17 Kasım 2013 Pazar

Bikini'nin Plank ile imtihanı!

Kış iyicene bastırdı. Bana da depresyon!

3 gündür bir gram güneş ışını yok! İstanbul'un şu puslu havalarına illet oluyorum. Bu nasıl bir şekil? Yağmur, yağıyor musun? Yok yağmıyorsun! O minicik su tanecikleri havada asılı kaldıkça, alt tarafı 13 derecede bile iliklerime kadar titriyorum.. Hareket etmeyi bırak, sürekli bebek misali kıvrılışım var.

E o iş çıkışlarında kapkara hava; "Eve git, televizyonun karşısında, battaniyeye sarıl, zıbar yat!" demiyor mu şimdi?! E doğaya karşı nasıl geleyim?!

Kış uyuşukluğu durumuna iyicene girdik, tamam da, ayıdan beterim ama. O, yavrum, giriyor kış uykusuna. Oh mis. Ara sıra, oldu ki uyansa bile, azcana besleniyor! Bense, bir de zehirli karbonhidratlara vermiyorum kendimi!

Lezzet Uygarlığı Eti'nin Sade Çubuk Karker paketi parçalanırcasına açılıp, o dibindeki tuz parçacıklarına ulaşma yarışındaki Crax'lama hızında yeni rekorlara imza attım geçen. Aman ne büyük gurur! Sonra, o aile boyu Lay's...


...ne çok şikayet ettin be Bikini.. Vıdı vıdı da vıdı vıdı..

Negatif iç ses! La bi git!

Yahu Londra'larda yaşasan ne olacaktı, aceba?!

Hem Kış gelmeli ki, İlkbahar'ın anlamı olsun, di mi? ;-)





Anladık, hareket edesin hiç yok! Var bunun da çaresi, şeker! ;-)
Buyur sana, öylece durarak tüm vücüdnunu en mükemmelinden çalıştıracağın, BİKİNİ VERSİYONU bir PLANK CHALLANGE! Hem rekorlar kırmayı seviyordun ya sen!

Bu PLANK hareketi, adından geldiği üzere, kalas gibi durmak demek. Ama bu öyle bir duruş ki, vücudun değil tüm ana kaslarını, geriye kalan tüm küçüklerini bile etkili şekilde çalıştıran! Duyduğuma göre, plank'a geçen Yoginiler, günlerce o duruşta kalabiliyorlarmış! Zira, plank'ta durmak, vücudu ateşlemesi yanısıra, beden farkındalığını da geliştiriyor, odaklanmaya şahane yardımcı oluyormuş!

Klasik plank challange'ları çok fazla statik ve asidik bulduğumdan, şöyle kasları narince uzatan eklemeler yaptım.



30 GÜNLÜK BİKİNİ VERSİYONU PLANK CHALLENGE:
  • Sıraysıyla aşağıdaki her bir duruş, o günün hedef saniyesi kadar durulur.
  • Pose'larda durmak çok fazla yorarsa, dizler üstünde devam edilir. Ama asla bırakılmaz.
  • Ha oldu ya, o gün hiç yapma fırsatı bulamadım, Dinlenmece Günü ile yer değiştiriliverilir.
  • Hareketlerde gözler kapatılır ve her bir pose'un Bikini ile sahilde yapıldığı hayal edilir.
  • Her günün başarısı #BikiniylePlankYapıyorum etiketiyle yayınlanır.


1. Duruş Plank

Plank by Tara Stiles



2. Duruş Down Dog

Down Dog by Tara Stiles


3. Duruş Plank Split Sağ

Plank Split by Tara Stiles


4. Duruş Down Dog

Down Dog by Tara Stiles


5. Duruş Plank Split Sol

Plank Split by Tara Stiles


6. Duruş Up Dog

Plank Split'ten Plank'a dönüş yapılarak Up Dog duruşuna geçilir.

Up Dog by Tara Stiles


7. Duruş Child's Pose

Child^s Pose by Tara Stiles



30 GÜNLÜK BİKİNİ VERSİYONU PLANK CHALLENGE HEDEFLER:

30 Günlük Bikini Versiyonu Plank Challenge






91 yorum:

  1. Bikinicim harikasın valla. Bende başlıyorum. Uzun zamandır yoga lafı ederdim. En iyisi başlayayım senin listesinden. Çok sağol canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf çok sevindim.. Haydi birlikte.. Her günün sonuçalrını yazmayı unutma.. Merak ederim..
      Muckkkkkkssssssss...

      Sil
  2. Bak ,iste bu cok iyi oldu.
    Esimin ise baslamasini beklerken ve Yoga hareketlerini ertelerken ,p.tesi basliyacagim derken hatta kendime özel bir challenge tablosu yapmayi düsünürken zamanlaman harika.!
    Hep beraber baslayalim.Squat challenge yapmis ve cok memnun kalmistim.
    Özel günlerimde olsamda yarin itibariyle basliyorum insaallah.
    Zararli kalorilerle hasir nesir olan su sira sade sen degilsin .
    Ama Kilo alinmayacak buna müsade edilmeyecek,önlemine bakilacak! O Kadar! :)
    Sevgiler, Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni duydum da hazırladım bu challenge'ı.. :-)))))))))) Malum kalplerimiz her daim bir.. ;-))))))))
      E haydi o zaman.. Canına okuyalım bu kış depresyonunun..
      Her günün sonuçlarını merak eder beklerim...
      Muckkkssssss....

