24 Temmuz 2013 Çarşamba

Gün 100: La la la la la na na na

Ben bu hafta sonu coşkulu kaçamağını, bir günde üstümden atarım demedim mi? Ben bu işi çözdüm!

Kilo: 55,9 (tahminim bir günde 2 kg gitti!)

Daha güzeli: Belden 1 cm daha incelmişim!

La la la la la na na na
La la la la la na na na
I find a way to block it I go
La la la la la na na na
La la la la la na na na
I find a way to block it, oh
La la la la la na na na
La la la la la na na na
I’ve found a way to block it I go
La la la la la na na na
La la la la la na na na


Dilimdeki Sam Smith'in bütün gün düşürmediğim şarkısıyla, gelelim bugün ne yediğime:

Sabah kahvaltıda 1 muz ve 1 litre İngiliz Karbonatlı su ile GNC desteklerim.

Öğlen kendime bir Deniz Mahsulü Ziyafeti: Zuppa di Pesce. Hala tadı damağımda...



Gün içinde 1 bardak yeşil çay.

16:30 gibi 2 Wasa Sandwich tabiki de %100 tam tahıllısı.

18:00 olmadan hemen önce bir avuç çiğ bademim.

Gün içinde ve spor eşliğinde 2 litre daha İngiliz Karbonatlı suyum.

Akşam yatmadan da dev bardak, Kemal Kükrer'in Organik Elma Sirkeli Alkali suyum.





Günün incelten ve müthiş hissettiren yogası:




Ve üstüne 10,000 adımı tamamlama yürüyüşü...




E o zaman bana:

La la la la la na na na
La la la la la na na na
I find a way to block it I go


17 yorum:

  1. Vay canina! :)) Tebrikler.Sule

    YanıtlaSil
  2. GNC destegi ne oluyor ki? Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woman's Mega: multivitamin
      Alpha-Lipoic Acid: anti okskdan
      CoQ-10: yine anti-oksidan
      Burn 60: yağ yakımı hızlandırıcı
      Tonalin'CLA: özellikle karın yağları için
      L-Carnitine: spor ile kullanılan yağ yakıcı
      Fish Oil: balık yağı yani Omega 3
      Probiotic Complex: probiotik hani şu yoğurtlarda da olan
      ;-)))))))))

      Sil
    2. Burn 60 si nasil kullaniyorsunuz yemekten oncemi sonrami

      Sil
    3. Yemeklerle, günde 2 kere.. ;-)

      Sil
  3. ama sen sadece öğlen yemek yiyorsun, muza ve wasaya yemek denmez kiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam yemeği.. işin püf noktası.. Yoooookkkk hemencecik zayıflamak ve gençleşmek istiyorum diyorsan, budur! Ama yavaş yavaş vücudu alıştırmak lazım.. İlk hedef en geç saat 20:00'de yemek ve sonrasında çay, kahve, ve tabikide bolca Alkali Su dışında birşeyi löpletmemek..
      ;-))))))))))

      Sil
  4. Tamam bikinicim bana öyle bir ilham oldun ki anlatamam! Aylardır kendimi kaybetmiş gibi yiyordum (57 den 60 a çıktım) Şu an o kadar motiveyim ki sanki 1 ay da 57 ye tekrar düşebilicem! İyi ki yazıyorsun!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 57 olmuş bil.. ;-)))))))))))))
      Muckkkkssssssss...

      Sil
  5. bikinizm, burn 60 daha sonraki yazıların kullandığın gnc destekelri arasında yer almıyor..
    fayda mı sağlamadın, yoksa faydayı başka yerlerde mi buldun?
    alıp almama konusunda kararsız kaldım.
    tonalin aldım ama burn'de bir duraksadım. ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha almadım gerçekten de.. Sevmedim.. :-))))
      Balık Yağı derim, başka da bir şey demem.. ))))))
      Çoooooookkkk öptümmmmmmmmm...

      Sil
  6. Bikinicim tonalin cla konusunda çok kararsız kaldım. Sence alıp hemen başlamalı mıyım kilolardan hızlıca kurtulmak için yoksa başka bir destek mi almalıyım? Bir sürü yorum okudum ama sana sığındım:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En en en önemlisi Balık yağı şeker... Şu yazımı kaçırdıysan bir göz at:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/03/mutlulugun-formulu-yagda-gizli.html
      Bu arada, CLA, bildiğin yağ... Omega 6 yani... ;-))))
      Kocaman öpüyorummm seniiii.... <3 <3 <3

      Sil
    2. Okumam mı hepsini tek tek okuyorum ama gizli amacım senden birebir duymaktı sanırım�� Marincap balık yağını sabah akşam kullanıyorum, tonalini de yakın zamanda ediniyorum o zaman. Çok teşekkür ederim bikinicim, sağlıkla kal��������������

      Sil
  7. Bayıldım yazılarına ve tarzına. Bilgili, bilinçli ve eğlencelisin. Balık yağı konusunda danışmak istedim. Bir de krill yağı varmış. Krill yağı mı balık yağı mı daha etkili olur kiloverme sürecinde acaba? Ya da her ikisi de mi? Fikrini paylaşır mısın? Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı başlığı "Mutluluk Yağ'da gizli!" ;-)))))))))))
      <3 <3 <3

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...