17 Nisan 2014 Perşembe

2 haftada DÜZ bir KARIN ve İNCE bir BEL!


Şu bel bölgesine yapışıp kalan yağlardan kurtulmanın, zamanı geldi de geçti!

1 Mayıs, Sağlıklı Yaşam Emekçileri Bayramı ("Bu bir SAĞLIKLI YAŞAM TARZI Manifestosudur!" yazım için tıkla!) da gelmek üzere... Bayramı hakkıyla kutlamak lazım gelir!










DÜZ bİr KARIN ve İNCE bİr BEL Programı



Çok önemli not:
  • Sağlıklı protein (detaylar için tıkla), incelten yağlar ("Mutluluğun formülü "Yağ"'da gizli!" yazım için tıkla), tamamen ve sadece Pembe GI'lardan oluşacaktır.
  • Alerjik enflamatuara sebep verebileceğinden, Süt ve bir süre Yoğurt da ve her türlü Un'dan (pembe GI olan tam çavdar dahil) uzak durulacaktır. ("Şu Karbonhidrat meselesi!!!!" yazım için tıkla!)
  • Çorba, soslar, sarmalar, köfte ve tüm yemeklerde saklı olan pirinçunşekerhavuçmısır ve süt dikkatle sorgulanacaktır. ("Şu Karbonhidrat meselesi!!!!yazım için tıkla!)
  • Kuru fasulye, karnı bahar, lahana gibi gazlı yiyecekler de bir süre rafa kaldırılacak.
  • Serotonin arttıran yiyeceklere (detaylar için tıkla) bolca yer verilecek. 
  • Yemeklerden 1,5 saat sonrasından, 15 dakika öncesine kadar tüketilecek olan, günde en az 3 litre yaşam kaynağı Alkali Su içmek hedeflenecektir. ("SU HAYATTIR!" yazım için tıkla!)










Günaydın (06:30):

Yarım litre suya, 1 taze sıkılmış limon eşliğinde GNC desteklerim:
  • Acetyl-L-Carnitine alpha-Lipoic Acid
  • Vitamin D-3
  • Triple Strenght Fish Oil +Resveratrol
  • Tonalin CLA



Diş Fırçalarken:





Sabah Yogası:

Her bir duruş 5 derin nefes boyunca durulur. Tüm duruşlar bittikten sonra tüm rutin 4 kez tekrarlanır.


Standing Arm Reach by Tara Stiles


Chair Pose by Tara Stiles






İncelten Bakımlar: 

Fransız "Bonjour!" Masajı (detaylar için tıklar!)




Trafikte:

Derin nefesler eşliğinde mideyi sırta yapıştıran hareketler
("Biraz Nefes Alalım!" yazım için tıkla!)









Kahvaltı (08:30 Ofiste):

Mutluluğu zirveye çıkaran meyve festivali:
  • Çilek
  • Yaban Mersini
  • Bulabilirsen Ahududu ve Böğürtlen





Öğle Yemeği (12:15):
  • Triple Strenght Fish Oil +Resveratrol
  • Avuç içi kadar Kavrulmamış Çiğ Badem

  • Öğünlerin kralıdır! Tabak da taht boyutundadır!
  • Tabağın yarısı bolca Limon ve Zeytinyağı ile soslandırılmış Çiğ Yeşil Sebzeler'den oluşur. Ne kadar koyu yeşil o kadar şahane.
  • Kalan yarısı Sağlıklı Protein (detaylar için tıkla) ve diğer sebze çeşitleri ile doldurulur.
  • En acılısından Pul Biber ana baharattır.

  • Ve ardından mis gibi 15 dakikalık açık havada yürüyüş



Ofiste karın hareketleri:







Akşam Yemeği (18:00):
  • 2 kayısı kıvamında Organik Yumurta (tarif için tıkla!)
  • Her türlü Zeytin
  • Maydanoz, roka, taze nane, marul, salatalık, biberden oluşan Yeşillikler tabağı


  • Ama baktın ki işten erken çıkamıyorsun, ofiste avuç içi kadar Kavrulmamış Çiğ Badem eşliğinde Whey Protein Shake



Trafikte:

Derin nefesler eşliğinde mideyi sırta yapıştıran hareketler
("Biraz Nefes Alalım!" yazım için tıkla!)