      Sil
    2. evet bende katiliyorum yine sana sulecim, kilolar alinmayacak!! hep birlikte basliyalim o zaman..hadi!
      sevgilerle
      nil

      Sil
  3. Canıııım o kış uyuşukluğu geldi mi, kovması zor. Ama yenicez diiiğ mi? Ben de yürüyüş ve evde mini pilates hareketlerimle vücudumu güçlendirmeye karar verdim. Zira spor salonuna gitmek işkence haline geldiii. Senin plankını da ekledim yapılacaklar listeme. Kocaman öpüldüüüüün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhhh tatlım, çok şahanesin... Tekrar gaza geliverdim.. ;-)))))))
      Canına okuyalım şu kış uyuşukluğunun..
      Muckssssssssssssssssssssssssss...

      Sil
  4. Canım 7 hareketin tamamını yapıyoruz dimi 20 saniye yani planklarımız 7 hareketin tamamından oluşuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şekersin sen? Buradan yorumunu görmek bir başka güzel yahu...
      Evet kuzucum! Her bir duruş 20 saniye

      Sil
  5. Selam Bikinicigim,
    Söz verdigim gibi bugün basladim.Bugünkü kendimi test günüydü,ne Kadar dayanabilirimdi,yani 20 saniye ile kalmadim :)

    1. Plank - 4:00 dk.
    2. Plank - 2:00 dk.
    3. Plank - 1:00 dk.
    4. Plank - 4:00 dk.
    5. Plank - 1:30 dk.
    6. Plank - 0:30 sn.
    7. Plank - 4:53 dk.
    Yarin daha normal bir sürede yapmayi planliyorum. :))
    Kollardan cok el bileklerim zorlandi.up Dog da görüldügü gibi ayrica bu hareketi yanlis yapmisim tekrarladim. Bacaklarin yerden kalkmasi lazimmis.
    Valla iyi oldu hazirladigin ellerine saglik.
    Sure uzadikca bacak ve Karin kaslarinin titremeside artti.Kolarda 4dk.ya yaklasinca titredi :)
    Bugün öglen yürümek icin Parka gittim ama hafif kosuya cevirdim toplamda 11742 adim atmis olmusum.Benim adimsayardan pek memnun degilim.Ucuz bir modeldi.Kiyafete takiliyor,cepte tasiniyor vs, de elimin icinde tutmazsam eksik ölcüyor. :( yeni alacaklara uyari iyisini alin biraz fazla ödeyin.
    Simdide Leslie ile evde yürüyecegim bizimkiler futbol antremanindayken,firstlari degerlendirmeli.Bu haftayi spora agirlik haftasi olarak Ilan ettim ,Allah saglik afiyet verirse.
    Bu is cok hosuma gitti.Her ay yeni bir Yoga challenge yapsak sahane olmazmi?
    Gerci sana zahmet oluyor ama sende bundan büyük keyif aliyorsun ,yanilmiyorum degil Mi?
    Binlerce öpücük...Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay anasını diyorum...MUH-TE-ŞEM-SİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİNNNN... Üstüne yürüyüş ve Leslie'yi de ekleyince, önümü ilkledim, eğiliyorummm.. Şahanesin! ŞAHANEEEEE!!!!!
      Yoga challenge'lar yapalım di mi? Zahmet ne kelime, keyiften dört köşe oluyorum! Ayyy yok bu yanlış oldu! Bu birliktelikten, İnce Belli Ajda Bardağı oluyorummmmm... ;-)))))))))))
      Milyonlarca öpücük.. :-****************

      Sil
  6. sevgili bikini,
    bu mektubu sana istsnbul'un bir güzide semtinden yaziyorum :) 1, 5 yasinda kizi olan 31 yasinda bir anneyim. cok şükür kisa surede hamilelikten onceki kiloma dondum, hatta 1-2 kilo da altindayim. sorunum su ki, hamilelikte olsnca esneyen vucut sporsuz eski haline donmuyor :( sıkılasması lazim... ama calisan annelerin tek vakti aksam bebe uyuduktan sonra kendine ayırdığı 1-2 saat olabiliyor. ., yani benim az zamanda cok is yapmam lazim... ne dersin, senin bu plank beni kurtarir mi? yoksa baska bisi mi onerirsin ???
    keyifle seni takip ediyorum, umarim baska projelerini de bizimle paylaşırsin...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da olup, hem çalışan, üstüne MÜTHİŞ bir cesaretle, en muhteşem şeyi yapıp ANNE olana HAYRANIMMMM.. Çok kutlarım seniiiiiii... Hele bir de tüm o kiloları vermişsin, hem de daha fazlasını.. Bunun için ayrıca en çok'undan tebrikler..
      Bu tam senlik derim şeker.. Hemen katıl! ;-))))
      Haberdar etmeyi ve biricik bebişini benim yerime en kocamanından öpmeyi unutma..
      Çok çokkk sevgiler...

