27 Nisan 2013 Cumartesi

İnce Bir Bel için Sassy Su!

Metabolizmayı hızlandıran, enerji veren, pH dengemizi koruyan elektrolit içeren, antioksidan zengini Sassy Su, aynı zamanda belimizi inceltiyor! Üstelik hazırlaması da çok basit.

Adını, "DÜZ BİR KARIN, İNCE BİR BEL" ("Flat Belly Diet!") kitabının yazarı diyetisyen Cynthia Sass'dan alan bu özel karışımı Sass şöyle anlatıyor:

"Bu karışıma Sassy diyorum, çünkü bildiğimiz sudan daha canlı. Bileşenler sadece çeşni amaçlı değil: Zencefil sindirim sisteminizi dinlendirir. Daha da önemlisi, bu karışımı her gün hazırlamak size hayatın olduğundan daha farklı olduğunu, bir şeylerin değişeceğini hatırlatacak. Sizi düz karın için amacınıza yönlendirmekte yardımcı olacak."


Sassy Su için malzemeler:
  • 2 litre su
  • Kabuğu soyulmuş, baş parmağınız büyüklüğünde 2 parça taze zencefil
  • 1 ince dilimlenmiş salatalık
  • 1 ince dilimlenmiş limon
  • 12 adet taze nane yaprağı


Hazırlanışı: Tüm malzemeleri büyük bir sürahiye koyun, buzdolabında gece boyunca karışmalarını sağlayın. Ertesi gün hepsini bitirin. Her akşam tazesini hazırlayın.

Buzdolabında kolayca saklamak için, ben 1'er litrelikten oluşan Paşabahçe'nin cam şişelerinden aldım. Malzemeleri 2'ye böldüm ve suyu en son ekledim. Kolayca süzmek için de Ikea'nın hunilerinden kullanıyorum. Boş bir kola şişesine süzdüğüm Sassy Su'yumu işe de götürüyorum.



Bir ritüele dönüşen, akşamları Sassy Su hazırlama işlemi, gerçekten de bir şeylerin değişeceğini hatırlatıyor!

Sassy'miz bol olsun.. :)

228 yorum:

  1. O kadar cook diyer yapan insanlari takip ediyorumki.. bide bu sassy suU deniyeyim.. ama artik ramazanliktan sonra.. keske daha once gorseymisim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de seversin ve belin incelik gider! Haber ver tamam mı? Merak ederim..
      😘😘😘

      Sil
  2. mutlaka deniyip yazicagim, zaten blogunu inceleme altina aldim :)

    YanıtlaSil
  3. Yaz bitiyor bu rarifi yeni gordum ama hic zor degilmis. En kisa zamanda 1 haftalik kur yapicam hemde belimi olcerek!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni haberdar et, merak ederim.. ;-)

      Sil
    2. taze zencefeli de ince dograyacak miyiz yoksa butun mu atatyim. Malzemeleri aldim bu aksam yapacagim da, emin olmak istedim

      Sil
    3. Canımcım yetiştim inşallah. Anca işten geldim. Tatil öncesi işleri yetiştirme koşuşturması..
      Skinnycim, küçük küçük doğra derim...
      Ayyy dur yahu ben de çoktandır atlıyorum.. Hemen yapayım.. ;-)
      Muckssssss..

      Sil
    4. Ben amerikada yasiyorum burda su anda ogleden sonra. Sizden 7 saat gerideyim. Bu aksam basliyorum. Bir hafta yapip sonucu sana yazicam. Paylastigin icin cok sagol

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu uzun zamandır sessizce takip ediyordum,yazılarınız acayip motive edici:)

    Bende sassy suyu deneyeceğim ancak taze zencefil bulamıyorum.Toz zencefil ne kadar eklemeyelim?

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür edrerMimmmm Mutlu Anlar..
      Asıl ben bir daha bir motive oldum şimdi mesajın sayesinde..
      Tazesi makbul aslında! Eğer Türkiye'de yaşıyorsan, tüm Carrefour ve Migros'larda var. Yok bulamıyorum diyorsan da mailime adresini at, vallahi de gönderirirm.
      Çok öptümmmmmmmmm..

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcıııııımmm.. Bu arada Carrefour'da genellikle buz dolabının içinde tutuyorlar! Mutrlaka sor reyon görevlisine olur mu?
      Muckkksssss...

      Sil
    2. Ben dun basladim ciddi anlam etki gordum yani lavobo ihtiyacim kendiliginden geliyor tadi guzel ve idrarinizda yagi goreceksiniz ve bagirsaklari calistiriyor mukemmbel sonuc aliyorum suana kadar

      Sil
  6. Süpersin çok teşekkür ederim.

    Migrosta bulamadım,bir de Carrefoura bakayım o zaman:)

    YanıtlaSil
  7. Bende deneyecegim bu tarifi..Bloguna bayıldım gercekten cok guzel bilgiler var tesekkur ederim kendi adıma..
    Bana da beklerim canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sassy Su bol sağlık getirsin..
      Sevdiğine çok sevindim..
      Geldim bile.. ;-))))

      Sil
  8. canım kuru zencefille de olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Ülkücüüüüümmmm...
      Ama Migros veya Carrefour'da satılıyor ki tazesi..
      Haber et.. Yollayayım sana bulamazsan..
      Muckkssssss...

      Sil
  9. Super bir tarif, hemen denemek istedim, ama... taze zencefil , ithalatçı firma gümrükte bir sorun yaşadığı için malesef artık hiç bir Migros'ta yokmuş, bugün öğrendim. Carrefour'a bakacağım bir de...

    YanıtlaSil
  10. İyi geceler günde 1 litre içmek yeterli mi acaba yoksa 2 litre ayrıca su içecek miyiz

    YanıtlaSil
  11. taze zencefil bulamadım :( bulana kadar tarifi zencefilsiz yapsam olurmuki???

    YanıtlaSil
  12. Mrb ya benim anlamadigim bu suyu ne kadar süre içmemiz gerekio...yani başladiktan sonra ne zaman ara vermemiz gerekioo mu yoksa hep mi icicez... bi dee siz ne kadar surede ne kadar kilo werdiniz????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Manyakowic.. İsme bayıldım bu arada.. ;-)))
      Tatlım, dilediğin kadar, ne kadar istersen.. Sonuçta pH'ı yüksek, sağlıklı su.. ;-)
      Çok sevgiler..

      Sil
    2. Simdiye kadar yok akapunktur yok maydanoz suyu bla bla blaaaa bi cok yontem denedim ama bu bir baska yahuuuu......porsiyonlarimi kuculttum tatlidan da uzak duruorum baslayali tam bi hafta oldu vee 2.5 kilo gittti hef 10 kilo wermek umarim devam ettirebilirim tekrar coook tesekkurler

      Sil
    3. Offffffff süpppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr... Hatta OLEYYYYYYY..
      Bence sen bu işi şimdiden bitirdin.. ;-))))
      Muckksssssss....

      Sil
  13. Ah zencefili bende sonunda buldum.. Güzel bir program tebrikler...
    DiyetEvim

    YanıtlaSil
  14. Kizlar yarindan tezi yok ben de basliyorum;)) hadi bakalim .
    Cok tesekkur , desteğe devam

    Harika haftalar
    Pinar

    YanıtlaSil
  15. merhaba şimmdi sassy suyun tadına baktım tek kelimeyle sağlık akıyor yudumlarken bile hissediyorsun ba-yıl-dım:) bu suyu bize ilan ettiğin için teşekkür ediyorum.ne kadar sürede sonuç alıyorsun acaba? birde az önce baklava ikram ettiler işyerimde hemdee 3 dilim:( işyerime getirdiğim sassy suyuma baktım elimi sürmedim bakvalaya:) eh insanın nefsini köreltmeside gerek 1 tane kuru yemiş ve bir avuç bademi indirdim mideme.ınstagramda takibimdesin yaşasınsaglıklıhayat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm...
      Ohhhh ne sevindim.. İşte Sassy'den beklenilenin en şahanesi.. ;-)))))
      Kocaman öptümmmmmmmm...