  • Ve eve gelir gelmez 30 dakikalık açık havada yürüyüş




#BikiniylePlankYapıyorum:

17. gün ile şahanesiyle devam
Plank by Tara Stiles



Ardından, hiç bırakmadan her birinin 30 saniye boyunca durulduğu Plank çılgınlığı:


Side Plank (Sağ) by Tara Stiles



Plank by Tara Stiles


Side Plank (Sol) by Tara Stiles



Plank by Tara Stiles



Down Dog by Tara Stiles



Plank Split (Sağ) by Tara Stiles




Down Dog by Tara Stiles



Plank Split (Sol) by Tara Stiles



Plank by Tara Stiles



Up Dog by Tara Stiles


Child^s Pose by Tara Stiles





"Haydi Uykuya" (23:00):
  • Yarım litre suya, yarım çay bardağı Organik Elma Sirkeli su
  • Magnezyum
  • Probiyotik tablet: 3 adet








E artık, yavaştan sahillere akma kıvamına geliyoruz vallahi! ;-)







46 yorum:

  1. Günaydın
    Acetyl-L-Carnitine alpha-Lipoic Acid'i spor yapmasan bile her sabah alıyor musun? Ben tam bir masabaşı çalışanıyım da o yüzden soruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esracığıııımmmm..
      Evet içiyorum şeker.. İkisi de şahanesiyle birer antioksidan.. ;-))))
      Çok öptümmmmm...

      Sil
  2. Merhaba Cnm
    Sana inanamıyorum. Bu çok sert bir menü olmuş. ama azmine bravo. Bu yaz bence tamamdır.
    Bu çavdar ekmeğini kaldırmasaydın araya! sabahları tok tutuyordu. Çok öpüyorum seni.😀😀😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mügemcimmmmm.. Alkali detox vari takılayım 2 hafta şöyle dedim.. ;-)))))
      Ben de seni çoooooooookkkkk öpüyorummmmm aşkımcımmmm.. <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  3. Bikinicim selam iki sorum var sana canim bende sabah 8:30 kahvalti yapiyorum ama isim geregi maalesef 14:00 once yemege cikmam mumkun degil arada tabi oldukca uzun bir sure oluyor bende bi ara ogun ekliyorum mutlaka sen ne dersin bide bu elma sirkeli su olcusunde sirke bir yemek kasigiydi diye animsiyorum ben ve hep oyle iciyorum obur turlu cok zor oluyordu sanki ben mi yanlis hatirliyorum canimcim acaba opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Vanilla,
      Mutlaka araya bir ara ver derim.. ;-))))
      Elma sirkesi olsun da, ne kadar olursa olsun.. ;-))))
      Muccckkkkkssssss...

      Sil
  4. Canım Bikiniiiimmm😊 iyi ki varsın... Bayılıyorum bu yeni başlattığın programlara beni acayip motivem edip heyecanlandırıyo😀 hemen başlayayım diyorum. Bu arada seni keşfetmeden önce deli gibi koşup yanlış şeyleri yanlış zamanda yiyor ve 5 kiloyla uğrayıp duruyordum. Sayende neyi ne zaman yiyeceğimi öğrendim. Yomayalım tanıştım ve kaslarım şişmeden uzayarak zayıflıyor ve son 1 kg dayım o kadar mutluyum ki sayende Bikinim. Birtek yağlı yemeğe daha alışamadım sanki yağlı salata yersem kilo alırım zannediyorum o kadar bilinçaltımıza işlemiş ki yağsız beslenmek bu konuda bi yazı yazarsan nasıl seviniriz. İyi ki varsın Allah senden ve senin gibi bir evlat yetiştirenden razı olsun..sevgiyle kal 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen SÜPERSİİİİİİİİNNNNNNNNNNNNN.. İşte budur!!!!!!!! İzninle ben bir Mutluluk Dansı yapayım.. ;-)))))))
      Zeytinyağı, olmadı zeytin ve balık yağını eksik etme şeker.. Sağlığın en önemli kaynağı..
      Çok haklısın mutlaka yazacağım. Uzun ve bol araştırma sonuçlu yazasım var.. Bir türlü fırsat bulamıyorum.
      Çok öpüyorummmmm seniiiiiiiiiii.. Çok çok çokkkkkkkkkk... <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  5. Bu kadar cok vitamin takviyesinin bunyeye zararli oldugunu dusunuyorum.gnc antioksidanli balik yagindan gunde 2 tane aldigin zaman gereken omega alinmis olur yaninda antioksidaniyla.artik gunesin yuzunu gosterdigi bu gunlerde ogle arasi gunes gormek d vitamini icib yeter diye dusunuyorum.yazdimlarin cok guzel ama vitamin kismi bir cok insani yanlis yonlendirebilir.okuyan herkesin mantin suzgecinden gecirip oyle vitamine sarilmasi dilegiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilekçim,
      Mantığın değil de sağlığın süzgecinden geçirmek gerekiyor elbette.
      D-3 dışındakiler vitamin değiller gerçi ya..
      Bu bir Alkali durum hali detox programıdır şeker..
      Çok sevgiler..

