23 Kasım 2014 Pazar

Günde 3 litre Su ile 10 Yaş Gençlik


Çok şükür, hem "aç kurt" sendromu, hem de karbonhidrat ataklarından kurtuldum. Ancak olan oldu, maalesef! Ve şu benim "HAYAT İKSİRİ" bana artık çok fazla "HAYAT" vermeye başladı! Öyle bir şiştim ki!


"Su'yun gücü adına!"'dan yardım almam gerek de, bir türlü su içme durum haline giremiyorum; 3 litrenin yanından bile geçemiyorum. "Su Hayattır!" yazımı okudukça da SAĞLIKLI BİR YAŞAM TARZI'nın ilk ve en önemli konusunu nasıl unutabiliyorum anlamıyorum! Deli olacağım! Olmadı, kafa atacağım!

Sular içinde kalasın, e mi Bikini! :-p :-D








Derken, İngiliz Daily Mail gazetesinin muhabiri Sarah Smith'in sadece 1 ayda, günde 3 litre su içerek 10 yaş nasıl gençleştiğini anlatan makalesine rastladım.

Hikaye, Sarah'ın yıllardır çektiği migren ağrılarından dolayı nöroloğunun ve yaşadığı sindirim problemlerinden dolayı da diyetisyeninin, ikisinin de aynı anda, ona günde 3 litre su içmesini önermesiyle başlar.

Gazetecilik ruhuyla kendi üzerinde bir deney yapmaya karar verir. Tam 30 gün boyunca günde 3 litre su içecek, tecrübe ve deneyimlerini not edecektir. Bir de yüzünün fotoğrafını çeker ve 30 günün sonunda da bir yenisini. Sonuçlar mucize gibidir. Kendi bile inanamaz: "42 yaşındayım, ama ilk fotoğrafta 52 gibi görünüyorum. Şoktayım!"




Kaynak: Daily Mail


Baş ağrıları ve sindirim sorunları, daha ilk haftanın sonunda, kendiliğinden yok olurken, 4 haftanın sonunda cildi muazzam canlanmış; kendi değimiyle "yeniden doğmuş"'tur. Yenilenmiş. Işıltıya kavuşmuş. Lekeler ile birlikte çizgiler de hafiflerken, cilt yeniden elastikiyet kazanmıştır.

Dahası var! Hem de neler!

İlk haftada, yeniden sabah yogasını yapma gücünü bulur.
Bu kadar su ile karnının şişeceğini düşünürken, 2 haftada düzleşmeye başladığını görür. Eşinin dediğine göre de, selülitler kaybolmaya başlamıştır.

Üçüncü haftanın sonunda, sabahları uyandığında gözlerini ovuşturmayı bıraktığını anlatır. Gözlerdeki kuruluk yok olmuştur. Göz kapaklarının esnekliği artmıştır. 
Sürekli seyahat halinde olduğundan, artık o kadar da yorgun hissetmeyip, uzun bir yolculuktan sonra bile işine odaklanabiliyordur
Açlık ile susuzluk arasında farkı artık öğrenmiştir.

Ve dördüncü hafta sonunda, "Cildim bebek gibi oldu." derken, "Beslenmemde herhangi bir şeyi değiştirmemiş olmama rağmen çok daha sağlıklı, daha enerjik ve daha ince hissediyorum." diye ekliyor. 4 haftada belden 2.5 cm vermiştir.


Bakınız, zati, akıllı su filtre markalarından biri de olayı Infographic'e dökmüş:





E şimdi ben bu gazla "30 günlük bir su içme Challange"'ına başlamaz mıyım? Belden 2.5 cm diyor hatun!



Jennifer Aniston



Sarah ablamızın deneyimlerinden aldığım tüyolar ile Günde 3 litre Su içme, içebilme Kuralları şöyle:



1. Sabah uyanır uyanmaz su içilecek! Her iş gibi, buna da sabahtan başlamazsan olmuyor! Bir de limonlu su olursa, ılık, değmeyin güzelliğime.



2. Su şişesi yanı başından eksik edilmeyecek. Adımsayarım gibi, gerçi adımlar pek bir vahim ya şu ara, boynuma şişe mi assam?!

3. Aşka getirecek su şişeleri çok etkili! Malum, aşk insana her şeyi yaptırır! Gisele ikoncanımızın yanından ayırmadığı, bkr şişelerini birileri memlekete getirse ya! 




Gisele Bündchen



Gisele Bündchen

Neyse, o olana kadar, evdeki ve ofis masamdaki litrelik cam şişelerimin üzerine şirinleştirici kalpler çizeyim. Şu cam kalemlerinden alayım.

Kırılmaması için kalbini şişeye saklamaya
karar veren bir kızın hikayesi

4. Yemek yemeyi, hatta atıştırmayı bile hak etmek için, önce su içilecek. Su içmeden herhangi bir şey yenmeyecek!


5. Kafein, alkol, diüretiktir, amman. Oldu ya içtin, 2 katı kadar su içmek lazım gelir.

6. Gün, hakkettiği kutlamaya yakışır, su ile tamamlanacak! Elma sirkelisi cana can katacak!



Şuraya bir de tablomuzu ekleyelim:








Ben bir 20'li yaşlarıma döneyim; sonları oluyor gerçi ya, hatta pek bir sonu ya, olsun; geliyorum. :-) ;-)






12 yorum:

  1. Ben igden burrrcin. Bikinim her yazini merakla bekliyorum seni seviyorum harikasin enerjin harika ... keske ortak zamani paylasabilsek mucxxxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muuuucccckkkkkkksssssssssssssssss... <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  2. Bikinim yine super motivasyon dolu bir yazi yazmissin 👍👍 sinav stresi tez yazma stresi derken su icmeyi bu aralae baya boslamisim bende. Yarindan itibaren baslayalm su icmeye. O vakit gelsin sular 😉😉

    YanıtlaSil
  3. Challenge accepted ;) lets begin.. xoxo

    YanıtlaSil
  4. O fotoğraf pek bi photoshop'lu görünüyor be bikini... Günahı kadının boynuna :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahane yaratmıyoruz! O 3 litre su içilecek! :-)))) ;-)))

      Sil
  5. Ahhh o suyu içemeyenlerden biri de benim,darısı başıma :)))

    YanıtlaSil
  6. Bikinicim su diyeti diye bir sey var duydun mu 25 gun sadece su icerek vucuta detox yaptirip kilo verdiriyormus onerir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kuzu, hemen "Detoks nedir? Ne değildir?!" yazıma göz at:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/10/detoks-nedir-ne-degildir.html
      Çok sevgiler..

      Sil
  7. ben su içenlerdenim... ama tek derdim sürekli tuvalet aramak :)))

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...