      Sil
  16. benim sabahki yorumum çıkmamış yendiden deniyorum üşenmiyorum:) suyu ilk kez ahzırladım hatta ınstagramda paylaştım bilirsiniz sabah işe geldim ve yudumladım sağlık akıyor ba-yıl-dım.her akşam yapmaya çalışacağım.herkese tavsiye ederim.az önce baklava ikram ettiler hemde 3 dilim:( tabiki almadım suyumu yudumladım eh nefside köreltmek lazım kuru incir ve 1 avuç bademi indirdim mideme.yasasınsaglıklıhayat

    YanıtlaSil
  17. ben de bugün deneyeceğim yarın içeceğim bakalım nasıl hissedicem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutkunu ol dilerim... Çünkü müthiş motive edici, şahane sağlık verici..
      Haberdar et, merak ederimmm..
      Öptüüüümmm..

      Sil
  18. Yarindan itibaren bende baslicam ins.
    Bi kac sorum var
    Bu suyu istedigimiz vakit ice biliormuyuz yoksa yemekten önce veya sonra mi icilmesi lazim? Günde en az 2 litre mi yoksa 1 litre mi?
    Bide alkali su demisiniz o ne oluyor?
    Vok tsk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şeker.. Su yerine tüm 2 litreyi bardak bardak gün boyunca içiyoruz. Günde 3 litreye kadar su içme hedefi koyabilirsen şahane olur. Alkali Su derim.. pH'ı yüksek olan.. Sassy olur, limonlu su olur, elma sirkeli su veya eczaneden alacağın İngiliz Karbonat'ı bir litre suya çay kaşığı ucu kadar da olur..
      Uyanır uyanmaz ilk iş ve yatmadan son iş. Öğünler arasında, yemeklerden 20 dk. öncesine kadar ve yemekten 2 saat sonralarında..
      Kocaman sevgileeeerrrr.. :-*******

      Sil
  19. Tekrar yaziorum!
    Anlamadigim bir kac sorum var.
    Günde tam kac litre icmemiz lazim?
    Suyu nasil icmemiz gerekior yani yemekten önce mi yoksa sonra mi ac veya tok karnimiza mi yoksa hic fark etmez mi??
    Bu kez lütfen yayinlayin ve cevaplayin 3 oldu yazdigim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nuraycım, gün boyunca içiyoruz.
      Şöyle yapıyoruz. Suyu bardak bardak içiyoruz. Uyanır uyanmaz ilk iş ve yatmadan son iş. Öğünler arasında, yemeklerden 20 dk. öncesine kadar ve yemekten 2 saat sonralarında..
      Kocaman öptüüüümmmmm... :-*******

      Sil
  20. Ben de hazirladim simdi yarin denicem bakalim nasil olcak:) guzel paylasimlariniz icin cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolcana sağlık getirsin sana Tuğçeciiiiiiiimmmm.. ;-)
      Kocaman sevgiler.. :-*

      Sil
  21. Bikinicim seni tekrar tekrar tebrik etmek istiyorum dun gece ilk defa elma sirkeli su ictim gercekten cok zordu :( ama inat ettim ve ictim ve sana birkez daha hayran kaldim sassy suyumu da hazirladim muhtesem birsey her yudumda insanin icine enerji ve nese veriyor garip ama tam tarifi bu yalnizca merak ettigim birsey var simdi bu mevsimde salatalik yerine yesil elmayla yapsak acaba ayni etkiyi gosterirmi ? Buna takilmis vaziyetteyim birde beni en cok zorlayan ben gun icinde cok fazla su icerim mesela yemekte degil ama hemen sonrasinda 2 saat icinde surekli saate baktim su icmek icin kendimi ramazan ayinda gibi hissettim. Farkindayim cok konustum ozetle bikinicim ilham kaynagimsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu kuzucum şimdi farkettim.. Ben sana cevap yazmıştım ama yayınlanamamış ya.. Herşey iPad yüzünden..
      Yeşil elma ile hiç denemedim Vanillacım.. Ama niye olmasın.. Sadece, ben meyveyi asla başka bir yiyecekle karıştırmam ve aç karnına yerim.. Meyve şekeri, Fruktoz, özellikle protein'in vücuttaki seyrini bozar derim.. ;-)
      Toplamda günde kaç litre su içiyorsun şeker?
      Muckkssssss..

      Sil
    2. Bende unuttu beni dedim :) evet benimde aklima geldi daha sonra su anda 2 litre sassy suyu iciyorum normal su yerine de onu iciyorum birde sabah limonlu buyuk bir bardak su ve gece yatarken gene buyuk bir bardak elma sirkeli su zaten en cok takildigim konu suyu aralarda ictigim icin daha fazla icemiyorum vakit yetmiyor resmen :) napsam bilemiyorum

      Sil
    3. Kuzum daha ne olsun.. Günde 3 litreye yakın Alkali Su, 10 numara 5 yıldız! ;-))))
      :-********

      Sil
  22. Merhaba sasy water yaninda bi de geceleri elma sirkeli su mu icmemiz gerekioo? Peki ya ne kadar icmeliyiz?? Buarada sasy waterla tam 7 kilo verdimtabi yedikkerime de dikkat ettim bi 5 kilo daha wermek istiyorum ama olumuooo napmam lazim :[[

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama şahanesin Manyakowic'immmm.. 7 kilo ne demek? Muhteşemsin.. Hiç merak etme.. Vücut öyle bir durası geliyor arasıra.. Asla vazgeçme, kırılacak o sınır!
      Kocaman öptüm seniiiiiiii....

      Sil
  23. Harika moral veriyorsun....iyiki varsin tesekkurler♥♥♥
    Hepimize bol zayiflamacali gunler diliyorum!!!
    Tatli uykulaar :]]]

    YanıtlaSil
  24. Sizi takip ettim bütün yorumları okudum istagramdada sizi talip etmek istiyorum lütfen bana yardım edin says sunun bütün malzemelerini aldım hazırladım yarınbaşlıyacsm hayırlısıyla i̇nş bel çevreme yardımcı olur teşekkürler bikini projesi

    YanıtlaSil
  25. Malzemelerimi aldim suyumu hazirladim sabah icmek icin sabirsizlaniyorum;)) bel olcusu alindi sonucunu size burdan yazarimm..iyiki varsiniz bayildim blogunuza;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o halde..
      İncecik bellerin olsun.. Bolca sağlık versin sana.. ;-)))
      Heyecanla bekliyorum en süperinden haberlerini..
      Muckssssss..

      Sil
  26. Sassy suyumu akşam hazrladım ve bugün içmeye başladm. Tadı gayet güzel. Fakat bunu ne kadar süreyle tekrarlıcam. Pozitif yorumlarnzdan sizi tebrik ediyorum. Umarm ideal kiloma ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilaycığımmm..
      Sassy sana bol sağlık getirsin..
      Dilediğin kadar, dilediğin sürece içebilirsin..
      "Su Hayattır" yazımı da mutlaka göz at derim, henüz fırsat fırsat bulamadıysan..
      http://bikiniprojesi.blogspot.com/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      O mutluluk kilosu mutlaka gelecek? Hiç merak etme.. ;-)
      Çok öptüm seniii...

      Sil
  27. selamlar! uzun zamandır sessiz sedasız blogunu takipteyim canım. Ve beni inanılmaz motive ettiğini söylemeliyim. 2 ayda tam 7 kilo verdim. pilates ve yoga da yapıyorum pilates, vücudumun forma girmesine yardımcı oluyor. yoga ise, motivasyonu ve yaşam enerjisini artıran harika bir spor. özellikle, diet yaparken bir kaç gün sonra motivasyonu düşen arkadaşlara, yogayı kesinlikle öneriyorum. bu sassy su meselesini de ilk sende okumuştum, 2 aydır düzenli olarak yapıyorum. bazen üşendiğimde, ingiliz karbonatı da kullandığım oluyor tabi ki. neyse fazla uzatmayayım, özetle, ilham perimizsin :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şahane bir mesaj bu böyle Leyla..
      Gönlünün o güzelliğine mi kapılsam, o şahane başarına mı?! <3 <3 <3
      Çok teşekkür ederim paylaştığın için.. Asıl sen benim ilham perim oldun şimdi...
      En kocamanından öpüyorum seniiiiiiiiiiii...

