17 Mayıs 2017 Çarşamba

Amanın! Acil Durum!


Gece 3'te gelmişim zaten.. Valizi açıp, bir kaç birşeyi çıkarıp, kendimi yatağa atmam 04:00'ü buldu. Bu, kargalar botlarını giymeden, sabahın köründe çalan kapı da neyin nesi?!

Hem çalış, hem gez zor oluyor tabi! ☺ Hele bu bir de Venedik'se ve Bienal'deyse... Nereye baksam? Neyi deneyimlesem? Sanatı neresinden yaşasam? Tarih? Tabiat? Hangi birini çeksem? Ne yesem? Ne içsem?


Venedik Mayıs 2017 - Sam Marco Meydanı


Venedik Mayıs 2017 - Sam Marco Meydanı


Venedik Mayıs 2017 - Sam Marco Meydanı


Venedik Mayıs 2017
57. Venedik Sanat Bienali - Glasstress

Venedik Mayıs 2017 - Isola Delle Rose


Venedik Mayıs 2017 - Scuola Grande San Giovanni Evangelista


Kargoymuş?! Bir gözüm kapalı, diğeri de ancak yarı açık zaten. Nedir, kimden diye bakmadan, kenara fırlatıp, yeniden mışıl mışıl uykuma daldım.

Demin işten gelince gözüme ilişti. "Bu neymiş ki?"

A a!? Aaaaaaaa.. Adıma, Dalaman'a uçak bileti. 19 Mayıs sabah gidiş, 21 Mayıs akşamı dönüş. İş için gidecektim de, ben mi unuttum. E niye eve göndermiş ki Deniz, mail atar normalde! Unuttuğum bir basın etkinliği olmasın? Bu not da ne?

"Göcek'te buluşalım mı?" ...

Yoksa beni, 15 yıl önce Swissotel Göcek'te "Ömürlük birlikte yaşlanmaya" karar verdiğimiz ve "hayatımın en güzel 3 günüydü" dediğim yere mi davet ediyor, o romantizm ruhu uğramamış, öküz de ne kelime dananın önde gideni!







Önce psikiyatristimi aradım. Sonra Şebişko'yu, sonra Aslı'yı, sonra Yelda'yı, sonra tekrar Aslı'yı, Şebişko'yu, bir kez daha psikiyatristimi ve sonunda Annemi.

Ortak karar: Gidiyorum!

En çok psikiyatristimin lafını sevdim: "Git ve bir 24 saat onunla bir yaşa! Canın onu çekiyor mu? Bir bak." dedi.

"Canın onu çekiyor mu, bir bak?" Bayıldım buna. Yani kontrol bende! Canım isterse! 

Bu arada türlü testler, cebini yakacak türlü harcamalar, aklımdan geçmiyor değil yani!
Yürü Bikini!




Ben tatilime gideeeer, keyfini de miiissssleeeeer gibi sürerim.

Değmeyin Göcek keyfime!

Ne Göcek mi? Amanın, bu Bikini giyilecek demek!!!! 

19 Mayıs ne zamandı? Cuma diyor! Hangi Cuma?! BU CUMA! Bugün günlerden ne? ÇARŞAMBAAAAAAAAA...

Ama daha ben kilo verecektim! Detoks yapacaktım! Kas ekleyecektim! Fitleşecektimmmmmmmm...





Bütün kış, ye ye ye! Aman da havalar daha ısınmadı da, bu gece de coşarızlar da, ohhh eller havayalar da! Gelsin Prosecco'lar, gitsin Leffe Blond'lar!!! Pizzalar... Patates kızartmalar...

Şu saniye itibari ile gidene kadar, su orucuna girsem, bir kaç gram yağdan, şu belin yanlarında olandan, verir miyim ki acaba? Uçakta kahvaltıya da gerek yok. İnip, otele varıp, Bikini'leri giyip, sahilde ilk pozu vereyim bir; sonrası Allah kerim...





Kilo: 59,9









11 yorum:

  1. Canım zor bir karar vermişsin. Benim ex te bana çok iyi davranıyor. Bir süre sonra ona dönerin diye düşünüyor. Kısa süreli görüşmelerde iyi davranmak kolay ama bence olayın özüne bakman lazım. Onunla iyi zaman geçirmeme rağmen yaptığı kişisel eleştiriler yüzünden beni bunalıma soktuğunu biliyorum. Etrafımda insanlar olayın bütünü göremiyor Arkadaşlarımızla birlikteyken herşey güzel ama o kişiyle yaşayan benim. Benim nasıl hissettiğim önemli. Başkalarının lafına bakma. Bunun cevabı senin içinde. Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ve bana yine içini açtığın için nasıl yardımcı oluyorsun şu an anlatamam. Psikiyatristimin dediğine göre, maalesef erkekler narsist yetişiyorlar, yetiştiriliyorlar. Dünyanın en iyi insanı da olsa, bana, sana ne verdiği önemli. Seni sana nasıl hissettirdiği...
      Hala travmayı atlatamasam da, tuhaf ama, ve hiç aklıma da gelmezdi, bu ayrılık bana iyi geldi. Ben onsuz bir hayatı hiç düşünemiyordum. Oluyormuş, gayet de güzel oluyormuş. Tek başıma hiç yaşamamıştım. Çok keyifliymiş.
      Dolayısı ile artık ona da, ilişkiye de bambaşka yerden bakıyorum. Kendimi çok güçlü hissediyorum.
      Du bakalım, göreceğiz...
      Kocaman öpüyorum...

      Sil
  2. Daha yeni 62 idin yaa, süpersin. Bugün kulaklarını çınlattım, 62kg ama planklar sayesinde olsa gerek bacakları sütun gibi diye. Yani harikasın, özgüvenini giy ve git. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Süper gözukuyorsun bence bikini, korkacak bisey yok,artik donuste anlatirsin gidene kadar ne yaptin,3 gunluk kacamagin nasil gecti ;), Şimdiden iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  4. "Canın onu çekiyor mu, bir bak?" Ne güzel söylemiş. Gerçekten bir bak bakalım. Umarım her şey gönlünce olur, huzurun hep yerinde olur. Bir şey düşünmeden sadece eğlenmek ve biraz da burnunu sürtmek için denemeye değer sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen şeker; bir şey düşünmeden sadece eğlenmek... Mottomuz budur! ;-)
      Öperim çok. ❤️

      Sil
  5. Sızınle tanısmam dıyet zayıflama yazıları ararken ınternet uzerınden oldu.sızı cok sevdım.yasadıklarınıza sızden habersız cok agladım kı bende de benzer bır yara vardı.ama guclu durusunuza hayran kaldım.hep guclu kalmanız dılegıyle....

    YanıtlaSil
  6. Bu arada anneme yazdıklarınızı okudum anneme dedıkı: bıkınıye soyle o boyu devrılesıce(bızım buralarda beddua olur)adamı ayaklarına kapandırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi yeriiiiiiiimmmmm. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...