10 Temmuz 2013 Çarşamba

En kolay ve en hızlı kilo verme yolu!

Bugün yıllık iznimi aldım. Şahane plan: Bayramın başlamasıyla birlikte 2 hafta! ..da.. Allah'ım ben bir panik! Tüm gün "Yani şimdi kaç gün var?" hesaplamaları ile geçti. İMDAT!

Bugün ile birlikte tam 30 gün. Yani 4 hafta. Verilecek tam 6 kilo. Hmmm, haftada 1,5 kg desek... Bel ne olacak peki? 65'e varmak için tam 8 cm. 5 haftada -5 cm olmuştu! -8 cm daha olur mu ki? Bu pek mi iddialı oldu! Gözümde büyüdü dur, ben kiloya odaklanmaya döneyim. Haftada 1,5 kilo dedik. Olur mu? Yapar mıyım ki? Şimdiye kadar sadece 4 kilo verdim ki! Gerçi arada kronik stresler yaşadık! Bu işi hızlandırmanın bir yolu olmalı! OLMALI!!!!

Eve gelir gelmez döktüm bütün diyet kitaplarımı.. Bir yolu olmalı, bir yolu olmalı, bu kiloları sağlıklı ve hızla vermenin bir yolu olmalı!!!!




EUREKA! Sayesinde sağlığıma yeniden kavuştuğum Dr. Ayşegül Çoruhlu'nun "Alkali Diyet" kitabında sayfa 152'de öylece ortada! Daha önce göresim gelmemiş demek!?!

Cümle aynen şöyle:
"En kolay ve en hızlı kilo verme yolu akşam yemeğinin iptalidir."
DINNER CANCELLING diye adlandırılan alında bir anti-aging uygulamasıymış bu. Bir detayları okuyalım bakalım.



Olay şu: Uyku esnasında büyüme hormonunun tam olarak çalışabilmesi! Bu konu üzerinde çok okudum. Büyüme hormonu tüm hücrelerimizin tamiri ve yenilenmesini sağlıyor. Kendileri benim tanımlamam ile Gençlik İksiri. Aynı zamanda kaslar gelişir ve tüm bunları yaparken de enerjiyi vücuttaki fazla yağdan kullanır. Yani uykuda inceliriz! ;-)

Gelelim yeni öğrendiğim şeye: Eğer kanda insülin varsa, yatar ayak, vücut kendini uykuda tamir edemez. İnsülin kandan atılmadan Gençlik İksiri harekete geçmez! Üstüne üstlük YAŞLANIRMIŞIZ! Anneciğim!!!

Biyolojik saate göre vücudun uyku saati 23:00'müş ve ideali bu saatten 5 saat önce yemek yemenin bitirilmesiymiş. Yani saat 18:00'e kadar yedin yedin! Hele hele bir de bunu karbonhidratla yaptın mı, hepten...



Ve son nokta, Dr. Ayşegül Çoruhlu'un sözüyle:
"Özetle, bel bölgesini inceltmek isteyen birinin yapacağı ilk şey erken saatte karbonhidratsız akşam yemeğidir."
Bir çare bulacağım derdinden bu saat oldu. E arada yemek yemeyi de unuttum tabi. Gurultular midemden geliyormuş ya, şimdi fark ettim. E süper, ilk günden başladık hemen.

Ben artık GÜZELLİK UYKUMA başlayayım.

25 yorum:

  1. Aksamlari sadece protein alsak. Kofte et balik gibi olur mu? Saat 18.00 dan once

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köfte olmaz! Malum içinde ekmek var. ;-)
      Ama organik yumurta ve balık müthiş olur.. ;-)

      Sil
    2. Köfte ekmeksiz olursa, yanında da yeşil salata olsa ne dersin? Teşekkurler...

      Sil
    3. Süper olur derimmmm... ;-)))))))

      Sil
  2. çok sevimlisiniz okurken keyif aldım. :)

    YanıtlaSil
  3. bikinicim bu projeye bende bugün itibariyle katılıyorum (iznin olursa tabi ehum ehum :) ) yarın sınavım olmasına rağmen yazılarının başından kalkamıyorum , o kadar keyifliki ;) sana uzun uzun sorucaklarım var ara ara zamanla rahatsız edicem seni ... ilk olarak sen belinin incelmesi için uğraşıyorusun peki basen ,bacak ve iç bacak inceltmek isteyenlere ne önerirsin benim bu bölgelerden sorunum var yazındaki ''bel bölgesini inceltmek isteyen birinin yapacağı ilk şey erken saatte karbonhidratsız akşam yemeğidir'' bu cümle gibi diğer bölgeler için püf cümleler ve önerilerin var mı ?
    Cevabını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, mutluluk getirdin şeker.. Neyi, ne zaman istersen, aklına ne takılıyorsa sor.. Becerebildiğimce cevaplarım.. ;-))))
      Öncelikle, en sağlıksızı bel bölgesi yağlanması.. O yüzden sağlıklı olduğunu bil. Bu süper birşey değil mi?. ;-))))
      Zayıflama, sağlık ve gençlik iksiri akşam yemeğinde zehirli karbomhidrat yememek. Dolayısı ile mutlaka tavsiye ederim. Ama adım adım yapmak lazım. Önce saat en geç 20:00'de yemek, sonra 19:30, derken 19:00'a çekmek.. ;-)))))
      Yürüyüş ve Yoga da mutlaka tavsiye ederim.
      Kocaman öptüüümmmm..