      Sil
  28. bu soğuklarda sassy suyu dolapta değil oda sıcaklığında hazırlasak farkeder mi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindekilerinin tazeliği için gece dolapta kalsa şahane olur..
      Ben sabah süzüyorum şişeye, ofise götürene kadar oda sıcaklığına düşüveriyor.. ;-)))

      Sil
    2. bugünlük sadece salatalık ve limonla başlayabildim
      olsun bu da bişi :)
      yarına nane de eklenecek
      sadece zencefil bu aralar pek yok ortalarda
      hedef 52 yani (-5) caloriecounter 10 nisandan önce zor diyor
      haydi bakalım :)

      Sil
    3. Tam da Budur!!!!! Hiç yoktan iyidir.. ;-))))
      O caloricounter'a da benden selam olsun.. :-)))))))
      Çok öptüüümmmm..

      Sil
    4. Bikiniiiğiiii,
      Sassy'mle çok mutluyum, acayip tok hissettiriyor :)
      içindeki salatalığın baskın tadından pek hazzetmesem de...
      bu arada diğer post'lardan birinde 10bin adım hedefini görünce ayrıca gaza geldim,
      yürüyüş yaptığım anlar için iphone pedometer app'im var
      ama tüm gün kaç adım attığımı hakkaten merak ettim
      var mı önereceğin bir marka?

      hedef 52 ;)

      Sil
    5. Canımmmmm Hedef52..
      Sassy sana boooolllll sağlık getirsin...
      Benim adım sayar çok basit birşey. Boynuma asıp dolaşabildiğim için seçtim.. O günden beri yatarrken bile boynumda..
      Oregon PE980 ;-))))))
      Muckkkkkssssssss......

      Sil
  29. İşte buldum başlıcam şu suya bakalım incelirizmi diyosun 10 gün önce diyete başladım 64.7 ile bugün 62.7 ile güne başladığım için çok mutluyum :) yaza hedef 55 sıkı takipteyim 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sassy bol şifalar getirsin şeker sana.. ;-))))
      Bu yaz en şahane Bikini'ler bizim.. ;-))))

      Sil
  30. Şükür buldum tarifi 😁 yarın hemen başlıcam çok motive olmuş durumdayım 64,7 ile 10 gün önce diyete başladım bgn 62.7 ile gne başladım mutluyum umutluyum hedef 55 😑 bgn markete gittiğimde taze zencefili görünce hemen aklıma geldin bir deneyeyim istedim 💪✌️

    YanıtlaSil
  31. Boyle faydali seyler paylasman cok guzel, 5 haftadir zayiflamak icin deli gibi spor yapiyorum sassy suyunu mutlaka deneyecegim tesekkurler!

    YanıtlaSil
  32. Yaşıma rağmen genetikle alakalı olarak kilolarım beni aştı gidiyor ve önüne geçemiyorum. Kabul etmem gerekir ki, artık bir obezim... Gecenin bu saatinde uykularım kaçmış şekilde bir şeyler yapabilir miyim derken buldum bloğunuzu... yaşım 28 ve 96 kiloya ulaştım ve artık çok korkuyorum... Doğuda görev yapıyorum ve burada taze zencefil bulabileceğimi hiç zannetmiyorum...Başka bir alternatifi var mı yada zencefilsiz işe yarar mı? Bunu öğrenmek istiyorum ve belkide birazda motive edilmek istiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Pearlcümmmmm..
      Oralarda Migros veya Carrefour var mı? Ben oralardan alıyorum. Bir de kurusu var. Baharatçılarda olabilir. Yine aynı marketlerde var. İnternetten sipariş verenleri de duydum, ama hangi adres bilmiyorum. Ha yok bulamadıysan da hiç üzülme, zencefilsiz yap. Hiç yoktan iyidir. Sırf su içsen bile olur.. Yeter ki iç.. ;-))))
      Hiç korkma kuzucum.. Birliktelikle, birbirimize her türlü destekle, halledeceğiz, en sağlıklı ve en şahanesinden.. ;-)))
      Ne diyeceğim biliyor musun? Ben şimdi kendimi yeniden toparlama pprogarmına aldım. Bana katılmaya ne dersin? Son yazım: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/02/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla_16.html
      Mavi ile yazılmış tüm linkleri tıklayıp, iyicene incele.. Aklına takılan tüm soruları da yaz.
      Çok öpüyorum seni..

      Sil
  33. bikiinicim ya bn bu tarifi uyguamak istiyorum ama malesef küçük bir ilçedeyim taze zencefil bulamıyorum kök zencefil olurmu ? bu arada on gün önce seninle konuşmuştum ve bni motive etmiştin haklıydın yapıcam bu işi 10 günde 2 bucuk kilo verdiim tesekküredrimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olleyyyyyy.. İşte bu kadar.. Haber ettiğin için de ayrıca teşekküüüüüürrrrr.. Mutluluk dansı hemen yapılsın..
      Zencefile gelince.. Tazsi makbuldür de, kök de bulduysan, hiç yoktan iyidir.. ;-))))
      Bol sağlık getirsin tatlımmmmm..
      Muckkkkkkkkssssssssss...

      Sil
  34. Merhaba ben kitabi okuyorum da acaba siz kitabi uyguluyormusunuz. bana cok yabanci geldi yemek cesitleri ve tarifleri. Türk mutfagina pek uymuyor sadece sassy suyumu yapsam ki bilemedim. Ayrıca sizi ve azminizi cok takdir ediyorum. Basarilar :)

    YanıtlaSil
  35. Aynen katılıyorum şeker..
    Bu kitaptan alacağımız ders:
    1. Sassy Su candır.. ;-)))
    2. Her öğüne, -ki ben 3 ana öğüncüyüm, MUFA'ları eklemece.. ;-)))
    Çok öptümmmm..

    YanıtlaSil
  36. Mufa nedir peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUFA: monounsaturated fatty acids yani doymamış yağ asitleri
      Yani, incelten, gençleştiren, sağlıklı yağlar. Her öğünde mutlaka almamız gereken.. ;-)))
      Bunlar, tüm zeytinler, zeytin yağı, badem, avokado gibi yiyeceklerde bulunur.
      Sevgiler..

      Sil
  37. sevgili bikini sen yeni kesfettim harikasın gercekten acaip motıve oluyorum senınle bastan sona okumaya basladım yazılarını hepsını bıtırecegım ıns. bır de hamileyım o yuzden egzersız kkısımlarında sana eslık edemedıgım ıcın üzülüyorum ama beslenme kısmı adına cok sey öğrendım gercekten cok tesekkür ederim. sevgıyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seniiiiiiii çooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk kutlarım şeker... Sana ve dünyalar güzeli bebişine sağlıklı, sihhat dolu, keyiflerle, sonsuz mutluluklu, hamilelik ve doğum diliyorum.. <3 <3 <3
      Çok öptümmmmmmm...

      Sil
  38. cnm ben bu diyeti yeni gördüm ama aklıma yattı.sen bu sassy suyun faydalarını gördünmü ne gibi değişimler oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En şahanesinden cevap galiba şu yazımda:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/11/bedeni-olcup-bicmenin-dayanlmaz.html ;-)))))

      Sil
  39. Merhaba canim seni bir kac gundur insta dan takip ediyorum ve sasy water a da basladim. Ben uzun senelerdir spor yapan biriyim yanliz ne kadar ugrassamda taille ve karnimdaki sislik gitmiyor sasy suyu ne kadar sureli icmemiz gerek? Vucut bir sure sonra alisacagi icin arada birakmalimiyiz.cvp verebilirsen cooookkkk sevinirimmm. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sassy'nin bir süresi yok şeker.. Ben sıkılınca diğer alakli su seçeneklerine atlıyorum:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html ;-)))))))
      Çooooooooookkkk sevgilllleeeeerrrr...