      Sil
  6. Kuzum supersin.ama.bazi sorularim olucak sana simdi iki hafta tek menu bumi bide sabah kahvaltisi icin bogurtlen ve ahududu disinda meyve olarak ne onerirsin cilek haricinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe GI'lı meyvelerin hepsi yenebilir: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Olgunlaşmamış muz, henüz yeşil olanı, tavsiye ederim şeker.. ;-)))

      Sil
  7. Sevgili bikini seni kesfettigimfen beri sağlıklı yasama adim attim diyebilirim gunde 6 km yuruyotum, tibet hareketletimi yapıyorum ve srnin gosterdiklerini yanliz menuler konusunda bana daha çok bilgi verebilirmisin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok öenmli Not'ta yazdıklarım gerçekten de çok önemli.. Pembe GI'ları dilediğin kadar çok yiyebilirsin: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Sonra da sağlıklı proteinler var: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/metabolizmay-yag-yakan-bir-buddyye.html
      Zeytinyağı ve balık yağını asla eksik etmiyoruz.
      Serotonin arttıran yiyecekleri http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/03/imdat-pmsye-son.html
      ve baharın inceltenlerini http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/04/baharn-incelten-nefis-yiyecekleri.html dilediğince ekle.
      Akşam yemeğinin saati pek önemli. Ona dikkat ettin mi oldu bu iş...
      Ha pardon.. Alkali Su hep, her daim en önceliğimiz..
      Çooooookkkkk öptüüüüümmmmm..

      Sil
  8. Oncelikle 18 yasinda 1.63 boylarindayim 60 kiloyuuuum :( Kalcalarim kocaman nefret ediyorum psikolojim bozuldu yaa :( lutfeeeen yardim edin simdiden teşekkür ederimmm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım, dur moral bozmak yok! Öncelikle zorla moralini düzeltecek yiyeceklere ver kendini: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/03/imdat-pmsye-son.html
      Sonracığıma: Yukardaki Chair Pose var ya, onu sabahları şurdaki challenge ile yap ve her daim Calf Raise ekle hayatına: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/02/metabolizmay-yag-yakan-bir-buddyye.html
      Yine yukardaki Plank Split varya, müthiş toto çalıştırıyor. Bacağını totonu iyicene hissedene kadar yukarıda tut. Ve totoyu iyice sık! Down Dog u ve Up Dog u da mutlaka yap. Totonun daralmasına birebir.
      Olabildiğince yürü.. Yürürken mutlaka totonu sıkarak, onu hissederek adımlar at. ;-)))
      Güzel haberlerini bekliyorum şekercimmmmmm..
      Muccckkkkkkssssss...

      Sil
  9. Merhaba Bikinicim,
    Seni instagramdan takip ediyordum bir süredir, azmini tebrik etmek istiyorum.
    Ben 23 ay arayla 2 sezaryen doğum yaptım. İlkinde aldığım 20 kgyu 23 kg olarak geri verdim. Diyetisyensiz. Günde 1 saat yüzme ve 1 saat açıkhavada yürüyüş ile. Karın kaslarım belirmeye başlamışken hoop tekrar hamile kaldım sürpriz bir şekilde ve karın kaslarıma veda ettim tabii. Bu sefer hamilelikte sporu hiç çıkarmadım hayatımdan ve toplamda12 kg aldım. 6 hafta önce doğum yaptım, 8 kg gitti zaten kaldı 4 ama ben üzerine bir 4 daha ekleyerek 8 kg vermeyi hedefliyorum Haziran ortasına kadar. Gün aşırı yürüyüşlere başlamıştım zaten (2 bebeyle zor her gün yapmak) Çok uzun yazdım biliyorum ama GNC desteklerini aç karnına alıyorsun galiba? Miden bulanmıyor mu diye merak ettim? Bi de bu destekler acaba emzirirken zararlı olur mu diye merak ettim ama bunu GNC'ye danışsam iyi olacak galiba.::) Çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle seni ben kocamannnnnn tebrik ederim.. Hem anne olmuşsun, hem de kendinden hiç vazgeçmiyorsun.. Bayıldım sana.. <3 <3 <3
      Yağları, Balık Yağı ve CLA, yemekle almakta fayda var aslında. Diğerleri bana aç karnına da dokunmuyor.
      Aman kuzu, doktoruna ve ardından GNC'ye danışmadan sen bu desteklere girişme aşkım. Çünkü benim hamilelik ve emzirme dönemi ile ilgili hiç tecrübem yok. Henüz olmayınca araştırma fırsatım da olmadı tabi..
      Öpüyorum kocaman seniiiiii ve müthiş bebeleriniiiii.. :-********************************

