28 Nisan 2013 Pazar

Gün 16: Komşum bitirdi beni!

Kilo: 57,1

Kahvaltı: Hafta içi yediğim meyve kahvaltısı alışkanlık yaptı. Cumartesi olmasına rağmen yine muz ve yeşil elmamı yedim.

Bu arada, bu kadar sağlığı ve hiç meyve görmemiş bağırsaklar pek bir bayram yaptı, hatta coştular diyelim. Siz anladınız.

Öğlen (Kahvaltı tadında): 2 dilim kızarmış Doygun Tam Çavdar ekmeğine Fora Çeşnili Zeytin Ezmesi ve 2 kayısı haşlanmış yumurta, bolca limonlu çay

Gün boyunca Sassy Su..

Akşama bolca yeşil salata yanında balık programım vardı ya, taaaa ki kapı çalınana kadar! Komşum, elinde mis gibi kokan üstü örtülü bir borcam getirdi. Peçeteyi bir kaldırdım ki TANDIIIIIRRR BÖREĞİİİİ!



Ayy, ben niye ikramlara hayır diyemiyorum? E ne diyecektim: "Amanın Komşum, şahane gözüküyor, nefis kokuyor, ellerine sağlık, ama ben diyetteyim, bu olağanüstü böreği kabul edemem!" mi diyeyim?!

Ayağına kadar gelen nimet itilir mi? Yutulur! Öyle de oldu!

2 yorum:

  1. Sen ne datluu bi kadınsın ya bikin:))) Eee ben de gireyi artık su bikini kafasına diyorummm. Kilom yıllardır 60, boy da 1.60. Nedense 60'ın altına inemiyorum bi türlü:( sasy suyumu hazırladım. Eee haydi o zaman başlayalım bakalım gerçi benim sitelerim hep Pazartesi başlar salı biter:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)))))))))))
      Teşekkür ederim şeker... de o senin datluluuuuuundan olmasın.. ;-)))))
      Bu Sassy varya, adamı, Pazartesi'den en az Cuma'ya kadar götürür.. Motivasyonu o derece yani.. ;-))))
      Bol sağlıklar getirsin sana..
      Kocaman öptüüümmmmmmmmm...

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...