      Sil
  40. Bikinicigim sana 26 subat ta sormustum ne kadar kullanmamiz gerek diye.basladigim gunden bu gune arada kacamak da yaptim tam 5 cm gitiiiiii ve karnimdaki dogumdan sonra bazi ciddi sorunlarim vardi onlar da gitmeye basldi.sana ne kadar tskr etsem azdir uc senedir doktorlarin ugrasipta cozemedigi problemler cozulmeye basladiii... biraz uzun yazdim ama cok mutluyum cokkkkk sana taaa km lerce uzakliktan sevgi dolu opucuklerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AŞŞŞKIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMM.. Gözlerim doldu SEVİNÇTENNNNNN..
      Hele şu ara, ne kadar iyi geldi bana böylesi MUTLU bir haber.. Paylaştığın için asıl ben çok teşekkür ederiimmmmmm..
      Çoooookkk öpüyorum seniiii çoooooooooooookkkkkkk... <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  41. yaaa sen varyaa süpersin bikini kızı bende 26 yasında 1 cocuklu anneyım 56 kilodayım ve hedefim 50 yada 51 :))) senı facebookdan sureklı takıp ediyorum ve bugun tesadufen blogunu gördum tam sana yakısır kutluyorum tatlımcıgım.... sen benı oyle bır motıve ettinki senı yazılarını okuyup okuyup 50 kılo olacagımın hayallerini kuruyorum...alkalı suya gelınce ben bu suyun tarifini arıyordum kiiii yetişdin.bu gece hazırlayıp dolaba koydum bırde su taze zencefılın fotografını cekip mailime atabilirmısın ben bu taze zencefılı merak ettim simdiden cokk cokkk tesekkurler..SEN BENIM MOTIVE KAYNAGIMSIN :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hadi o zaman.. Şu 6 kilonun canına okuyalımmmmmm.. ;-)))))))
      Muuuucccccccckkkkkkkkksssss..

      Sil
  42. Bir şey sorabilir miyimmm😊😊 şu zencefil olayi taze olup olmadigi ni sormiycam 😊😊 sadece başka tarifta 1 cay kasigi rendelenmis Taze zencefil diyo tarifler tutmuyo gibi acaba sizin yaptiginizda 2 litre icin rendelenmis zencefil miktarı ne kadar akşam yapicamda😌😌 simdiden teşekkür ederim😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı boydaki, yani 2 başparmağı büyüklüğünde, zencefilleri rendelesen olur Görkemciğim.. ;-)))

      Sil
  43. merhabaaa bikiniiiii:)))
    benim gitmek bilmeyen 5-6 kg fazlam var, en son geçen yıl bu zamanlar 62'den 57'ye inmiş düğünümde incecik kuğu gibi olmuştum:))) Evlenince karı-koca şişmanlayan çiftlerden olmayalım dedik eşimle nitekim olmadık da... Son zamanlarda ben biraz durumu bozdum. Tabii gelen giden hiiç bitmiyor ki bendee ohh löp löp yiyorum:( bir yılımızı doldururken bir baktım ki olmuşum 61 kg:( seni bayadır takip ediyorum bakalım bugün migrostan gidip malzemelerimi de aldım, ölçülerimi de yazacağım. Spora da yorgunluktan bayılsam da gidiyorum( mart ayında en azından gittim) bakalım etkileri nasıl olcak. sonuçlarını sana iletirim,biraz uzun yazdımm ama napimmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınnnnnnnnn Didemcciiiiiiiiimmmm...
      Ahhhh bilmem mi o evliliğin ilk yıllarını.. Her hafta sonu 10 kişilikli yemekli misafirlerim. Özene bözene de hazırlıyorsun tabiii.. Döktürüyorsun tam anlamıyla.. ;-)))))))
      Nisan'a bomba giriyoruz.. Şu kalanlardan kurtuluyoruz... ;-))))
      En şahane haberlerini bekliyoruuuuuuummmmmm...
      Muuccckkkkksssssssssssssssss...

      Sil
  44. Selam bikini,
    bir yerlerden duyduğum bikini diyeti nedir ne değildir diye googlea yazınca tesadüf sizin sitenize rastladım. beni motive edecek tam da böyle bir site arıyordum. biri bir diyet yapsın ve paylaşsın, ben de o ritüeli takip edeyim diyordum. aynen istediğim gibi siten, harika. 1,70 boyum var, 70 kiloyum. 15 hazirana kadar 8 kilo vermem gerek. (62 kilo olursam yeterli) tatile gideceğim. 2,5 ayım var.
    dün sabah siteni bulduktan sonra hemen okuduğun kitabı kitapyurdundan sipariş verdim. akşam üzeri zencefillerimi ve paşabahçenin sürahisini aldım ve dün akşam hazırladım. :)) bu gün ilk defa içtim. tadı çok güzel.
    işte böyle :) ayrıca zayıf hallerimin fotolarını da evin bazı noktalarına asacağım :)
    motive edici siten ve güzel yazıların için çok sağol.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Bikini :) Sassy suyumu dün akşam hazırladım şu an içmeye başladım ama bir şeyi yanlış yaptığımı fark ettim şu an. Taze zencefil yerine kuru zencefil koydum ben içine. Etkisinde azalma olur mu, ya da bir zararı olur mu sence??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazesi makbul şeker ama, hiç yoktan iyidir! ;-))))))

      Sil
  46. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Baharcım, taaa 2010'da almıştım kitabı. Belki D&R'da bulunabilir.

    YanıtlaSil
  49. Merhabaa:) ben de uzun bir diyetisyen yolculuğu ile yaklaşık 15 kg verdikten sonra dinlenip şimdi son 5 kg için yeniden heyecanlıyım:) akşam sassyi hazirlayip ben de başliyorum ama sorum şu: ben soguk sudan pek hoşlanmiyorum biraz şişkinlik de yapiyor ben de sanki. Sassy i akşamdan hazirlayip buzdolabinda sogutmak yerine disarida oda sicakliginda biraksam olur mu? Soguk olmasinin bir ozelligi var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de soğuk içemiyorum şeker.. Ama gece boyunca buzdolabında kalması önemli... Ben sabah süzdüğüm Sassy Su'yunu oda sıcaklığında bırakıyorum, öyle içiyorum.. ;-)))))
      Çok öptümmm seniiii...

      Sil
  50. Diyete basladim daha e gun oldu hemde 💪 yazdiklarin cok hosuma gitti takibindeyim :) sassy suyu deneyecegim en yakin zamanda 😘

    YanıtlaSil
  51. selammmmm:) Blogu bir arkadasimin tavsiyesi üzerine takibe aldim 2 gün önce her yazini okudum. cok hosuma gitti gayet samimi ve icten:) benmde vermem gereken (ama malesef su aralar durdu veremiyorm) 5-6 kilom var. bundan 2 ay oncesi dukkan diyeti yaptm ve yarida biraktmmm. 3-4 kilo verdim ama cok zor ve biyerden sonra sagliksiz bir diyet sanirm.. bugun sizin önerilerinizle yola ciktim ve sabah kahvaltisinda meyve yedm limonlu suyumu hazrladim vs. aksam 1bucuk saatlik fitnessden sonra 2 yumurtami yedm ve suan bitki cayimi yudumluyormm :) bir sorumda olacaktii. ben 1 litre suya 1 limon sIkip iiciyorm ama bugn biraz midemi rahatsz etti. kullandigm limon azmi yada idelami acaba? Motivasyonlariniz ve gzl sayfaniz icin tskler. takipteyizzzzzzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o halde Semacığııııııımmmmmm...
      Limonun birkaç damlası bile, hatta geceden suyun içine attığın limon dilimleri bile, Sassy'deki gibi, yeterli şeker...
      Ben bolca limon kullanıyorum, midem buna izin veriyor, C Vitamini'nin gençliğinden de faydalanmak için...
      Ama mideye dikkat. Eğer rahatsızlığın varsa, şuradaki alternatifleri dene:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Çok öpüyorummmm seniiiii... <3

      Sil
  52. Merhaba,
    Sirkeli suyun tarifini verebilir misiniz? Sassy suyu mutlaka yemeklerde 2 saat sonraki içmeli, bu saatler önemli midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html ;-)

      Sil
  53. Merhaba BIkinicim benim sana tek bir sorum olucak: ben 21 yasinda 95 kiloda 167 boyundayim ve en fazla 60 kg ye dusmek istiyorum bu formul bende de ise yarar mi? ben artik umutlarin tukendigin yerdeyim tesekkur ederim motivasyonun cok guzek harika bayildim ama artik motive edemiyorum kendimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, hem de mis gibi işe yarar. Biliyor musun, çok iyi anlıyorum seni. Ve inan bana tek çözüm Sağlıklı Beslenme.. Ve yepyeni bir yaşam tarzı.. ;-))))
      Tüm yazılarımı en baştan okumaya ne dersin? Ve aklına takılan ne varsa da sor.. Olur mu?
      E haydi.. ;-))))))))
      Çooooooooookkkkkk öpüyorumm seniiiii...