      Sil
  7. ben basladim bile seninle bikinicim, sadece yazamadim maalesef..dogrusu buna cok ihtiyacim vardi her ne kadar yine cok fazla dikkat edemesemde..her türlü hareket iyi geliyor diye düsünüyorum hem ruhumuza hem bedenimize. cok tesekkür ederim bikinicim, detayli anlattigin icin, elindeki mesalenle etrafina isik sactigin icin!! iyiki varsinn!! cok öpüyorum!!
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyoooo Niliiimmmmmmm... Ohhhhh sevdiğine ve hemen başladığına peeeeeekkk sevindim..
      Aynen şeker, hertürlü hareket, hem bedene, hem de ruhumuza şahane gelir.. ;-)))))))
      O ışık, sayende çoğalıyor.. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  8. Bu hareketler çok zor bacaklarımı kırmadan hiç bir şey yapamıyorum, hiç esnek değilim, deneyeyim dedim 20 sn kaldım ama bacaklar büküldü hep, sen o kadar esnek misin bikini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panik yok şeker.. Hemen sana göre uyarlıyoruz...
      Bacaklar kırık, hatta gerekirse dizler yerde de şahanedir.. En önemli şey: "HİÇ YOKTAN İYİDİR!!!!"
      Merak etme, zamanla sen de esneklik kazanacaksın.. ;-)))))))

      Sil
  9. Merhaba bikini,
    içinde bulunduğumuz ay'ın son on gününde olduğumuzdan mütevellit: bu 10 günü kendime alıştırmalık olarak hedefledim. tarihlerle ilgili biraz obsesifim :P o yüzden istesem de istemesem de başlangıç olarak 1 Aralık'ı belirleyeceğim yapım itibariyle. :) yılın son ayı benimde fazlalıklarıma veda ay'ım olur(olacak) diye ümit ediyorum. teşekkürlerimi sunuyor, sevgiyle kal diyorum. ayrıca merakta bırakmam diye de ekliyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-))))))))))))))))) Merakta bırakmayacağın için.. ;-))))))
      Bence şahane plan.. Keza, yepyeni bir hayata başlamak, hazırlıklar ve alıştırmalar gerektirir.
      En kocamanından öptüm..

      Sil
  10. Selam Bikinicigim, 2 .günü dün yapamadim :(
    Bugün öglen yapabildim.Hepsini 2dk. Süreyle.Up Dog cok etkili bir hareket ,kaslar acayip titriyor.zorlasada yapmaya devam :)
    Niyetim aksama 3. Günü yapmak sanirim yine ayni sürede.Yarin biraz artirmayi deneyecegim.
    Belli bir yastan sonra esneklik kazanmak zor olsada hergün yapildikca sanirim esnemeyi basaracagiz.Kimbilir günün birinde Spagat bile yapabiliriz Di Mi? (neden olmasin?)
    Ayrica utandirdin beni sözlerinle.Disiplininle,perfeksiyonistliginle ,pozitifiginle,önderliginle biz okurlarin olarak senin önünde
    Hayranlikla egiliyoruz canim .
    Kekse her daim bu Tempoda yapabilsem.Ama seni okudukca kendimi ceki düzene veriyorum,kendimi salmaya firsat vermiyorsun :)
    Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu birliktelikten Spagat olhallenge'lar bile çıkar, söyleyeyim. :-))))))))
      Ya kuzucum, sen ne şahanesin.. Motivasyon kaynağımsın.. Her posttan sonra dört gözle yorumlarını bekliyorum.
      Seni çooooooooooooooookkkk seviyorummmmmmm..
      Muckkkkkkkkksssss...

      Sil
  11. sadece duruyormuyuz belırtılen sure boyunca :)

