31 Aralık 2014 Çarşamba

MUTLU YILLAR...


Olmadı! Payetli Skinny'mi giydim ama, istediğim gibi olmadı! Çıkardım!
Zati, şu 5. kutu TRISEQUENS'e başladığımdan beri, ne yaptıysam olmadı! "Hayat İksiri"'im, üst ve alt bedenime öyle şahane "Hayat" verdi ki maşallah... Öyle böyle değil!
Bir de malum hallerdeyim! "Bomba"'yım! Tam bir "bomba"!
Gerçi bu benim haller, artık iyicene malum olmayanından, dahası ne halt ettiği belli olmayanından ya! Tek işi, beni şişim şişim şişirmek!

Her neyse.. 
Oturup ağlayacak değiliz ya!!! ;-)
Bu da başka bir test demek ki; tecrübe etmemiz, öğrenmemiz gereken... Bizi güçlendirecek ve büyütecek olan... ;-)






Daha ne çok önemli günler var önümüzde hem! Sevgililer Günü mesela... ;-)




2 kat çalışırız biz de! Ha haaaaaaa... :-DDDDD ;-))))))))





Şimdiiiiiiiiiiii... 
Her şeyi, iyisiyle kötüsüyle geride bırakma veeeeeeeeeeeeeeeeeeee... 




...Şampanya zamanııııııııııı....





MUTLUUUUUUUUU, MUSMUTLUUUUUUUUUU YILLLAAAAAAAAAARRRRRRR...









9 yorum:

  1. Mutmuslu ,saglikli bir yil olsun hepimiz icin Bikinicigim...
    Yanliz degilsin,senin ilacin benzer bir seyi bende iciyorum.Miyom icin,kücültecekmis bakalim.

    Sislik,ödem,kilo alimi,vs...bir sürü yan etki..Artik,ilaclar bitince bakacagiz caresine :)

    Sevgilerle canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmm aşkkkıııımmmmmmmm.. Çooookk geçmiş olsuuun birtanem...
      Hepsi 2014 kalsın, gitsin, bitsin...
      Çok çok çokkkkkk öpüyorummm seniiiiii..<3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  2. Az önce ig de hesabına bakıyordum var mı detoks projen diye, eşim göz ucuyla profilinde olduğumu gördü ve "hala bikiniye sığamadı mı bu kız" dedi. Sığmaz olurmu sığdı sığdı da karın sığamadı ondan bakıyorum dedim ✌️

    Şişlik olur canımmmmm sen kalıcı şiş değilsindir, bir iki güne kalmaz geçer :*
    İlaçlar bitsin sağlıklı ol geçer inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-DDDDDDDDDDDDDD
      Yerim, ısırırım seni de o tatlılığını da.. <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Umarım Canımcımmmm.. Umarım öyledir. Pek bir zorluyor beni doğrusu. 1 ay, 1 kutu kaldı.. Bir de, sağlıklı beslenmeyi öğrenmemiş olsam, ne halde olurdum, tahmin bile etmek istemiyorum!
      Kendimi bırakasım geliyor çoğu zaman! Ama, hayatta bırakmam! Olacak bu iş! Tekrar olacak! Daha iyisi de olacak! ;-))))))
      Dur senin bu şahane desteğinle ben hemen bir yazı yazayım, tam olsun...
      Kocaman öpüyoruuummm seniiiiiiiiiii... <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
    2. Hayat enerjimizsin sen bizim :*
      Sen zor işler başardın gene başarırsın ;)

      Sil
    3. Canııııııımmmmmmmmsınnnnnnnn... <3 <3 <3

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Mutlu yıllaaaaarrr şekeeerrrrr... Şahane bir yıl olsun... ;-)))) <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...