      Sil
  54. Ayy ben yeni gördüm bu sassy su hikayesini hemen denicem. Ama zencefilleri dilimleyip mi koyuyoruz yoksa rendeliyor muyuz? Yanlış yapmayalim :) bi de bunu içinde ekstradan normal su icmemize gerek yok dmi? Gunluk 3 litrelik normal su ihtiyacıni karşılıyor yani.
    Hemen taze nane alip pazartesi baslamali o zaman ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik minik doğrasan da olur, rendelesen de..
      Günlük su için hooooppp şu yazıma: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html ;-)))))

      Sil
  55. bikini ben bu suyun artık hastası oldum hergun hergunn yapıyorum ama bazen yorgun dusuyorum sureklı oglusumun pesinden kosmaktan yapamıyorum ıcemıyorum da arada bir ozaman da kendımı bıtık hıssedıyorum suyu ıcemedıgım ıcın ya ben bole bisi gormdım canımcım yaaa super otesı bu suu ben suyle 2 kılo verdım yaaa ama suyu bırakmak yokk kılolar gıtse bıle suya devam saglıgım ıcın bıde kılolarımın geriye gelmemesı ıcın cok saolll cok tesekkurler senı sıteden tanımama ragmen gercekden cok sevıyorum..gunun n otunu eklıyorum: Üşenmeyin, ertelemeyin, vazgeçmeyin. Sağlıklı yaşama adım atmak adına daha kaç pazartesi bekleyeceksiniz. Gün bugündür. Kendiniz için artık bir şeyler yapın ve yaşam tarzınızı mutlaka değiştirin. Kendine ıyı bak bıkınıııı opuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiiiiiiiinnnnnnnnnnn Memnunecimmmmmmmm.. <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Aynen tekrarlayasım geldi: "Üşenmeyin, ertelemeyin, vazgeçmeyin. Sağlıklı yaşama adım atmak adına daha kaç pazartesi bekleyeceksiniz. Gün bugündür. Kendiniz için artık bir şeyler yapın ve yaşam tarzınızı mutlaka değiştirin."
      Çünkü budur! ;-))))))))))
      Muuuucccckkkkkksssssssssssssssssssssssssssss...

      Sil
  56. Merhabalar, hayli gec olmus olailir farkedisim seni bikini projesi ama blogun cok keyifli gorunuyor. :) bu tarifte çok leziz:) hemen bu aksam zencefilsiz de olsa hazirladim dolapta baslangic icin :) kilo problemim göbek sorunsalini saymazsak yok :)) günlük yürüyüş dıșında sporla alakam yok maalesef yogaya merak sardim blogun etkisi ile :) var midir bana bir tavsiyen baslangic icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen seni şuraya alayım şeker.. ;-))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/10/incelten-yoga.html

      Sil
  57. selamm bikiniiciiiğimm ben (imm ne desem insta adımı) diyim diyetehadi ^^ sassy suyu her gün mü kullanıyosun ya da belli aralıklarla mı ya da mesela tüm 1 haftayı sassysu ile mi geçiriyosun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne zaman isterse kuzu.. Bikini'nin en etkili stratejisi.. ;-))))

      Sil
  58. Merhaba tatlım, bir süredir takipteyim seni sonunda üşenmeyip sassy suyu denedim, tadı gerçekten harika. İnş. diyetimle birlikte zayıflamama da yardımcı olur. Bu kilolar acayip canımı sıkıyor. Ben sana bişey soracaktım bu suyu hazırlarken malzemeleri hergün yenidenmi hazırlıyacagız yoksa aynı malzemeyi 1-2 defa kullanıyomuyuz. Şimdiden teşekkürler tatlım. Öpüyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iş tatlım, zorla MUTLULUK dansı yapmak, zira mutluluk inceltiyor. :-))))
      Ve her akşam tazesini hazırlama ritüeli yapıyoruz İpe İpeğimmm.. ;-)
      Çok öptümmm seniiiii..

      Sil
  59. Merhaba seker :))) az öncede yazdım ama göremedim :((( bende bu göbegi erigmek istiyorum ve bu sassy suyu günde=2litre alkali su=2,5 litre dogrumu, bide özel günlerde iceniliyomuyuz :(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sassy Su da bir Alkali Su, şeker.. En iyisi sen hemen önce şuraya:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Ve ardından doğruca şuaraya:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/04/2-haftada-duz-bir-karin-ve-ince-bir-bel.html
      Hiç merak etme, hepsi şahanesiyle, en güzeli de sağlıklısıyla incelecek.. ;-))))
      Çok öptümmmmm..

      Sil
  60. Bikini ablaa :D oncelikle bildiklerini insanlarda öğrensin yapsın yarari dokunsun diye en ince ayrintiya kadar paylasman harika!! Ne kadar duyarlisin harikasiiin!!! blogunu tesadufen az önce buldum iyi ki de buldum ve senide cok sevdim!!!!! Fakat yeni oldugum icin yazilarin arasinda kayboldum bana yol gosterebilir misin su an oruc tutuyorum normalde spor salonuna gidiyorum 1 ayda 7 kilo verdim ramazan bitincede devam edecegim 2 beden dustum 15 yasindayim 40 bedenim duzenli yemek yemeye basladim dogdugumdan beri hic yemezdiiim hic asiri yemek secerim ama en azindan yemrk yemek nasil birseymis bu surecte onu ogrendim hic sebze yemem abur cubur konusunda cok iradeliyim cok su icerim peki abla sence su an hangi programlarini yapmaliyim? Evde yuruyus bandimda var sence su an ne yapsam dogru olur? ustune kilo almadim biraz daha inceldim gibi eylul ayina kadar 2 beden daha dusup 36 olmak istiyorum rahatca 38e girebilsemde oluur :)) yani ablacim ramazan bitene kadar beni idare edebilecek onerilerin var mi ve bittijten sonrasi icinde tavsiyeleriin? ♥♥♥♥ simdiden cok tesekkur ederim iyi ki varsin ya muhtesemsiiiiinnbb ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Vildan'ımmmm... Hoşgeldinnn.. Mutluluk getirdin..
      Hemen sana, henüz gelişme çağındasın aşkımmmmm, ablalığını edeyim. Bolca sağlıklı beslenmen gerek. Aman kuzucum. Zaten benim yaptığım da, tam da bu.
      Dur seni şu İncelmenin 11 Altın Kuralına yönlendireyim. Önce tüm link detayları ile hepsini iyice oku tatlişko. Sonra aklına ne takılıyorsa sor.
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Çok çok çokkk öpüyorum seniiii.. <3 <3 <3

      Sil
  61. yarından itibaren kararlıyım, zayıflıyorum :D

    YanıtlaSil
  62. Merhabala, ben baska yerde bu suyun baska tarifini gordum soyle ki 2 yesil cayi sicak suyun icine batikden sonra o cayi + limon, saltalik vede yesil elma parcaciklrini kabuklarini soymadan + 3 adet tarcin cubugu + kuru zencefil + nane + 2 litre suyu karistirip 1 gun buzdolabinda bekletip oyle iciliri diye okudum sizce bu tarif nasil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben meyveyi tek başına ve meyve dışında hiçbir şeyle karıştırmadan, aç karnına yemeyi tercih ediyorum kuzu.
      Limonlu Tarçınlı Yeşil Çay içenlerdenim.
      Bir de zencefilin suya tam olarak geçmesi için tazesi makbul derim. Ama bulunamıyorsa, hiç yoktan iyidir, şeker.. ;-)

      Sil
  63. Bikiniiiiiii <3 bugün bol sassy sulu bi gündü . Şimdi misafirler ramazan finallerden çıkmış gelmiş bı kız olarak yedim de yedim .aldım da aldım :D hemen -15 kg bi programa girdim . Inşallah iradeli olucam . Tüm blogunu okumuş bulunuyorum . Inşallah iyi olacak herşey öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey şahanesiyle olmuş bil! ;-))))
      Muuuccckkksssss.. <3 <3 <3

