24 Ağustos 2013 Cumartesi

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı: Gün 4

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı 4. gün sabahı, "Allahım, işe geç kaldım!"'la başladı. Ağrı kesici mi pek uyku yapar ya da tatil rutininden hala çıkalınamadı mı bilmem.. Limonlu su, GNC, hele hele kahvaltı hikaye oldu.. Tam üstümü giyeceğim, tartıyla göz göze geliverdik. Resmen çağırdı beni! Cevap verdim çağrıya.. Kaldım! İndim.. "Yok artık!?".. "Bir daha deneyelim". "Hadi Canım!?". TAM TAMINA BİR GÜNDE 700 GR VERMİŞİM!!!!!!!!!!!!

"La la, la la la...
La la, la la la...
I find a way to block it
I go
La la, la la la...
La la, la la la..."


Ofiste eksik etmediğim çiğ bademim sağ olsun. Ohh nasıl şahane geldi. Hala şaşkınım! Bir daha da, "Akşam saati toplantı mı olurmuş?" dersem ne etsinler. Bu DINNER CANCELLING muhteşem işe yarıyor!

Öğle saatini zor ettim ama. 12:05 masamı terk! Yok bir de birileri "Ohhh köfte patates var" demez mi? "Çekil bakiim oradan, başka şeyler de vardır!" hışmıma uğrayıverdi! E köfte bildiğimiz soslu İnegölmüş ya! Bunda ekmek olmaz! Şahane! Yanına bulgur ve bolca yeşilliklerim.. Yoğurtlarımı da alayım..



Akşama yumurta yiyesim vardı zaten. Trafikten ancak 19:00'da eve gelebilip, dünden kayısı kıvamı haşladığım Cage Free'lerimi hüpletiverdim. Ha bu arada, deniz tuzu alkali olduğundan, rahat rahat kullanıyorum.






Ve Egzersiz:

2. Gün Pilates rutini..

Veeeeeeeeee 7976'ya ulaşan günlük adım sayısı.. ;-)))
Eh iş, en sevdiğim Grey's Anatomy dizisi ile birleşince..

Ve zaten galiba hayat, her şeyi sevdiğin bir şeyle harmanlayınca, güzel!!!



İtiraf ediyorum: Çok zor geçti bu hafta! Pek gerildim! Her saniye "aman" alarmında olmak pek yordu beni!
 Ahhh bu gönül, arzu eder 1-2 kadeh "Yeni Yeni"! Ehh gönüle uymak lazım! Mezem Ezine Koyun Peyniri, muhabbetim siz, şarkım da Müzeyyen Senar'dan "Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına..". 


1 yorum:

  1. supersin valla. Ben senin aksam yedigin yumurtalari kahvaltida omlet olarak yiyorum, ogle yemeginde bile acikmamis oluyorum ama kendimi zorluyorum yemeye. Senin sassy suyunu yapmaya usemiyorum ama limonlu su icmeye devam. Sendeki azim ve hirs banada gecti valla. cok teskkurler boyle motive edici yazilar yazdigin icin.

    Sulecigim bu arada sende bir blog acsan diyorum. Sen de cok azimlisin. Boyle kararli kilo verenleri gorunce bende acayip gaza geliyorum. tekrar sagolun kizlar

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...