      Sil
  10. Merhaba yeni keşfettim bloğunuzu ve hemen incelemeye başladım bile, farklı bir bakış açınız var tebrik ederim sizi;)) benim de sizden ricam ayak bileklerini inceltip şekillendiren egzersizler:// olacak;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koptummmmmmmmmm... :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Muccckkkkkkksssssssssss...

      Sil
  11. bu kadar az kalori önermeniz ne kadar dogru. Kadınların alması gereken min cal diye bir sey var. Metabolizmanızı öldürüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle isimsiz çemkirip gidenlere kızıyoruuuuuuummmmmm... >:0
      Tamam o halde, bana söyleyebilir misin şeker, ne kadar kaloriye ihtiyacım var? Bu menü sence kaç kalori?
      Ha bu arada, ben asla kalori hesabı yapmam.
      Kilo vermek istiyorsanız, işte size 10 gerçek kural! http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/05/kilo-vermek-istiyorsanz-iste-size-10.html
      Kural 4: Kalori hesabı tehlikelidir! Yanlış yönlendirir! Doğrusu, midene ne attığına odaklanmaktır!
      Hıhhhhh.. :-)))))

      Sil
  12. Bikinicigim az once bir yorum yazmstm ama yanlslkla bir yere bastim gitti kayit mayit bir seyde demedi tekrar yaziyoum. Benim yillardir basimin belasi olan bir derdim var. Alt bacaklarim yani dizimin alti yani adelelerim cok kalin. Kasli ama. Ust bacaklarim da kalin ama yagli. Haftanin her gunu tara stiles in full body yoga routine videosunu yapiyorum. Ve ne melem bir seyse 10dk da yaptigin 30dklik cardiolardan daha cok terletiyor! Ayrica cassey ho nun long lean dancers legs videosunu ve strong arms videosunu yapiyorum. Bunlari yazin indirmistim o zaman yaptigimda ertesi gun cok agrimisti. Aylardir hic yapmadim iki haftadir duzenli yapiyorum ve hic agri cekmedim. Agri olmamasi yanlis yapiyor olmamdan kaynaklanabilir mi? Aylardir yoga yapiyorum her gun. Onun faydasindan midir? Bir de cassey nin bacak videosunu yaparken o kasli dedigim lanet adelelerim cok kasiliyor yani daha cok orayi calistiriyor gibi hissediyorum. Yukaridaki calf raises onda da var. Sence adelelerimin daha cok kalinlasmasina sebep olur mu bu? Ya da oradaki kaslari inceltecek bir tavsiyen var mi? Bir zamanlar 47kiloydum o zaman bile kalinlardi. Sort giyince hos durmuyor. Pantolon giydigimde bile bacak bacak ustune atamiyorum. Zira selulit yapiyormus artik hic yapmiyorum.! Mutlu bir hafta gecirmen dilegiyle! Cok optum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şeymacığım..
      İlk iş her daim ne olursa olsun, mutlu oluyoruz.. Bak sana şimdi, sakatlanan sağ elimden dolayı zor bir hal sol elimle yazmaya çalışıyorum..
      Sadece Tara Stiles ile zamanını geçir derim. Zira ince uzun kaslar onunla yapılıyor. Youtupe'a ulaşabiliyorsan, Tara Stiles'ın Beach Burns and Thighs Yoga Workout'u mutlaka dene derim.
      Ve bol bol yürü şeker.. Adım atarken totonun her birini ve bacaklarının üst kısımlarını iyice hissederek..
      Çok öptümm seniii...

      Sil
  13. Iyi geceler bikinicigim.. sana instagramda yazip ulasmaya calistim ama bide burdan deniyim sansimi dedim.oncelikle süpersin.sana bayildim.oglenden beri sayfanin basindan ayrilamiyorum..butun paylasimlarin mukemmel ve cok motive edici.Allah senden razi olsun tatlim.. sonracima benim problemim soyleki ; 4 ay sonrasında dugunum var 23 yasinda 63 kilo 163 cm boyum var en az 5 kilo vermeliyim. ve seni takip etmeyi cok isterim.yuksrdaki yazindsn anladim kadariyla 6.30 yemeginden sonra gosteeilen yogalarin hepsi sirayla yapilacak ardindan diger yazdigin ogunler tamamlanacak tabi bunlarin arasinda ben SASSY SUYUna basliyorum yarin sabah onu icicem aksam yemekten sonra gosterilen planklari yapiyorum 30saniye duruslarla en son gece yatmadan karbonatli su.kapanis..eksik olan neresi var tatlimm. Bide bunlari kacgun yapmaliyim peki hergunmu.cevaplarsan cok cok ama cookk sevinirim.cok opuyorum seni yanaklarindan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen doğrudur ve her gün yapıyoruz hepsini.. ;-))))