      Sil
  64. Merhaba ben 15 yaşındayım 1.77 boyundayım 85 kilodayım :( basketbolu bıraktıktan sonra ani bi kilo alışım oldu ve böyle devam etti.. Ben bi kaç gün önce salatalık,zencefil (toz, yada kuru), nane ve limondan yapılan bir çay tarifine rastladım. 5 günde 5 kilo verdiriyormuş, yorumlara göre hafta da 4 kilo verenler varmış işe yarayacağını düşündüm malzemeleri aldım daha bugün başladım sabah ve akşam içiliyormuş aç karnına her neyse işte yani o daha farklıydı sıcak olarak tüketiliyor vs. Sizin blogunuzu ne yazık ki daha bugün keşfettim acaba bu dediğim tarifte işe yarar mı yani size göre? bunu 5 gün kullanıp sonra sassy su deneyeceğim.. İdeal kilom 68 umarım bir gün bu kiloya düşebilirim.. Bir de acaba sassy su 25 gün kullansam ve yediklerime dikkat etsem ne kadar kilo veririm? Bilgilendirirseniz sevinirim, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Aşkımmmm.. Sen ama daha çoookkk küçüksün, benim yaşıma göre demek istedim. ;-)))
      Yani, hiiiiç merak etme, daha gelişme çağında olduğundan, yaşın ilerledikçe çookkkk güzel bir genç kız olacaksın! Zaten dünyalar güzeli olduğunu biliyorum.
      Şimdi, sen benim onca diyetle geçen hayat tecrübeme inan; tek başına hiç bir içecek ya da destek işe yaramaz. Hatta diyetler de işe yaramaz. Gerçekten..
      Oysa, sağlıklı yaşam tarzında mucizeler var!
      Hemen şu yazıma fırla "İncecik Olmanın 11 Altın Kuralı":
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Tüm link detayları ile de mutlaka oku, e mi? ;-)
      Ve aklına takılan ne varsa sor! ;-)
      Çok çok öpüyorummmm seniii.. <3 <3 <3
      Not: Beni haberdar etmeyi unutma sakın, merak ederim.

      Sil
    2. Merhaba Bikinii :) Bende senden cevap bekliyordum :) Öncelikle tabi ki de haklısın küçüğüm biliyorum kilo verme imkanım da çok ama bir türlü olmuyor ne zaman karar versem yediklerime dikkat etsem arkadaşımla dışarı çıkınca (yiyip yiyip kilo almayan bir arkadaş) kararımdan cayıyorum. Caymak değil de bir seferlik yesem ne olur diyip hamburgerler patates kızartmaları derkeen.. Eve geliyorum pişman oluyorum ama ne fayda :) Sonra da zaten bir sürü kalorili yiyecek yedim şimdi dikkat etsem ne olacak diyip koy veriyorum :( Bu nedenle hiç sonuç alamıyorum ama bu sefer biraz daha dikkatli oldum, evde tartı bozulunca tartılamadım ama belimi ölçmüştüm 12 gün önce veeee 3 cm incelmişim ! Tabi doğru ölçtüysem :/ Sana bir konu da danışmak istiyordum kuzenimle spora yazılmayı düşünüyoruz uzun zamandan sonra hamlamış olsam da vücudum az çok yatkındır spora aynı zamanda da sassy su kullanmayı düşünüyorum tabi incecik olmanın 11 altın kuralına da dikkat edeceğim kilo verebilir miyim acaba :) Zaten amacım 34 beden olmak falan da değil çok ince olma taraftarı değilim :) 38'in içine rahatça girebilsem yeter.. Ayrıca hiç tanımadığınız insanlara böyle yakın oluşunuz ve ilginiz için çoooook çooook teşekkür ederim :) Yardım etmeye çalıştığınız herkes için ayrı ayrı teşekkür ediyorum :) Melek gibisiniz resmen :)) <3 umarım kilo vermek isteyen herkes sizin gibi sonuçlar alabilir :) Bi de çok uzattım farkındayım ama son olarak benim gibi özgüveni eksik olanlar için kilosunu söylemeye çekinenler için yardım almak isteyenler için çok faydalı bir blog olmuş :) açıkcası ben ilk yazdığımda çok tedirgindim kilomu yazacağım için, ama sizin gibi bir insanla karşılaştığım için çok şanslıyım sanırım :) Neyse daha fazla uzatmayayım kendine iyi bak Bikinii <3

      Sil
    3. Ben seni ısırıp yiyebilir miyim? Sen ne tatlı ve o kadar zarif ve bir o kadar da incesinnnn öyle... <3 <3 <3
      Önce bir mutluluk dansımı edeyim. 3 cm çok ciddi bir rakam biliyor musun? ;-)))
      Aslolan, her seferinde bıkmadan usanmadan yeniden başlamakta. Günlerce, haftalarca, "Tamam saçmaladım ben, ama yeniden başlarım!" diye diye gerçekleşti ne varsa. Ve su içmek bu konuda müthiş motive edici. Ne zaman sapıtsam, kendimi suya veriyorum, hoooopp tekrar sağlığa yöneliyorum. ;-)))
      Spor da diğer destekleyici! acele etmeden, olduğu kadar, yavaş yavaş..
      Kocaman, ama kocaman öpüyorum seniiiiiii... <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  65. Merhaba Bikiniii,
    Benim ufak bi sorum var şimdi bu sassy suyu hazırladık içtik bitirdik malzemeleri atıyor muyuz yoksa ertesi gün içinde kullanabiliyor muyuz?? Teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Shewgy,
      Maalesef atıyoruz şeker. Her akşam taze malzemeler ile yeniden hazırlıyoruz şeker. ;-)
      Çoookk öptüüüm..

      Sil
  66. zencefili alir almaz basliyorum. yaziyla beraber yorumlarda motive etti beni. diyetteyim dort gundur. insulin direnciyle hasir nesir durumdayim. kotu karbonhidratlari cikarttim listemden bakalim insallah kirarim insulin direncini sonra belki bende skinny olurum.
    zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper şahane sağlık yollarında, direnç mirenç kalmaz derim...
      Bu iş olmuş bil! ;-)))))

      Sil
  67. Merhaba,bloğunuz takibim altında :)) paylaşımlarınız çok yaralı oldu.Bu çayı yarın zencefil alıp denemeye başlayacağım.Sakatlandığımdan dolayı antremanlara çıkamıyorum evde yatarak da kilo almak istemiyorum.İnş. faydasını göreceğim. Tekrar teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooookkkk geçmiş olsunnnnn tatlımmmmmmmm.. Şimdi sadece dinlenmeye ve iyileşmeye bak, tamam mı?
      Gerisi herşeyi ile gelir.
      Çok sevgiler...

      Sil
  68. Yani bu gerçekten mucize gibi? Daha 1 hafta olmadan? Belim 1 cmden fazla incelebilir mi? Her sey ayniyken, milim milim zor ilerlerken? Bunu sassy mi yaptı gercekten? Hem de muazzam bir tat..

    YanıtlaSil
  69. 9 aydır seni instagramdan takip ediyorum canım masallah :) sassy suyunu denemeye karar verdim. zencefili ilk bulduğum anda başlıyorum ::):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamana kadar, limonlu su bile işe yarar derim.. ;-)))
      Kocaman öpüyorum seniiii... <3 <3 <3

      Sil
  70. merhaba .. bende 2 yıl içerisinde çok kilo aldım ozamanlar 75 kiloydum şuan 112.2 kiloyum ve 19 yasında evliyim.. zayıflamaya gerçekten çok ama çok ihtiyacım var evde pilates yapmaya başladım.. abur cuburu bıraktım akşamları sadece çorba içiyorum ve 6 günde 2 kilo verdim ama kendimi çok moralsiz hissediyorum aceba yapa bilirmiyim bilmiyorum vitrinlerin önünden geçerken hep gözüm sulanıyor. kendime ve yaşıma göre hiç kıyafet bulamıyorum .. en önemlisi regl olamıyorum . bu suyu deniycem inşallah yorumlarda okuduğum gibi banada faydası olur . başarmak isdiyorum herkesiz dalgacı tavırlarından kurtulmak isdiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm aşkımmm..
      İlk iş, aksine mutlu oluyoruz. Çünkü mutluluk zayıflatıyor. ;-)
      Evet biliyorum, morali tepelere çıkarmak kolay değil, gibi gözükse deeee, iş beslenmeyle çok kolay oluyor. O yüzden, beynimizin asla kabul etmediği, kıstalnma olan "diyet"'i tamamen bırakıp, mutlu eden sağlıklı beslenmeye vermeli kendimizi..
      Hemen seni her şeyleri özetlediğim ve tüm link detayları ile okumanı istediğim şu yazıma alayım:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Ve sonra da aklına takılan ne varsa sor..
      Hiç merak etme, bil ki şu an sadece geçici. Çok yakında yeniden gerçek kilona döneceksin.. ;-)))
      Kocaman öpüyorummmm seni...

