23 Ağustos 2013 Cuma

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı: Gün 3

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı üçüncü gün heyecanla tartının üstündeyim: 2 günde - 800 gram şahane yahu.. ;-)

Üstüne de, motivasyonu daha da ateşlendiren GNC destekli dev limon suyum..

Aman da mutluluk kahvaltım, 2 muzum, daha da mı bir güzel bugün?!

Sabah köprü trafiğinde Virgin radyo eşliğinde tek dans eden çılgın!

Öğle Yemeğim yine muhteşem:


  • Etli kabak ve patlıcandan yaz türlüsü
  • Balsamik, limon ve zeytinyağlı salatam
  • 3 yoğurdum

Saat 17:00: Atıştırmalığım:




Allah'tan atıştırmışım, bir toplantıya girdik ardından ki, 20:00'de bitebilen. Eve gelmem 21:00. Bu saatten sonra yemek yenmez!


Ve Egzersiz:

Dün core çalışıldı, bugün üst ve sırt çalışmalı! Öncesinde bir Asetil L-Carnitine ile The Pilates Body kitabımdan sırasıyla:

  • Zip Up
  • Chest Expansion
  • Shaving The Head
  • Arm Circles
  • Biceps Curl I
  • Biceps Curl II
  • Triceps Extension
  • The Bug
  • Boxing
  • Lunges

Ardından Gazelle'e çıkıyordum ki, ayağımın ağrısıyla vazgeçtim! Halbuki, durağan adımları eğlenceli hale getirecek bir yol da bulmuştum. DiziMax Drama'da yeniden yayınlanan, en sevdiğim dizi, Grey's Anatomy 'yi kaydetmiştim, ama olamadı! Yarına inşallah.


Elbette toplamda 2 litre Alkali Su!




6 yorum:

  1. yediklerin cok iyi. Benimde biraz yogurt yemem lazim. Meyve ve kuruyemisi kontrol edemedigim icin yemiyorum ama sendeki azimle bende 2 eylulu beklemek yerine simdiden kemerlei sikmaya karar verdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bu işi birlikte bitirelim.. ;-))))))

      Sil
  2. Ay inanmiyorum!

    Saka tabii müthis.L - Carnitinden bende alicam,biraz pahalima
    Gitmisti ama olsun :)
    Dünkü yediklerim gayet iyiydi ama iki ara ögünü hurma yedim,malum günlere az kaldi agzimda tatli bir lezzet araniyorum.
    Ayagini zorlama iyilesmesi uzun sürebilir.
    Internette pilates videolari ararken gördüm bir alman kizin sayfasinda.
    Sandelyede oturarak. Kollar,üst beden calismasini agirlikla ( onunki 2 tane 500 ml.lik su sisesiydi) yapiyordu,ayaklara agirligini vermeden
    Senin icinde iyi olur diye düsùnüyorum.
    O halde bile kilo veriyorsunki helal olsun güzel bir örneksin,kimse bahanelerin arkasina saklanmasin,insan isteyince hersey olabiliyor.
    Müthissin .bendede pilates aski tekrar basladi.
    Yillar önce bir dergide Raquel Welch'in egsersizleri yayinlanmisti.25 senekadar önce , günde 2-3 saat bunlari yaparak ilk kilo verme denememde 49 kiloya kadar inmistim.megerse o egsersizler PILATES mis simdi hatirliyorum:))sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Şulem, sen ne müthiş bir kadınsın!!!
      Bu arada, senin bir blogun var da biz mi bilmiyoruz?!!! Hemen cevap istiyorum!!! ;-))))
      Hayır, geçtim beslenme ve egzersiz ile ilgili derin bilgini, yönlendirmelerin bir o kadar yararlı ve müthiş motive edici!!
      Oturarak yapmak hiç aklıma gelmezdi bu hareketleri!!! Yine süpersin! Yine teşekkür...
      Kocaman boynuna atılıp sarılıyorum bu sefer...

      Sil
  3. Pilates übungen für starke Arme ganz ohne Hanteln : www.youtube.com/watchtv

    Adresini yukarda yazdim,kollar icin agirliksiz egsersizler ....

    Canimsin,tesekkürler.Ama kelin ilaci olsa basina sürermis yada terzi kendi sökügünü dikemezmis lafi benim icin mi soylendi acaba :))) ama birbirimizden ögrenecegimiz cok sey var degilmi?
    Hayir blogum yok,olsa sanirim cok girgir olurdu.
    Birgün olurmu? Olsa bizimkinin tepkisi ne olurdu acaba ; bir o eksikti haha ha!

    Sevgilerle Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte gelişiyoruz.. Hep birlikte büyüyoruz..
      Muckkksssssssssssss...

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...