21 Ekim 2013 Pazartesi

3 günde Bayram Kilolarına Veda

Ohhhhh be ne bayramdı ama.. Sevdiklerimle bir arada olmak gibisi yok. Depoladığım mutluluk beni bir yıl götürür artık.. :-))))

Bu arada, şu geliştirdiğim süper ötesi İkram ve Yemek Israrcıları ile Baş Etme Yöntemleri şahane işe yaradı. Baklava, çikolata, börek, çörek, ne varsa, dansöz kıvraklığı ile sıyrılındı!

Amma ve lakin, hiç kurtulamadığım 2 olağanüstü durum vardı ki..

Birincisi, 2 no'lu Altın Kız'ın akşam yemeği daveti. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi! Kapıyı aynen şöyle açtı: "Sosisli partisine hoş geldiiiiiiinnniiizzzzz!". Algılamaya çalıştım önce.. Mutfağa girmemle gözlerime inanamadım. Onlarca en şahanesinden sosisli sandviç ve tepelemesine kızartılmış patatesler. Ve biz gençler için, gerçi aramızda 20'sinde birkaçımız kaldı, fıçılarda bira. O an anladım. Bu 4 Altın Kız ve biz çocukların, inanılmaz eğlendiğimiz Tunalı Vitamin günlerimiz olurdu. Hepimiz bir araya geldik ya, tam olsun diye, o günleri yeniden yaşatmak asıl hikaye. Gel de şimdi bunları yeme! Allah'ım bir de sosuna baharatlandırsın diye sucuk parçacıkları atmış ki.. En son kendimi sosun içine patates banarken hatırlıyorum.

İkinci olağanüstü durum, lise ve sonrasında üniversite dostu 3 kızın buluşmasıydı. Biz üniversitede, hangimiz bir şeye sinirlense, ki bu niyeyse hep sevgili meselesi olurdu, hırsını Hamburger ve rahatça hapur hupur götürülmek üzere, o plastik tepsiye yayılan patates kızartmalarından alırdı. Hep birlikte kin tutar, patates tepsisi ortaya çekilir ve üzeri eklendikçe eklenirdi. Taaa ki sakinleşinceye kadar...  E insan çoktur görüşmeyince eskileri yad eder programlar yapıyor elbet.





400 gram almışım bayram keyiflerinde. Derdim bu gramlar değil gerçi, hemen veririz de.. İçim yangın yerine döndü, orada aklım. Ah ahhh, o zehirli karbonhidratlar başlı başına sindirim sistemini heba eder ki, proteinle de birleşince, al sana kaos. "Yok orada mı sindirecektim, yok burada mı?" derken gider ki her şey bağırsaklara.. Tek başına arkadaş ne yapsın? Asitten duvarları heba oldu Cancağızım. Bağışıklık sistemi bile yorulmuştur valla. Bunca kırmızı et yoğunluğu bile stresli zamanlar yaşattı hepsine. Ahhhh benim hücre zarlarım, siz geçirgenliğinizi kaybetmediniz inşallah. :-(

Amanın, bir de perşembe iş için yurt dışına uçuyorum. Yıllık toplantımız var. 5 günlük motivasyon dolu ağırlama çılgınlığı. Etin en kıvamında pişeni, şarabın en şahanesi... Oy ki ne oyyyyy..


Yarın itibari ile 3 günüm var. Temizlemeli bu bedeni... ;-)




