23 Nisan 2013 Salı

Gün 12: Geri Döndüm!

Kilo: 58

Sonunda gribi atlattım gibi gözüküyor. Kendimi çok daha iyi hissediyorum.

Sihri kendimiz yaratmaz mıyız zahir?!



Bugün yola yeniden koyulup, devam etme günü..

Motivasyonumu arttırmak için 2 araç daha ekliyorum:
1. Kilo Takvimim
Tüm kilo alma-verme maceramı gün be gün liste haline getirip, tek bir sayfada yayınlayacağım. Böylece büyük resmi net görme şansı yakalayacağım.



2. Sahilde Yapılacaklar Listesi
Yıllardır işkenceye dönen Bikini Mevsimlerim oldu. İçimde utku kalan, şimdiye kadar hiç yapamadığım, hep hayalini kurduğum ne varsa listesini çıkarmaya başlıyorum. Bu yaz, sahillerde çılgınca eğlenen birini görürseniz, bilin ki o benim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...