7 Eylül 2013 Cumartesi

2014 Takvimim de Hedefim de BEL'li !!! ;-)


11 Ağustos günü, Pirelli 2014 Takvim çekimlerinden ilk fotoğrafları gördüğümden beri, 2014 Hedefim de BEL'li! ;-)

Pirelli 50. yılını kutlamak üzere hepsi Bikini Projesi İkonu ve "Victoria's Secret" meleği, Miranda Kerr, Helena Christensen, Karolina Kurkova, Alessandra Ambrosio, Alek Wek ve Isabeli Fontana'yı bir araya getirdi.

Fotoğraf çekimlerinin bir kısmı NYC sahillerinde yapılmış ki..

Tüm dünya, beni motive etmek için çalışıyor, hani! :-)


Moda fotoğrafçıları Patrick Demarchelier ve Peter Lindbergh'ın gerçekleştirdiği çekimlerden, sahil kısmı Peter Lindbergh ile yapılan röportaja buyrun:


Gelelim meleklere ve hedefim olacak BEL ölçülerine:


Miranda Kerr:
Yaş: 30
Boy: 175 cm
Göğüs: 81 cm
BEL: 61 cm
Basen: 86 cm
Kilo: 56 kg


Alessandra Ambrosio:
Yaş: 32
Boy: 178 cm
Göğüs: 86 cm

BEL: 64 cm
Basen: 87 cm
Kilo: 51 kg



Helena Christensen:
Yaş: 44
Boy: 178 cm
Göğüs: 89 cm

BEL: 61 cm
Basen: 88 cm
Kilo: 57 kg



Karolina Kurkova:
Yaş: 29
Boy: 180 cm
Göğüs: 84 cm

BEL: 62 cm
Basen: 86 cm

Kilo: 59 kg


Alek Wek:
Yaş: 36
Boy: 180 cm
Göğüs: 86,5 cm

BEL: 58 cm
Basen: 88 cm
Kilo: 61 kg



Isabeli Fontana:
Yaş: 30
Boy: 177 cm
Göğüs: 86 cm

BEL: 58 cm

Basen: 89 cm
Kilo: 57 kg








Pirelli 2014 Takvimi 21 Kasım Perşembe günü Milano'da lanse edilecek.


O tarihte ben, kendi ince BEL'li fotoğraflarıma bakıyor olacağım! ;-)










6 yorum:

  1. Sunun surasinda ne kalmis ki? Önce 64 sonra 60 .
    Basarilar ilham kaynagim:)))
    Arkadan geliyorum ama kaplumbaga hiziyla.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum, sen fikir önderliği anlamında hepimizden peeeeeekkk bir öndesin bir kere, bu biiiiirrr..
      Daha ben "leb" demeden "leblebinin" gelecekteki yerini anlayabiliyorsun ki, bu, çok ender rastadığım müthiş bilge insanlardansın diyorum.. Bu da ikiiiii..
      Üçe gelince de: Seviyorum seniiii..
      Muckksssssss..

      Sil
    2. :)))

      Ne hoş bir diyalog bu böyle :))

      Modeller de öyle :)

      Sil
    3. Canım Teraziiiiiii.. :-))))
      Çok teşekkür ederiiim.. Ama süper mutlu oldum ben şimdi...
      Muckkkksssss..

      Sil
  2. Valla bu mankenler adami ehheem pardon sismani dinden cikartir :-) bibkinili bacim igdeki perihan boyle diyordu :-) sen cidden ilham kaynagimizsin bizim e artik hedefe de az kaldi bir boydan bikinili foto yaparsin diycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-))))))))
      Fotoğraf da olacak! Olacak elbet! :-))))))
      Muckssssssss..

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...