    YanıtlaSil
  12. Mrb:) ben yazılarını yeni okumaya başladım.şu sıralar çat pat giden diyetimi iyice boşlamış bulunuyorum ve yaptıklarından güç almaya çalışıyorum aslında:) hımm uzun bir yazı başlıyor olabilir şuan bu yüzden kusura bakma lütfen:)
    ben 25 yaşındayım.boyum 1.72 ve şuan kilom 67-68 civarı iki ileri bi geri şeklinde gitmekte:) üniversite bittiğinde 58 kiloydum sonra biraz depresif haller bi süre evden çıkmama derken bu duruma gelmiş bulunuyorum:)
    spor salonuna başlamak istiyorum fakat ne zaman başlasam hep yarıda bıraktım.evdede yürüyüş bandı fln var ama bisüre sonra sıkılıyorum ondan da.eski kiloma dönmek istiyorum fakat yeterli gücü bulamıyorum kendmde.hayatımı etkiliyor.dışarı çıkmak, giyinmek istemiyorum,arkadaşlarımdan uzaklaştım görüşmüyorum.diyetim gayet iyi giderken ve 65 kiloya düşmüşken tekrar çılgınca yemeye başladım ve durmuyorum.yrn spor salonuyla görüşmeyi düşünüyorum aslında ama bu halimle oraya gitmekten bile çekiniyorum açıkçası.çok kötü görünmüyorum aslında ama psikolojik olarak kendimi kötü hissettiğim için giyinip spora gitmek bile zoruma gidiyor. sen diet yapmaya başladığında ne aşamalardan geçtin bilmiyorum ama başarılı olmuşsun ve çok tebrik ederim:) benim de biraz tavsiyeye ihtiyacım var sanırım bu konuda.
    bir de besin takviyesi aldığını okumuştum sanırım. spora başladığım taktirde destek almamı önerir misin? bunları başka bir yazıda yazdın mı bilmiyorum açıkçası ama kendimi gerçekten çaresiz hissediyorum ve önerebileceğin iyi olduğunu düşündüğün ne varsa ya da ne etkileri olduysa duymak isterim:) Umarım çabuk görürsün msjımı:) şimdiden teşekkür ederimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Lunammmmm..
      Seni nasıl iyi anlıyorum bir bilsen.. Tam da senin şu an ki aşamalarla başladım. Tarih sırasına göre en eski yazılarımdan bugüne kadar okuma fırsatı bulursan, seni motive edecek birşeyler mutlaka yakalarsın diyorum.
      Bunun dışında ilk iş doğru suyu içmek derim. Sassy Su'yu denedin mi? İnanılmaz bir motivasyon kaynağı..
      Diğer önemli şey, şu karbonhidrat meselesi.. Maalesef zehirli karbonhidratlar bağımlılık yapıyor ve elinde olmadan ona saldırılıyor.. Canın ne zaman bunlardan isterse, pembe GI'lara yönelebilirsen, bağımlılık yok olup gidiyor.. ;-))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Beni haberdar etmeyi unutma..
      Kocaman öptüüüüüüüüüüüümmmmmm...

      Sil
    2. selam:) Cevap için teşekkürler:)
      Yazılarını baştan atlamadan okumaya başladım..Sassy Su'yu yazılarından birinde görmüştüm.Özellikle bel inceltmek için sağlam bi içecek sanırım.. benim sorunum da orda başlıyor işte:) yaptığım diyet ve sporla belim iyice inceldi -ki ztn inceydi- fakat asıl problemim basendi:)) belim inceldikçe basenim ne kdr incelirse incelsin hep gözüme batar duruma geldi:) Ama Sassy Su'yu deniycem genel olarak bi fayda sağlayacağını düşünüyorum. Hem farklı şeyler denemek motivasyonumu da arttırıyor:) Karbonhidrat olayına da bakim bi daha o yazıya gelemedim:)) bir de besin intoleransı ile ilgili bir yazı okumuştum geçenlerde.. o da çok kafamı karıştırdı.. sağlıklı beslenme adına yediğimiz et,süt ,yumurta gibi ürünler bu besinlere karşı intoleransımız varsa kilo vermemizi engelliyormuşuz sanırım.. hıh dedim bi o eksikti.. yiyecek bişey kalmaz ztn böyle bi durumda..:)) Neyse her halükarda yrn yeni bir başlangıç yapmaya çalışıcam.. bir de spor salonundan randevu aldım görüşmeye gidicem.. basenimi nasıl eritiriz, eritebilir miyiz merak ediyorm:) Ordan hoşlanmazsam da evde tepinmeye devam sanırım:) Gelişmelerden haberdar ederim.. Yazıları okudukça sorularım olur ztn:) kendine iyi bak..Hoşçakal:))

      Sil
    3. Hemen moralini en şahanesine çıkarayım Lunacım.. Belin ince demek, çok sağlıklısından demek! ;-))))))
      İntolerans da olduğunu hiç zannetmiyorum.. ;-)))
      Sağlıklı beslenme ile, Yoga, yürüyüş derim ve Fransız Kadınlar'ın İncecik ve hep Genç kalma Sırları yazımdaki bakımları eksik etme derim... En ufak masaj candır..
      Öptüm kocamannn..

      Sil
  13. Sevgili bikiniii ben 3 gündür duruyorum ;) sorum şudur ki hareketler ataxında dinlenme yani durarak mı geçiş yapıyoruz yoksa direkt mi birinden diğerine geçiyoruzz ,evettt bu kadarr 😆😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanesiiiinnnnnnn kuzucummmmmmm...
      Aralarda dinlenmeden geçişler, ama oldu ya çok zorlarsa, tabiki de dinlenmekte fayda var...
      Kocaman öptümmmmm seni Hayriyeciiiiiiiiiiiimmmmmm..