      Sil
    2. merhaba bkini abla yazın için çooook teşekkür ederim.. bu yazını okuduktan sonra hemen gidip zencefilimi malzemelerimi aldım ve hiç durmadan eşimle birlikte içmeye başladık.. eşimde göbekli artık birbirimize söz vrdik 6 dan sonra hiç bir şey yemiyoruz ve yatarkan son işim suyumu içip yatmak olyor. eşimede içiriyorum sabahda tek gözümüzü açmadan suyumuzu içiyorum ben evde olduğum için 3 litreye yakın içiyorum hemen hemen eşimede sabah işe gitmeden ve akşam eve gelince sürekli içiriyorum 1.5 litre kendime bir hedef belirledim eski kilolarıma dönüp bütün gardolabımı çöpe atıcam kurtulcam o anne kıyafetlerinden önce Allahın sonra senin motiven sayesinde bşarıcam seni öpüyorum sevgiler..

      Sil
    3. İşte budurrrrrr... Ayrıca şahanesiniz..
      O dolaptaki kifayetleri nerelere versen diye şimdiden plan yapmaya başla derim. ;-)))))
      Kocamaannnnn öpüyrummmmm...

      Sil
    4. çok teşekkürler bikini abla :) zayıflıcam inşallh birde regl olabilirsem sorunlarımı aşmış olabilirim.. aceba facebookta sayfan varmı ? çünkü zayıflayınca sana öncesi ve sonrası resmimi atmakisdiyorum.. ( rabia

      Sil
    5. Süper olur Rabiacığım.. Heyecanla bekliyorum..
      https://www.facebook.com/BikiniProjesi ya da sağ kolonda yukarıda Facebook ikonuna tıklayarak da ulaşabilirsin.
      Öpüyorum seni kocaman.. :-*************

      Sil
  71. bu erkekler icinde gecerli bayanlara ozel biseymi yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir sağlık durumu olmayan, doktorlarına danışarak yapmaları gerektiğini düşünüyorm, herkeslere şahanesiyle sağlık katar derim. ;-)))

      Sil
  72. Bikini selam ben senin tarifinle hazırladım suyumu dün akşam ama gel gör ki bugün işe giderken yanıma almayı unuttum hatta sabah içmeyi de, ilk gün şapşirikliği işte :) şimdi bunu döküp tazesini mi hazırlasam bir gün sonra içsem makbul olur mu?
    nasıl yapsam bilemedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün gün buzdolabında kaldıysa hiç dökme, yarın süz iç. Ama 3. Güne dayanmıyor. 😉

      Sil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. Merhaba bikinicigim az önce sana uppuzun bi yorum yaptım ve silindi neyse ben 18 yaşındayım ve üniversiteye gitmeden 20 kilo vermek istiyorum yarın ilk iş annemle sassy suya başlayacağız inşallah instagramda yaklaşık 2 ay önce karşıma çıktın iyi ki çıktın nasıl cana yakın nasıl tatlısın herkese aynı sıcaklıkta bıkmadan cevap vermişsin özellikle sassy şu sorusu yaklaşık 10 bin kere falan gelmiş sanırım :D başlamak için çok heyecanlıyım inşallah bu sefer verebilirim bende 50 kez diyete başlayıp 51 kez bozanlardanim artık her istediğimi giymek istiyorum :D bu yoruma da cevap vermek zorunda değilsin okuyup mutlu olman yeterli benim için çünkü yorumlara bakarken senin yerine ben yoruldum :P seni çok sevdim umarım hayatın boyunca başarılı olursun blogu daimi mekanim bundan sonra bi sürü bi sürü öpücükler sana :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdi bu yoruma nasıl cevap vermem. Bırak cevabı, oturup seninle uzuuuunca sohbet edesim geldi. <3 <3 <3
      Her iş sağlıkta aşkım. Aklına bir şeyler takılırsa hiç çekinmeden sor, yetişebildiğim kadar cevaplarım...
      Kocamaaannnnnn öpüyoruuummmm seniii ve güzel anneciğiniiii... :-*******************
      Not: Beni haberdar et mutlaka, merak ederim.. ;-)))))

      Sil
  75. Dün akşam sassy suyumu hazırladııım azmettim evden tupperlara koyup getirip iş yeri mini damacanama boşalttııım lıkır lıkır içiyorum görüntüsü gibi tadı da nefis:) hele o salatalığın ferahlatıcı tadı :)) Zaten bol bol susayan ve hep 3 ltden fazla su içen biri olarak daha öğlen olmadan 1 ltden fazlasını içmişim baya bitirmemek için kendimi tutuyorum :)) küçücük bir soru haffif limon kabuğu acılığım var olması gereken bu mudur yoksa limonum mu bunun sebebi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh missss.. Bol sağlık getirsinnnnn..
      Salatalık biraz acıtabiliyor suyu. İstersen biraz azaltabilirsin salatalığı. ;-)))
      Çok öpüyorum seni.. <3 <3 <3

      Sil
  76. selam bikinicim,dümdüz bir karın incecik bir bel kitabı alıcaktım fakat internet d&r de kalmamış. yerine başka kitaplar aldım. senden ricam bu kitap içeriği nasıl bununla ilgili palaşıımın yok sanırım göremedim varsa yönlendirirsen sevinirim.kitap ta 4 günlük şişlik giderio demiş bu piyasadakiii detokslar gibimi? sonrasında nasıl bir sistem var yazarsan çok sevinirim. 32 günde ince bir bel mucize gibi. birde sen listelere mi uydun yani bu kitabın faydası sassy su haricinde gördünmü? bu arada sasy suda bende yapıyorum bulamadığım zamanlar zencefil nanesiz sadece limonlu suyu bekletip içiyorum yararı kesinlikle var şiddetle tavsiye ederim. güzel yüreğindekileri paylaştığın içn ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen, herşeyleri özetlediğim, şu yazımı oku şeker:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Kocaman öpüyorum seniii..

      Sil
  77. Sassyle 25 kg verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SANA HELLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL OOLLLSSSUUUUUUUUUNNNNNNN...
      Ayrıca çok teşekkür ederim.. Beni de feci motive ettin. Sassy hazırlamayan eşşek sıpası olsunnnn.. :-) ;-)))))
      ÇOK ÇOK ÇOKKKKKKK SEVGİLEEEERRRRRRRRRR...

      Sil
  78. selam regl olduğumuzda bu su zararlımı

    YanıtlaSil
  79. ben de motivasyon için bu şişelerin aynısından aldım :) peki şimdi dolapta ağzı kapalı mı bekleyecek yoksa sürahi mantığıyla açık mı kalmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzını kapatıp dolaba atıyoruz şeker.. ;-))))))))

      Sil
  80. dolapta bekletirken kapağını kapalı mı tutuyorsun?

    YanıtlaSil
  81. Sen dünyalar tatlısı bir insansın bikini, tanımıyorum ama yansıdığı kadarıyla bu böyle.
    Kilo sorunum yok çok şükür ama su sorunum ezelden.. Üstelik suni basınçlı ortamda çalışıyor ve normal bir insandan daha fazla etkileniyorum bu dehidrasyondan. Sassyi deneyeceğim, seni de stalklamaya devam ediciim tabii, çünkü tam bir motivasyon kaynağısın adeta! :)
    Mutlu pazarlar, zencefil kokulu öpücükler :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne tatlısın böyleeeeeee... <3 <3 <3
      Zencefil kokulu öpücükleeeeerrrrr şekeeerrrrrrr... Muuuccckkksssssssssss...

