4 Ağustos 2013 Pazar

Gün 112: Valiz Yapıyorum!!!

Sabah heyecanla 10:00'dan önce uyandım. Bugün benim valiz hazırlama günüm! Hemen, enerjime  enerji katacak dev limonlu suyum ve 1 muzumla, vardım bikinilerime.. Henüz hayalimdeki bikiniyi almadım, e tam olmadım çünkü. Var olanlar şöyle bir incelenir. Ayrılacaklar ayrılır, elbette mayoların hepsi!!! Bir cesaretle siyah olandan başlanır! Ayanın karşısındayım! Durdum! Bakıyorum! Yine durdum! Bir daha bakıyorum! Ya tamam altlar bollaşmış, üstler de pek güzel oturdu da!!!

AMA YAAAAAAA TAM OLMAMIŞIM Kİ BEEEEEEEENNNNN!!! OLMAMIŞ BU! OLMADI BU! GİTMİYORUM BEN TATİLE FALAN! GÜN YETMEDİ!!! E ZATEN SON 1 HAFTADIR İŞ YETİŞTİRİCEM DİYE YOĞUN STRES! YAAAAAAAAAAAAAAAAA...

Ateşler bastı, hıçkırıklarla bir süre sonra sakinleştim. Küstüm kendime.. Yürüyüşe verdim kendimi. Konuştum da kendimle:

Bak Bikinicim, henüz mükemmel olmadığını zaten biliyordun. Onu da olacaksın elbet! Kaçırdığın bir şey yok! Bu günleri de hiç görmedin, keyfini çıkar! Geçen yılı düşün! Ondan öncekini.., daha öncesini...

Ekmeksiz pazar kahvaltımı hazırladım balkona. Boğaz esintisi iyi geldi. Hmmmm, tüm bu gerginliğimin sebebi PMS olsa gerek! Su da tuttum ben tabi şimdi! Karın da şişti! Ya valiz hazırlama gününde olur mu bu? Ayyy bi dakka ya, ben denize girebilecek miyim ki? Bak telaşım nasıl başka yöne değişti şimdi? Üzüleyim mi, sevineyim mi? Kızayım mı? Kafa atayım mı? Hain PMS!!! Hem dur bakiim, daha bugünle 4 gün var. Da.. Çok iş telaşım da var! Beslenme düzenim zaten artık kolay da adımlarımı ve yogamı tamamlamaya fırsatım kalmıyor! Hem stres gerçekten de kilo vermeyi engelliyor, özellikle bel bölgesinde tutuyor hepsini. Korkudan bırakmıyor, aslında eriyip gidecek olan o yağları.. Offf karnım ağrıyor!!!

Neyse şu limonlu şekersiz çayımı da içeyim, valiz hazırlamaya devam. Ama yanlış yerden başladım galiba. Şimdi, keyif veren bir strateji geliştirmeli! Bacaklar süper şekle girdiğine göre, dikkat oraya çekilecek. Uzun hiçbir şey almak yok! Her türlü miniler fora! Denizde kalınacak süre 14:00-18:00 arası, yani alt tarafı 4 saat. 8 saat de uyku. Kalıyor 12 saat.. Ha haaaaa... Ya hem, bu Ege Sahilleri ne hallerimi gördü?! Yeni bene bayılacaklar! Eda Taşpınar'ın pek yakınına hala uğramayacağım gerçi! Aman şu paparazzi'ler çekim yapar falan! Ama dur, akşam üstleri, şöyle üstümüze bir şey giydik mi, gelsin şip şaklar!!! :-)))

Dolayısı ile öncelikle mini tek parça elbiseler giriyor valize:




Ardından mini etek ve şortlar! Bu arada, kemer almak lazım, kimisi düşüyor üstümden! ;-)



Bunların üzerine tiriller ve ketenler..



Düz renk askılı ve t-shirt'ler..




Desenli t-shirt:



Her güne bir günlük şort:




Ayakkabı, çanta ve kemerler..




Plaj kıyafeti..



Ve elbette, eleyip karar verdiğim BİKİNİLERİM:



Yarın ve öbürsü gün de, bakımlarım, vücut, el, ayak, cilt, saç ve güneş.. Makyaj malzemelerim.. Ojeler.. Tüm GNC desteklerim.. Elbette ingiliz karbonatı ve pH damlam.. veeeeeeeee kitaplarım.. Onlara karar vermek de çok zor! Hepsini alasım var. Uzuuuuun günler var da sınırlı sayıda! :-((((

İtiraf ediyorum tatilim sadece 11 gün! Yine dünyalar ödenecek bagaja! :-(

Bu arada daha 30 Ağustos var. Perşembe'den çıkılır tekrar Ege'ye doğru! Ehhh Ekim'de Bayram'da da Akdeniz'e akılır.. Bikini Projesi son hız devam.. :-)))

P.S.: Yarın Nike şortlarımı XS ile değiştirmeye gidiyorum! Bir haftada genişlemişler bunlar!!!! :-))))



10 yorum:

  1. Bikinicim iyi toparlamissin kendini, arada bana da oluyor, bir an tepetaklak olurum acliktan degil ama moral bozuklugu ve sresten oluyor daha cok. Tatilden cok keyif almani diliyorum. Ben de spora agirlik vermeye karar verdim. Bu yaz bikini giyemem ama senye neden olmasin...kendini iyi bak, bol yuz, bol bol gul, bol kitap oku ama az ye. Iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye hep birlikte sahillerde salına salına bikinilerle dolaşıyor olacağız. ;-)))
      XOXO

      Sil
  2. Eee daha ne olsun,XS lerde aliniyor.
    Sakin canini üzme Bikinicigim olacak hatta oldu.son rötuslar biraz zaman istiyor.Fistik gibi Ege sahillerinde dolasacaksin ve cogu hemcinslerini kskandiracaksin eminim.
    Hem sahilde sporada vaktin olacak ,kizgin günesin altinda bonzlasirken terde dökeceksin.bence tatilden 1-2kilo hafif bile döneceksin.Sevgiler.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın sen benim..
      Sayende tatilde de zayıflayan tek örnek olacağım..
      Çok çok çok öptüm..

      Sil
  3. sana hayranım
    hiç üzülme hem sen niye üzülüyorsun ki bu kadar vermişsin çoğumuzun yapamadığını yapmışsın bide üzülüyorsun
    süpersin harikasın
    tatilde vakit buldukça yaz tamam mı
    xoxo öpücükler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooooooooooooooooook teşekkür ederiiiiiiiiiimmm.. Nasıl motive ettin beni anlatamam!!! ;-))))
      Mutlaka yazmaya çalışacağım, senin için.. ;-)
      En kocamanından XOXO...

      Sil
  4. Waowww!
    Süpersin.sen son 2 kiloyuda verir gelirsin :)
    Iyi ucuslar ve süper bir tatil diliyorum sana.Ayrica iyi bayramlar!
    Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şuleciğim, sana da iyi bayramlar..

      Sil
  5. Merhaba, hangi gnc destekleri kullanıyorsunuz bulamadım da ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ kolonda Etiketler arasından "Besin Destekleri"'ni seç şeker. ;-)

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...