      Sil
  14. Plank yazinizi yeni okumaya firsat buldum her zamanki mukemmel bi yazi olmus , universiteye hazirlaniyorum suan ben yani anlicaginiz pek vaktim yok arada bir yuruyus yapabiliyorum ancak plank in bana uyucagini dusunuyorum fakat ben 53 kiloyum alttarafimda hic bi sorun yok ama ust bolgem yani gogus ve bel bolgem var sence plank bana yardimci olur mu yada bana baska onericegin bisey var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen başla. Tam senlik derim... ;-))))))

      Sil
    2. Bugun basliyorum o zaman cok sagol iyiki varsin :*

      Sil
  15. Merhaba bikini! Çabana hayranım. Ben de nasıl hevesle yapmaya karar verdim bi bilsen. Ama denememle birlikte tam bir kalas olduğumu gördüm. Esneklik 0 :( 2. hareketi asla ve asla yapamıyorum iki büklüm kalakaldım dizlerim düz duramıyor :( Yine de bu şekilde yapmak yararlı olur mu kii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Daydreamer (bayıldım isme),
      Hiç endişelenme, ben de ilk yogaya başlarken tam da bunları yaşadım. Hiç zorlama.. 2. harekette dizleri kırık yapmak tamamen doğru! Zamanla dizler düzelecek. ;-)))))
      Muckkkkkkssssssssss...

      Sil
  16. Oy! Oyyy!

    Bugünkü planklarida yaptim.Ben delimiyim ne?
    Sizler 20 sn.ile baslayinca ben 1 dk. Ia basladim.Hani pek hafifemi aldiydim ,bunu kendime niye yaptim diyorum :)
    Sikayet yok,planklara devam.Gitgide bacaklarimdaki kaslarin esnedigine birebir sahit oluyorum.Vücudun hararetinden,terlemelerden,titremelerden hissediyorum.Buda yorgunlukla beraber keyif veriyor.
    Hergeben Gün daha bir rahat yapiliyor,sakin bezmeyin.Suan 2dk. 50sn. Ilerdeki günlerde beser sn.artirmayi deneyecegim.
    Sonuc seninki Kadar basarili olmasada sanirim sein Kadar Diktat edemiyorum yeme icme olayina yinede vücudumun fitlesmesi harika 44 yasindaki biri icin iyi yoldayim sanirim.:)
    Senin bu caban olmasa bu hareketlere zor katlanilir.:)sevgiler Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Budur! Budur! Budur!
      Milyonlarca öpücükkk.. :-*****

      Sil
  17. Ben de basladim planklara. Bir de sitenin sporsalonuna gittim. Ikiser ikiser dakika kosu-yuruyus yaptim. Ama onbes dakikayi gectikten sonra yarin iste biryerleeim agrimasin diye tempoyu azaltarak biraz daha yuruyup biraktim.

    Yalniz su alkali su yapacagimiz damlayi hicbiryerde bulamiyorum. Guya herseyin oldugu yerdeyim. Sugar free, calorie free ne istersen var. Aklina gelecek envai cesit masum aburcubur, gida takviyesi, diette arayacagin hersey var ama yok bu alkalife. Bugun whole food markete gittim (internette bir onlarda var gozukuyordu) orada da yok. Sirke ve limon da midemi deldi resmen biraktim. N'apcaz bu su pHsini?

    Sevgiler. Derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pH damlaları burda Eczaneler'de satılıyor kuzucum.. Bir de yine eczaneden bulduğum İngiliz Karbonatı ile suyun pH'ını arttırıyorum: Bicarbonate de Soude ;-) 1 litreye 1 çimdik veya çay kaşığı ucu kadar yeterli.. ;-))))
      Muckkksssssss...

      Sil
    2. Amerikadayim ve bulamiyorum pH damlasini saka gibi. Su karbonati arastirayim bakalim. Sagol. :)

      Sil
  18. Plankimi bugün erkenden yaptim :)

    Dün plankimi yapinca gec saatteydi esim:
    -sen ne yaptin simdi diye sordu?
    -Yoga,plank.
    -O ne?
    -Cahiiiil,:))) ,gel göstereyim dedim.Blogunu actim gösterdim.
    -Hiiiim, sen bunlari bos ver.Kos,kos ,!
    -Kendine güveniyorsan su hareketleri Birer dakika yap bakiiim dedim:)
    Ben hepsini 3 dk.05 sn yaptim isim bitti yahuu!
    Dinlenmeceyi Cuma günü yapmak zorunda kalmistim:)))
    Selamlar Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koptum! Süpermşşşşşşş.. :-DDDDDD
      Muckkkkksssssssss...

      Sil
  19. Yine ben!
    Bugünkü raporumuda vereyim :)

    3:30 sn.Bugün denedim,sonuc harika.Mp3 yi actim,kulakliklari taktim müzik dinlerken sürenin nasil gectigini anliyamiyacaksiniz.Deneyin derim.Sevgilerle Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sen şahane gidiyorsun. Helal olsun.. Tam da bu 180 sn nasıl olacak ki yarın diyordum... Yarın 3 dakika aynen dediğin gibi en gaza getiren şarkılara eşlik ederek, yapılacak!
      Aşkımsın... :-********************