      Sil
  82. bikinicim seni kısa bir süre önce keşfettim. adsız olarak birkaç soru sordum burada. hepsine müthiş içtenlikle cevap verdin, çok tatlısın. tanımıyor olsam da çok seviyorum seni! :)
    şimdi bir şey daha soracağım: ben taze nane alıyorum ertesi gün hemen büzüşüyorlar, tazelikten eser kalmıyor. ne yapıcam böyle her gün yeni demetten 12 yaprak alıp gerisini çöpe mi atacağım, içim acıyor vallahi :( saklamanın bi püf noktası yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sor şeker.. Hep sor.. Fırsat, zaman bulduğumca, elimden geldiğince,, hep cevaplayacağım ki... ;-)))))
      Aslında sebzelerin de meyvelerin de, günlerce tazeliğini koruyabiliriz... Bir türlü yazamadım o yazıyı...
      Alkali gücü ile... Bolca su içinde, elma sirkeli, bir 5-10 dakika tutup içinde, sonra iyicene kurutmalı.. Kapağı açık bir şekilde de dolapta tutmalı.
      Kocaman öptümmmmmm...

      Sil
  83. sassy su günlük içmemiz gereken 3 lt suya dahil mi bikinicim?
    mesela sabahki limonlu su ve akşam sirekli su da dahil mi peki?
    bunlarla 3 lt.yi tamamlıyorsak daha fazla su içmemiz gerekir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzucuk aynen öyle. 3 litre alkali su içmeye çalışıyorum günde. Sassy de, Limonlu da, Sirkeli su da alkalidir. ;-)))))))))

      Sil
  84. bikinicim bu "düz bir karın ince bir bel" kitabının kurallarında ara öğün yok sanki. ama ben ara öğünleri atlamak istemiyorum asla metabolizma için. ara öğünlü bir şekilde olan diyetimizde de işe yarar mı bu sassy su?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şekilde Sassy işe yarar tatlişko.. ;-))))

      Sil
  85. Sassy su çok ilgimi çekti fakat bizim bölgedede tek sorun taze zencefil umarım bulurum ve faydalanırım artık zayıflamak istiyorummmmmm.::::(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım üzülme, bak şu yazıma da bir göz at:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Çok öpüyorum seniiiiii...

      Sil
  86. ve sanırım sizi tanımak için çok geç kalmışımm tebrik ediyorum faydalı bilgileriniz içinde teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  87. Ben bu Sassy Su'ya ba-yıl-dımmmmmm! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhhhhh misssss... Bol sağlık getirsin... ;-))))))) <3 <3 <3

      Sil
    2. hiç üşenmedim şimdi yenisini hazırladım bile :) yaklaşık 1 haftadır içiyorum ve buçuk kilo gitti bileeeeee :))))))))))))))))))))
      çok çok çok çok teşekkürler sanaaaaaaaaa :))) :*

      Sil
    3. Olllleeeeyyyyy ;-)))))))))))

      Sil
  88. Merhaba bikinicim ben de seni geç keşfedenlerdenim :) yaz yakin tabi dügünler tatiller hepsi üst üste bu sassy suyu 2 gündür içiyorum ve gercekten sağlık akıyor yalniz icine nane koymuyorum etkisi azalır mı ? Bu arada harika bir enerjin var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol sağlık getirsin şekeeerrrrrrrr...
      Nane kokusuyla da iştah kontrölü sağlar, ama onsuz da olur elbette.. ;-))).
      Kocaman öpüyoruuuuummm... <3 <3 <3

      Sil
    2. Teşekkür ederimm :)) ben de öpüyorum;)

      Sil
  89. Merhabaaaa;))ben 13 yaşında 163 boyundayım maalesef 82 kiloydum ve 63 kiloya düştüm beden ölçülerim 44 ten 38e düştü ama son 8 kilom var 55 olup korumak istiyorum acaba bu diyetin 4 ve 28 günlük evrelerini yazar mısın?spor yapıyorum ama şimdi kilo vermem durdu ne yapmalıyım 8 hazirana kadar 55 olmam lazım ama veremiyorum önerilerin neşerdir?Çooook teşekkürler;)cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım, biriciğim... Aman sağlıktan sakın uzaklaşma şeker... Daha büyüme dönemindesin. Daha vücudun şekil değiştirecek. ;-))))
      Her şeyleri özetlediğim şu yazımı link detayları ile incele kuzu:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Kocaman öpüyorum seniiiiiiii... <3 <3 <3

      Sil
  90. merhaba ben siteyi yeni fark ettim sassy suyu hazırlıcam ama toz zancefil var onu kullansam olurmu şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  91. gerçekten zayıflama ile ilgili çok önemli bilgiler vermisiniz. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  92. Merhaba bikinicim ben sana instagramdan spordan sonra muz süt sorup duran Hilal'im. Seni karşıma çıkaran Allaha şükrediyorum. Enerjini hissediyorum taa buralardan ve sayende motiveyim. Bugün SASSY suyu içtim muhteşemdi. Gün boyu tok hissettim. Devam edicem ve sonuçları paylaşıcam. Seviyorum seni gönlü güzel hatun <3<3

    YanıtlaSil
  93. Bir gün içinde 2 litre su içmek zorunlu mu ? Birde bacak inceltmenin en kisa yollarıni soyliyebilir misin :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 3 litre alkali su hedefliyorum ben şeker.. Su hayattır yazımı oku:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Bacaklar için yürüyüş en önemlisi, bir de yoga... Sağ kolonda, yukarda, Yoga programları var. ;-))

      Sil
  94. Aktardan yanlisikla kuru zencefil almisim acaba simdilik onunla yapsam tarifi olur mu

    YanıtlaSil
  95. karın bölgemden çok şikayetçiğim ve mutsuz ediyor beni 1 ay bunu deneyeceğim ve ölçülerimle beraber burada insallah paylaşıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 gözle en -şahane haberlerini bekliyorum İremciğim.. ;-)))))))

      Sil
  96. merhaba ben bunları blendırdan geçirip içsem nasıl olur bide nane yerine maydanoz olsa olurmu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maksat su içmek ya kuzu... ;-)))
      Nane de kalsın, maydanoz da ekle... ;-)))
      Çok sevgileeeeerrrrrr Zeynepçiğim...

      Sil
  97. Ah ben bu blog işlerini hiç bilmiyorum yazdım ama gönderemedim galiba tekrar yazayım :(
    Merhaba bikini kasabası!
    Enerjine hayran kaldım, çok tatlı ve sabırlısın!
    Aynı soruları tekrar sormuş olmayayım seni yormayayım diye soruları biraz inceledim ancak umarım gözden kaçırmamışımdır. Sorum şu: üç gündür sassy su ile yakın ilişkilerdeyim ve sürekli tuvalete koşuyorum ama alışıcam:) bu akşam hazırlarken içine ingiliz karbonatı da koydum verdiğin tarife ekstra olarak, abartmış mıyım? İyi mi yapmışım? Verdiğim tarife uy ayrı ayrı iç dersen söz dinlicem. Ayrıca asıl akılları karıştıran konu şu ki 25 yaşındaki bir kız bir ayda 60 kilodan 54 kiloya düşebilir mi yoksa biraz imkansız mı ne dersin?
    Sevgiler
    Özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııımmm Özlemimmmm...
      Sassy'ye ayrıca İngiliz Karbonatı eklemene gerek yok. Ama suya her daim eklerim ben. ;-))))
      "Hiç bir şey imkansız değildir; sözcüğün kendisi bile "ben mümkünüm" diyor." Audrey Hepburn
      Hemen, şu her şeyleri özetlediğim yazımı tüm link detayları ile oku derim şeker. ;-)))))
      "İncecik olmanın 11 Altın Kuralı": http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Ve sonra doğruca, yukarıda ana menüdeki "Zayıflama Programları"'nı tıkla! Sana en uygun olanını uygula. ;-))))
      En şahane haberlerini bekliyoruuuuummmmmm...
      Muuuccckkksssssssssssssss...

      Sil
  98. Bende dun basladim evde elimden geldigince sporda yapiyorm 8 kilo fazlam var cayi cok iciyorm vazgecemiyorm tabi sekerli önce caydan vazgecebilmem lazim şekerden uzak durmak icin yazilariniz cok güzel tebriklerrrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker yerine stevia öneririrm. Bir de çayına pH damlası kattın mıydı? ;-))))))))

      Sil
  99. Bugün bende başlıyorum bakalım sonuç ne olacak tartılardan nefret eder oldum :(

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...