27 Nisan 2013 Cumartesi

Gün 13: En Etkili Zayıflama Yöntemi

Biliyordum. Destek bulacağımı biliyordum. Ve bunun motivasyonum için En Etkili Zayıflama Yöntemi olacağını da biliyordum. İnanılmaz mutluyum!

Facebook'tan bir takipçim, hayatımı değiştirecek bir mesaj attı bana. Canım, herşeyim, Bikini Projesi Buddy'm, Hero'm, Ayşe'm. Tam tamına 60 kilo vermiş! Düşünebiliyor musunuz?!!! Ben şurada yıllardır alt tarafı 10 kiloyu veremezken.. Böylesine büyük bir başarıyı yakalamış biriyle konuşmak bile bana yetti. "Yürü ya kulum" gazını bir aldım ki sormayın!

Ayşe ile, en büyük hatamın kahvaltı yapmamak olduğunu çözdük! Hele benim gibi bir hipogliseminin öğün atlaması, bırak diyeti sabotaj etmeyi, bir intihar demek! Öğün atlayınca, beyinden çekilen şeker, bilincimi, farkındalığımı da yok ediyor! Titreyen elim ayağımla, gözüm hiçbirşey görmüyor! Kendime geldiğimde, yani şekerim tekrar çıktığında, bir bakıyorum, yalayıp yutmuşum zararlı ne varsa!


Ben uyanır uyanmaz kahvaltı yapamayanlardanım. E bahanem de var: Erken uyanıp işe gidiyorum. Ne ara olacak ki bu kahvaltı?! Ayşe beni uyardı: "yanına mutlaka bir şeyler alabilirsin, ofiste yemek için". Bundan daha kolay ne olabilirdi ki?! Bu kadar basit..

2 yorum:

  1. aynı ben son bi buçuk yılda 73 den 89 a çıktım ve bunun 14 kılosu gecen ekim ayından bu yana yanı 11 ayda oldu hele 14 un son besı bı buçuk ıkı ay gıbı:(boyda 1,63 olunca varın sız düşünün:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sonunda doğruu yolu buldum!
      Seni de bekliyorummmmm..
      Muckkksssss..

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...