      Sil
  20. Blogunuzu yeni okumaya basladim ve sanirim 2saattir bilgisayar basindayim..Nekadar guzel ve acik anlatmissiniz.Hele ki verdiginiz kilolar inanilmaz.Her hafta erteledigim diyetime biranonce baslamak istiyorum.
    9 Aylik hamileyken 82 kiloydum ,dogumdan sonra eve geldigimde 72kg ve simdi 82.5kg Allah'im bunu yazdigima bile inanamiyorum:(
    Londra yasiyorum, dogumdan sonra isi biraktim hareketsizim ve gunessiz devamli yagmurlu havalarda eve kapanip sadece yiyorum, sonuc ortada :( sassy suyla baslamak istedim tazezencefil evden eksik olmaz ,dolapta salatalik,bahcemde nane var hadi bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yeni Annecik.. Bir kere seni en kocamanından kutluyorum.. Hayatın en büyük başarısı bence bu, o olağanüstü bebişi hayata getirmek..
      Ve karar vermek, başarının en önemli adımı.. Bu kilolar en şahanesinden sonsuza kadar gidecek, hiç merak etme.. Sassy muhteşem bir motivasyon kaynağı, asla eksik etme..
      Londra'da yaşamak hiç kolay değil. D Vitamini'ni eksik etme.. http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/11/ks-gunlerinde-zayflamann-yolu.html
      Kocaman öptüm siziiiii...

      Sil
  21. Bilekleri agriyanlar, el ayaninzin üstünde durmak yerine yumruk yapip durmayi deneyin.


    Dakikalar uzadikca bilekler zorlanabiliyor.Oglumun Judo antremanlarinda görmüstüm,bileklerinden sakatlik gecirenler yumrukla bu hareketi yapabiliyorlardi.sevgilerle kolay gelsin.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkımmmmmmm, sen olmasan ne yapardık hiç bilmiyorummmm..
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  22. Bikinicimmmm bendee geldimmmmm gamzenindunyasi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çoooooooooookkkk sevindiiiiimmmmmm.. Heyoooooooooooo... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  23. Isin bayagi zor ama üstesinden gelirsin 😉.

    Bugünkü Plank raporu : 4 dk. 10sn.
    Üstüne Spagat calismasini baslattim hazir vücut isinmisken diye.2*5 dk. Bacagimi ilk actigimda bir ciglik, bacak ic kaslarinin iyice bir esnemesi lazim.Bayagi uzun sürecek bir proje olacak.Ama hep heveslenmisimdir bu harekete, kimbilir belki bir Gün basaririm.
    En dar kiyafetlerini giyip git partilere :).
    Ama sorun degil,uykularin kacmasin.Sen zaten bu isin formülünü bulmussun.Keyfini cikar Bikinicigim.Öpüldünüz cok cok.
    Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spagat yaptın yani... Denemek herşey demek! Helal olsun!!!!!!
      Öpüldün çok çok.. :-******

      Sil
  24. Icimizde Yoga uzmanlari varken bana laf düsmez ama dünkü okudugum Yoga kitabinda detayli sekilde anlatiliyordu.
    Yeni baslayanlar icin ve ileri derecede olanlar icin cesitli nefes teknikleri var ,ayrica dogru nefes almanin yararlarida anlatilmis. Kitap Almanca ve kütüphaneden kiralanmistir ismi :Yoga für DUMMIES Amerika ingilizcesinden ceviri yapilmis.
    Kitapta yazan Yogi nefesinde Hava burundan alinip burundan veriliyor,yogiler agizi yemek icin kullaniyorlar.
    Yoga hareketlerinin dogru teknikle kombine edilmesi gerektigide yaziyor.
    Iki iyi sebep burundan solumanin :
    - Soluma yavaslar,cünkü sadece iki kücük Delikten Hava alinip verilir.YAVASLIK yogada büyük harflerle yazilmistir.
    -Hava burundan filtre edilerek ve isitilip gecer.
    Eski Yoga yazilarina göre Burundan nefes alip verme Enerjimerkezini Sanskritce :Ajna - Cakra uyarir yönlendirir,(sinizütler ile Kaslar arasinda bulunan bölge ). Bu noktanin solundan (sogutan),sagindan (isitan)Hayat enerjileri gecer.Ikiside sinir ve Drüsen sistemlerine etki eder.
    Ama HERHANGI bir sebepten dolayi yapamiyorsaniz (timali burun,allerji...) zorlamayin ,normal sekilde yapmaya devam edin deniyor.Ayrica sporculara burundan alip agizdan nefes verme tavsiye ediliyor.
    Not olarak öncelikle Yoga egsersizlerinde YOGA NEFESINI bir yana birakin,tecrübeyi artirana ,teknige hakim olana Kadar,
    Daha sonra rahatlatan,temizliyen bu teknigi bütün aktivitelerde kullanabilisiniz diyor.
    Kitabin bu kismini bir kac sefer daha okuyup icime sindirmem lazim.Zaten kitapta acele etmeyin yogayla ugrasirken
    Diyor ;)
    Artik benimkine Spagat denirse,bugünde devam .Sevgilerle.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şulem, ellerine sağlık. Herşeylerime yetişiyorsun.
      Tara Stiles'ın en sevdiğim tarafı: "Yoga zorlama değildir! Doğal akışa bırakın kendinizi!" der. Yine aynı yerdeyiz galiba.. ;-))))))
      Muckkkksssss..

