19 Temmuz 2014 Cumartesi

"12 günde Bikini'li Tatile Hazırım!" Gün 5


Kilo: 54,6 Ollleyyyyyy.. Sabrın sonu ile kırılır şu 55 eşiği. 

Amanın geç kaldım. Koş!

Limonlu su da, destekler de kaldı. Hatta kahvaltımı da unutmuşum.

Bugün Cuma! Öğlen yapayım bir keyif uzun uzun.




14:15 Midpoint'ta Akdeniz yeşillikleri üzerine somon füme, ılık kalamar, karides, ahtapot, zeytin, biber, kırmızı soğan, kapari çiçeği ve bolundan shrimp soslu Deniz Ürünleri Salatası. "Mısır olmasın lütfen!".
Yanına Midpoint Life'tan Emir-Narince-Semilion.



O çalıların arasında saklanmış Minik de kim? Hello Kitty! 



Sana da biraz süt isteyelim mi? İster misin? Tamam o halde!

Bana da bir Double Espresso. Kafeinsiz.




İş çıkışı biraz Bikini bakayım artık ben. 

Zeki Triko hala aynı mantık. Alt üst ayrı satmadığı sürece şahane modelleri de olsa, benim bedende iş yapmaz. 

Calzedonia'nın taytlarının hastasıyız. Geçen yaz Bikinileri şahaneydi de, bu yaz kesimlerini pek beğenmedim. Ya da o kesimler beni beğenmedi. Olmadı yani.

Zara'ya illa ki uğranacak. İçerisi savaş alanı. Kapanın elinde kalıyor ne varsa. Amanın bayıldım, bu kot şorta. Her şeylerden alasım var. Gözüm döndü. Vallahi, Bikini de buldum.

Oysho'ya da uğrayalım. Bikini kesimleri bir harika!



Ohhh, alışveriş yorgunluğu gibisi yok! Bir Latte'yi hakettim.




Ata ata sadece 4,843 adım mı atmışım yaw! Ama giy çıkar ile yeterli aktif olma durum vaziyetini hallettik bence! Bugün bu kadar yeter!

Plank'ta da dinlenmece günü olsun bugün. Bedeni iyice bir dinlendireyim. Hafta içleri bir türlü yapamadığım, en iyi egzersiz olan 8,5 saatlik uykuya vereyim kendimi!

24:00 olmadan yallah uykuya!




Gece rüyalarımda sahil ile bütünleşeyim. Sahilde Yapılacak Hareketlerden #18 gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...