Günaydın:
  • Limonlu Dev Su'yum eşliğinde GNC desteklerim:
    • Multivitamin
    • Alpha Lipoic Acid: Kan şekerini düzenleyen güçlü bir antioksidan ve metabolizma güçlendiricisidir
    • Omega 3: Anti-enflamatuar
    • CLA: (Favorim) Bel bölgesi yağlanmasının önlenmesine yardımcı olur. Bu yağ, ayrıca alkali yapar.
    • Asetil L-Carnitine: Yağların yakılmasına yardımcı olan aminoasit. İnsülin direncine de yardımcı olduğu söylenir.
    • Coenzyme Q-10: Antioksidan
  • Güneşi Selamlama: Kaslardan kemiklere, iç organlardan bilince kadar tüm benliği güne hazırlamanın en muhteşem yolu
  • 17 dakikalık kardio: Sabah haberleri eşliğinde Gazelle Freestyle
  • Akşamdan hazırlanan Sassy Su'yun 1 litresi süzülüp işe götürmeye hazırlamaca..
  • Kahvaltıya zaman kalmadı. Ofise bir elma ve bir muz götürmece.. En geç 09:30'da hepsi yenmece.

12:00 Öğle Yemeği:
  • Bolcana çiğ sebze.. Bol limon ve bol zeytinyağı..
  • Sebzenin her türlüsü.. Kızartma dışında..
  • Ve probiotik iksiri yoğurtlarım.
  • Öğle yemeğinden sonra, iş yoğunluğu stresinden 15 dakikalık kurtulma yürüyüşü.

17:00'den önce Akşam Yemeği:
  • Gönül ister, 2 az haşlanmış yumurta da (su kaynamaya başladığından sonra en fazla 2 dakika kaynatılan), Plaza Ofisi'nde imkansız! :-(
  • Kefir süper olurdu,  ama ben alışamadım bu tada şimdilik. Evet meyve ile tatlandırılmışı da var da, meyve ile başka bir şeyi karıştırıp, detoksu engellemeye gerek yok!
  • Hayır sinirleniyorum. Aslında öğle yemeği arası gibi 16:30'da akşam yemeği arası olmalı..
  • Çare yok. Benim şu Whey Protein Shake 16:45 akşam yemeğim olacak.
  • Ofisten ayrılmadan Alkali su eşliğinde Omega 3, CLAAsetil L-Carnitine

İş Çıkışı:
  • Arabaya attığım yürüyüş ayakkabılarım ile eve gitmek yerine orman veya deniz kenarına kendimi atıp, 40 dakikalık yürüyüşümü yapacağım. Detoks için zira en şahanesinden oksijeni almak pek önemli. Havalar da bizden yana! ;-)
  • Ve eve gelince bir diğer en şahanesinden, müthiş zorlayıcı, o derece İncelten Yoga:

Bu saat itibariyle kalan diğer litre Sassy Su ve 23:00'te güzellik uykuma yatmadan:
  • Clarins Masvelt Crème anti-rondeurs rebelles eşliğinde masaj


  • 2 tane GNC Probiotic Complex
  • Organik Elma Sirkeli Dev Su
  • Derin uykulara yol verecek Yoga: 



Diğer Notlarımı da hatırlayayım:
  • Siyah çay ve kahve içilmeyecek.. Çok dayanamadım pH damlası ile 1-2 bardak.
  • Yeşil çay tarçın çubuğuyla şahane.
  • Tüm gün toplamda 3 litre alkali su içilecek.
  • O şahane sular öğün aralarında içilecek. Yemekle su içilmeyecek.

E haydi yarın gelsin.. ;-)))







15 yorum:

  1. E hadi bakalım yarın geldi bile :) aynen seninle aynı moddayım bikinicim, hatta bayramı eksi ile kapattım arada kaçan bir kaç elmalı pastanın böreğin derdindendeyim, bir de şu meyveyi tek yeme olayına takıldım bakalım ben de alkali kitaplarını almaya başladım okuyup öğrenelim :) geç saatlere kadar calıştığım için akşam yemeksiz ve ara öğünsüz duramıyorum ama ben yosa geç yemememk en iyisi de bakalım artık durmak yok yola devam...

    YanıtlayınSil
  2. süpersin canım. bayramda alınan o 400 gramı tuzla buz edecekkkk. ben de 500 gram aldımmm. bakalım ben de uygulyacağım. Cuma günü diyetisyen randevum var... Kolay gelsin tatlişkoooo...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo şeker, senin de şahane geçmiş bayram o halde.. ;-))))))
      Öptüldün kocaman..