      Sil
  25. merhaba bikini yılın bu son gününde senin bu güzel blogunla yeni yıla güzel mi güzel kararlarla girmeyi planlıyorum sayende çokkkk büyük yol kat ettiğimi düşünüyorum şimdiden uyuşuk miskin hatta birazda huysuz biri olarak beni planka başlattın :)) bir kilo daha alsam obez sınıfına girme safhasında olduğumuda belirteyim senden isteğim iş sonrası kaytarmayacağım bir iç bacak hareketi önerisi bacaklarım kalın üstelik üst ic bacağımda yağlanmalar hat safada .. yeni yıl sana ve seni takip edenlere şans ,bereket en önemlisi sağlık getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç merak etme Sedosh'ummmmmm..
      En kolayından, en minik adımlarla, 4x4 gücünde incecik olacağız yeni yılda.. ;-)
      En muhteşeminden bir 2014 olsun!
      Seni kocamaaaaaaaaaannnnnnn öpüyorummm..

      Sil
  26. gün içinde yaptığın tüm egzersizleri sırasıyla yayınlayıp post yaparsan cok mutlu olucam her gun acar oradan yaparız :) cok seymi istedim :) tskler aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iste yeter Aslımmmm..
      Aslında tam da 4x4 gücünde bir programa sokacağım kendimi.. Her hafta adım adım ilerleyecek olduğum.. ;-))))
      Umarım bugün bitirme şansım olur..

      Sil
  27. Ben de başladım sevgili bikinicim. Ama 20 sn birsey ifade etmeyince +20 sn yaptim. Yani 40 sn. Dizler kollar titreyince ok dedim😁 ölçülerimi de aldim bakalim 1 ay sonra neler değişecek. Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiinnnnnnn!!! GO GO GO! ;-)))))
      Muckkkssssss...

      Sil
  28. bendezayıflamak istiyorum.Yardımcı ol bikinicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçinimmmmmmmmm.. Hemen "İncelten Uygulamalar" başlığı altındaki tüm yazıları oku şeker..
      Sonra tüm aklına gelen soruları sor.. Hiç merak etme elimden geldiğince sana destek olucam..
      Çok öptümmmmmm...

      Sil
  29. Canııım bikiniciö haftada 4-5 kere 8-10 km koşup bir türlü incelemeyen ben sayende nasıl da inceldiiim uzadııım :))) Allah senden razı olsun, ne muradın varsa versin (klişe değil çook içten bir dua) meğer beni şişiren ne çok yanlış şey yapıyomuşum.hemen başlicam plan challenge da çoook seviyorum seni iyi ki varsın .
    şu zeytinyağını da yazmayı unutma noooolur ;)

    YanıtlaSil
  30. Ben 14 gündür düzenli olarak yapıyorum ama şimdi 90 saniyelere falan çıkınca baya zorlanmaya başladım.Bileklerime çok fazla yükleniyorum acaba yanlış mı yapıyorum hareketleri? :D :D ayrıca bunlar vücut direnci için sanırım ama bacaklarımı inceltmeme yardımcı olur mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün vücudu toparlıyor tatlım. Bileklerindeki ağırlığı bacaklarına, özellikle üst bacaklarına ve karnına ver. ;-)))))))
      Çok öptümmmm...

      Sil
  31. bikini ben iki haftadır düzenli olarak yapıyorum bırakmayı düşündüm ama sonra programı tamamlamaya karar verdim gerçekten faydasını gören var mı?

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar ben sizi yeni keşfettim diyebiliriiiz sizi her gün yazılarınzı basıl takip edebilirim acaba ???... Bende plank yapmaya basladım ama nasıl yapılır tam anlıyamadım yanı her hareketı mı o sanıye cetvelıne göre mi yapıyruz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ana Sayfa"'ya tıklarsan, en son yazımdan eskiye doğru tüm yazılarımı okuyabilirsin.
      İlk hareketin adı Plank ve günün ilgili saniyeleri bu hareket için yapılıyor. Diğer kalan hareketleri ara vermeden 5'er derin nefes boyunca durarak yapabilirsin...
      Çok sevgiler.. ;-)

      Sil
  33. bende asaga yukari iki haftadir yapiyorum cancazim. Cok guzel oluyor, hele sabahlari yataktan kalkip yapmam kendimi cok zinde hissettiriyor. Aksam yaparsamda bagarsaklarim tam tamina calismaya gecior... cok sagol bu bilgiler icin. Ben bide 5 senedir zumba yapiyorum. Cok guzel bi dans sporu... optum seni Senay

    YanıtlaSil
  34. Selamlar ben 28 yaşındayım ve 1,5 yaşında bir oğlum var hamilelikte önce 48 kilo idim ama emzirme doneminde 64 e kadar çıktım şimdi tekrar 52ye düştüm ama karın ve bel bölgem hala çok yağlı bu hareketler işe yarar mı bide ne kadar süre sonra istediğim görüntüye ulaşırim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/04/2-haftada-duz-bir-karin-ve-ince-bir-bel.html ;-)))))