      Sil
  14. Tatlim bide su yazdigin vit D3 ler yada balik yaglari sartmi. Nerde satiliyo eczanedemi.simdiden Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczaneden de alabilirsin.. Ben GNC'den alıyorum.. ;-)))

      Sil
  15. Uc haftadir programinizdaki herseyi okudum takipteyim. Benim icin inanilmaz pozitif motivasyon oldunuz:-) bu gece bir davette aksam yemegini fazla kacirdim ve iyice farkettim cok temek artik beni mutlu etmiyor mutluluk veren cok daha fazla sey varken:-):-):-) uc haftada uc kilo verdim cok kasmadan bir de detoksu uygulasam ciddi ekside olurum sanurim. Bu bligu kesfettigim gune sukurler olsun iyiki varsinnnnn:-****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleysssiiinnn be Sevdammmmmm.. <3 <3 <3
      Sağlıklı beslenme detoksun zaten ta kendisi.. ;-)))))
      Çooooooooooookkkkk öğüyorummm seniii..

      Sil
    2. Ben de cok opuyorum ki:-) dun geceki fazla tikinma acisini bu sabah eliptik bisiklet tepesinde cikarttim ay em heppiiii:-):-):-):-) cok cok kocaman sevgileer:-)

      Sil
  16. merhaba acaba gnc ürünlerini özellikle de balık yağını neye göre seçtiniz çok fazla seçenek var da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen şuraya zıpla kuzu, yorumları da mutlaka oku:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/03/mutlulugun-formulu-yagda-gizli.html

      Sil
  17. Merhaba tatlım :) plank hareketlerini sadece sabah işe gitmeden yapsam nasıl olur acaba aksi takdirde gün içinde zaman olmuyor :) ya da şöyle diyeyim hangş saatlerde yapsam yatmadan önce falan mı :) seni çok seviyorum öptüüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de şahanesiyle olur.. ;-))))
      Şu yazıma da bir göz at mutlaka: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/02/metabolizmay-yag-yakan-bir-buddyye.html

      Sil
  18. karin siskinliginide biseyler paylassan bikini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucuk "DÜZ bir KARIN" yazıyor ya, koskoca! ;-))))))

      Sil
  19. en üst fotodaki sen misin bikinicim :D harika da o yüzden

    YanıtlaSil
  20. canım çok güzel ilham veren bir bloğun var :))))))) ayrıca yeni çıkan kitapları sürekli takip edip süzüp bizi güncellemen gerçekten çok tatlış, sağlıklı tatiller <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, begenerek takip ediyorum.ben whey proteini olarak hangi markayi kullandiginizi/tavsiye ettiginizi cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben, ON Gold Standard Whey kullanıyorum. ;-) GNC'de var.

      Sil
  22. Merhaba, ben lise 1'e başlamış fakat 60 kilodan kurulamayan bir mağdur kızım. Kalça ve baldırlarım çok geniş olduğu için kısa etek ve kısa şort giyemiyorum. Pantolonda 42-44 arası bedendeyim ve kolay bulunmuyor. Belim çok ince sayılmaz ama sorun göbekte! Fazla bir şey yemememe rağmen 60 kiloyum! Ve bundan nefret ediyorum. Bana acilen yardım edersen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şekerciiiiik,
      Birincisi, daha gelişme çağında olduğunu hiç ama hiç unutma olur mu? Daha bedenin değişecek ve dolayısı ile ona daha da güzelleşmesi için ihtiyacı olanı vermen gerek.
      Hemen seni şu yazıma alayım. Her bir noktayı link detayları ile oku ve aklına ne takılıyorsa sor, olur mu?
      İNCECİK olmanın 11 ALTIN kuralı!
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Çok öpüyorum seniiiii...

      Sil
  23. selaam
    kaç yıl geçmiş üstünden ama çok merak ettim gerçekten başardın mı? ilhama ihtiyacım var :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne Bikini oldum! Sağ kolonda, yukarıda, ETİKETLER arasından "Before & After"'ı tıkla. ;-)

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...