      Sil
  3. Böyle bir programla, valla bence de gelsin yarın :))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. 2. gün bitmek üzere, Bana ha gayret..
      Kocamanından öptüm seni Canımcımmmm..
      Mucksss..

      Sil
  4. yine özenilerek hazırlanmış bir bikini postu:)
    ben de alkali beslenmeye sayende merak salıp kitapları edinmeye başladım. Ama benim bu zamana kadar ki tecrüberlime uymayan noktalar var. mesela süt ürünlerini yemekle tüketmemek gibi; meyveyi sabah tüketmek gibi. mesela yumurta yağda piştiğinde besin değerini biraz da olsa yitiriyormuş ; bunu da yeni öğrendim. Ama benim bildiklerime göre meyve öğleden sonra yenmelidir; ara öğün olmazsa olmazdır ve de beraberinde ayran yoğurt tüketimi yağ emilini %40 azaltır. Ama beslenme bilimi de kendini sürekli yediğine göre bize yeniliklere açık olmak ve sağlıktan ödün vermemek düşer... Birbirimizden öğreniyoruz ve bu harika bir şey!

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çoooooooooookkk teşekkür ederim Canımcım..
      Sen ne şahane söyledin öyle: Birbirimizden öğreneceğimiz muhteşem harika şeyler var tabiki de..
      Meyve işi, Alkali2den öte GI ile alakalı. O yüzden en geç saat 14:00'e kadar yenmeli derim. Hipoglisemi olduğumdan, artık kendimi iyileştirdim gerçi, kan şekeri detaylarını müthiş araştırdım. ;-)))
      Kocaman öpüldüünnnn..

      Sil
  5. Merhaba Bikinicigim, yine tatli bir post ile karsimizdasin azmine bayiliyorum su dediklerini yapsam simdiye kadar 3 kere zayiflamistim kesin benim problem son 5 kilo, kis sezonu geldi kardes kardes geciniyoruz ne onlar beni birakmak istiyor ne ben birsey yapiyorum onlari birakmak icin :) Motive olmam lazim. Yogaya mi yazilsam ne yapsam. Yumurta yemeye dikkat ediyorum bu aralar. Avokado yiyorum birde.Fransa'ya mi gidiyorsun is icin? Kirmizi et sarap bisey yapmaz ama tatli ve peynirleri iki gunde 1 kilo aldirir orasi kesin. O ulkedede bikac yilimi gecirdim Fransa italya expert sayilirim sorularin olursa memnuniyetle yardimci olurum. Rumuz: petite fille :))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Adın bile şahane, Petit Fille..
      Fransa ve İtalya'ya gidesim geldi iyi mi? Benim ki bu kez İsviçre..
      O son 5 kilo deli eder adamı.. Ben de takıldım kaldım.. Amaaaaaaaaaaaaaaaaa "el mi yaman ben mi?" tavırlarımın tepe noktasındayım.. Kırıcam onun belini.. ;-)))
      Kocaman öptüüüm...

      Sil
  6. Sevgili bikini bu cla desteği hangisi çok çeşidi var sanki hangisi almalıyım teşekkürler beni acayip motive etti blogun sevgiler

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ben GNC CLA TONALIN 90 caps'i kullanıyorum şeker. CLA ile birlikte Omega-3 olan Balık Yağı'nı da arttırmak önemli.. ;-)))
      Kocaman öptümmmmm..

      Sil
    2. Teşekkürler öpücükler yarın maratonum başlıyor :)

      Sil
    3. Oleyyyyyyyyy.. Haberdar etmeyi unutma beniiiiiii...
      Muckssssssssss...

      Sil
  7. Yemekle beraber neden su içmiyorsunuz?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü su midede yemekle birleşince sindirimi zorlar şeker.. ;-)

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...