      Sil
  35. Meraba ben 19 yasindayim ve yasima gore basenlerim cok basenlerim biraz da olsa gider degil mi moral lutfenn !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette gider.. Özellikle Split Plank'da totoyu şahanesiyle hisset.. ;-)))))))

      Sil
  36. 3.duruşu yaparken üst bacağımın özellikle sol bacağımın üst tarafı önden yani içten değil çok kasılıyor bi hata yapıyor muyum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç zorlamıyorsun kuzu... Yoga'da zorlama yoktur... ;-)))))))

      Sil
  37. Merhaba,ben öğrenciyim sürekli evde yemek bulunduramıyorum haliyle hep maalesef bi kaçamak oluyor :(( ama ne zaman dikkat etmeye başlasam sanki hep daha da kilo alıyomuşum gibi hissediyorum göbeğim daha da çıkıyor gibi geliyor.
    Bir de şu tabletler ve gnc falan olmadan olmuyor mu bu iş,1,5 aya en az 3 4 kilo versem çok güzel olcak :( ama nasıl olcak. Çok sıfır moral aklım tamamen burda ama kontrol de edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aşkım... Bırak diyet yapmayı, yepyeni Sağlıklı Yaşam Tarzı'na geç. ;-))))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html

      Sil
  38. Bu hareketin kollara etkisi ne benim kollarım kalın ve böyle kaslaşmasını istemiyorum,kolları da inceltmek için ne yapmalı

    YanıtlaSil
  39. Bende bugün başladım hayırlısı bakalım :) göbek yağlarına etkisi varmıdır ki bunların ^^
    Bir de şu down dog hareketinde çok zorlanıyorum ben yahuu :/ tabanlarım tam yere bassa bacaklarım düz olmuyor, bacaklarım düz olsa tabanlarım basmıyor ne yapacağımı şaşırdım :D bacaklarım esnek değil ondan mıdır ki acep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göbek dümdüz olur kuzuuuuu.. ;-))))
      Sakın ola, Yoga'da zorlama yoktur. Dizler kırık devam. Zamanla onlar dümdüz olacak, sen bile şaşıracaksın. Ama hiç acelemiz yok!
      Çok öptümmm seniiii...

      Sil
  40. Bikiniitoomm!
    Blogunu geçen sene Nisan ayında keşfetmiştim o mezuniyet önce yurtta kızlara damacanalarla Sassy Suyu yapmıştım herkese zorla içirmiştim ve üstüne uzuuuun yürüyüşleride ekleyince mezuniyette incecik olmuştuk.Bunun için çok teşekkürler =)
    Fark ettiysen incecik olmuştuk kısmında geçmiş zaman kullanıyorum çünkü evlere dağılmamız sonucunda muhteşem anne yemeklerine geri dönmüş bulunduk üstüne uzun süreli işssizlikte eklenince hoop kilo 3-5 kilo aldık
    Bugün itibariyle Plank'a başladım up dog duruşunda ölüyorum sandım daha önce pilates yapıyordum ancak doktorum bırakmamı söylediği için veda etmiştim.Senin plank hareketlerini onay almadan yapmak istemedim ve hiç bir sakınca olmadığını özellikle süreli olmasının daha iyi olduğunu söyledi sana çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Gizemimmmm... <3 <3 <3
      Haydi şeker o zaman... Yine yeniden.. ;-)))))))))))))))
      Muuuccckkkksssssssssssss...

      Sil
  41. Merhaba bikinicim. Bu ay yazilarindan gaza gelerek planka başladım. 45 saniyeler de zorlansam da pes etmek yok :) sorum şu ki her hareket 45 saniye ayrı ayrı mi yapılmakta ? Plank tamam da diğer hareketlerde o kadar saniyelerce duramiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer hareketler olabildiğince şeker.. ;-))))
      Mesela ben plank sonrasındaki pose'ları 30'ar saniye yapıyorum.
      Öptüüümmm...

      Sil
  42. Merhaba bikini :) Blogunu geçen sene gördüm. Ama üşengeçlik işte uygulayamadım bunları :) Bugün düzenli olarak yapmaya başlıyorum :) Ve blogun harika tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  43. Ya benim hiç bir yerim titremiyor ilk hareket haricinde bir yanlış mı yapıyorum ama acabalarca 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk hareket titreten cinsten şeker.. ;-)))
      Devamı dinlendiren, incelten, uzatan hareketler..
      Tam tamına doğru yoldasın. Hatta şimdi saniyeler arttıkça da... ;-)))))
      Devam kuzu devam..
      Öptüm kocamaannnnnnn...

      Sil
  44. Merhabalar ben de geç olsun güç olmasın yeni geldim buraya ama bir sorum olacak plank basenlere de iyi gelir mi benim problemim basenlerle de demesi ayıp 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Elif'im,
      Yoga her şeylere iyi gelir. ;-)
      Plank bütün bedeni, ruhu, zihni güçlendirir. Mutlaka yap derim.
      Bir de toto ve bacaklara özel, sağ kolonda, BİKİNİ'NİN YOGA RUTİNLERİ arasından, "İncecik bacaklar için Yoga"'yı seç.
      ❤️

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...