      Sil
  4. Canim benim seni takip etmek bana büyuk bi zefk verior. Yazilarini tekrar okumaya basladim. Ve ne kadar dogru ve bilincli yazmissin.. Dun Karatay teyzemizi izledim TV'de ve oda karbonhidratlari ele aldi ne kadar buyuk bir sorun yarattigini soyledi insan vucutunda. Ve en cok ilgimi cekende su lesitin hormonu. Ne dior teyzemiz; yemek yedikten 3-4 saat sonra vucut lesitin hormonunu salgiliormus ve vucut yag yakmaya basliyormus. Aynisi ve tipkisi uyurkenede oluyormus. Yani uykuya girdikten 2 sonra bu hormon dedikleri vucutta islem görüyormus... Senay

    YanıtlaSil
  5. sevgili bikini :) yazılarını okumaya yeni başladım :) instagramda da takip ediyorum seni severek :) inanılmaz gaza getirdin. kısaca özetleyeyim, 1,5 yaşında oğlum var emzirmiyorum, doğumda 40 kilo alıp 30 u gitti 10 kaldı. 3 ay sonra tatil var yani bikini var :)) akşamları patates haşlayıp yiyorum ayranla beraber saat 20:00 de. bir daha bişey yemiyorum. yanlış mı?? ne önerirsin??kolay bir şey olsun ltf. hem çalışıyorum hem çocuğum çok hareketli.. ilgine şimdiden çoook teşekkür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şeker..
      Seni hemen bu yazıma alayım:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Çok öptümmmmmmmm seniii ve yakışıklı mı yakışıklı bebişiniiii...

      Sil
  6. Bikini selam, seni hem buradan hem de instagramdan takip ediyorum. hem yaşımız, hem geçmişteki beslenme halimiz hem de çalışma hayatımız aynı. O kadar güzel bir diyet programı yapmışsın ki. Tüm kitapların bir özeti gibi. ben de senin programını uygulamaya karar verdim. acaba ağustos sonuna kadar ne kadar bir kilo verebilirim diye merak ediyorum.
    ayrıca l'carnitine ve cla almayı düşünüyorum. zayıflatıcı etkisi varmış. onların gerçekten bir etkisini gördün mü? hemen etki ediyorlar mı?
    sanırım magnezyum da metabolizmayı güçlendiriyor. magnezyumu hem sabah hem akşam mı alıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ve Sağlığına şeker.. ;-))
      En önemlisi aslında Balık Yağı... Mutluluk arttıran ne varsa inceltiyor çünki.. ;-))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html tüm detayları ile oku kuzu..
      Yeni başladığım son programımda; http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/06/anti-aging-etkili-zayflama-program.html Alkali olma desteği veren, vitamin, mineral, yağ ve antiokdisanlar.. L-Carnitine bir antioksidan, CLA da Omega 6 yağı aslında..
      Bu arada, Ağustosa kadar tam 6 hafta var. Dünyayı değiştirmeyi bırak, yeniden kurmak için bile yeterli bir zaman.. ;-)))))))
      Çok öpüyorum seni Nesrinciğim..

      Sil
    2. cevap için teşekkür ederim, hemen yazdıklarını yutuyorum ve uyguluyorum :)

      Sil
  7. Selaam :) 1 ayda kilo vermenin yollari diye butun sayfalarii gezerken bu sayfayi buldum ve en gercekkcisii bu geldi acikcasii im bel bolgemde sikinti var ve ben sadece aksam yrmegini kesersem 1 ayda sikintimi giderebilir miyim ne yapmaliyiim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şekerciğim,
      Akşam yemeği konusu en önemlilerinden ama sağlıklı yaşam tarzı bir bütün. Hemen her şeyleri özetlediğim şu yazıma alayım seni:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Tüm link detaylarını da oku e mi? ;-)
      Çok sevgileeeerrrrrrrr...

      Sil
  8. Verdiğiniz faydalı bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Vallahi bu dieti 1 haftadir deniyorum ve 4 kilo verdim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Benim 9 kilo fazlalığım var okulların açılmasına 1 ay kaldı akşamları 6 dan sonra yemeyi kessem kilo verebilir miyim akşamları yürüyüş de yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka şu yazımı da bir oku şeker... ;-)
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html

      Sil
  11. çok kilom var ne yaptisam kilo veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba okumaya devam mı etsen? Belki sana da ilham olur. ;-)

      Sil
  12. Merhaba bende bugun yapmaya basladim aksam 6 yakadar aksam yemegi yicekmiyiz yoksa sabah oglen yicez ama aksam yemegi yemicezmi burasini anlayamadim 😊

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...