27 Temmuz 2013 Cumartesi

Gün 104: Hedefime çok yaklaştım! ;-)

Allah'ım bu nasıl güzel bir hafta sonuna başlamadır böyle:

Kilo: 54,3

5 günde vermişim 1,6 kg. Günde 0,38 kg eder. Tatile kaldı 12 gün. Vallahi de billahi de 50 kg'u görme hedefim gerçek!

Kim tutar beni?! Tutmaya çalışan çıkarsa da, başına gelecekleri biliyor zaten!!! He heeee.. :-)))

Şu Alkali Diyet'i karşıma çıkaran Victoria Beckham ablamızın boynuna atlayıp, 104 kere öpesim var.



Akşama, 18:00'den önce, şahane bir menüyü hakkettim. Şöyle bol maydanozlu, balkonumdan taze naneli, parmesanlı bir omlet! Üzerine zeytinyağını da gezdirdin mi...

Sabah limonlu suyumdan sonra 1 muz ve demin de 2 tane Danone Doğal Light yoğurt. 2 litre alkali su da tamam. 10,000 adımı da attık mı, değmeyin keyfime..





6 yorum:

  1. 41 kere masaallah! Sule

    YanıtlaSil
  2. harika!! hadi darısı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaptıktan soonra herkes yapar! ;-)
      Bekliyorum haberlerini.. :-)

      Sil
  3. ben çok iştahlı bi insanım nasıl yapıcam hala bilemiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahları muz müthiş tok tutuyor. 1-2 hatta istersen 3 ader de olur! Bende kısıtlama asla yok.. Sadece sağlıklı yiyecekleri tercih etmek var..
      Pembe GI'lara kendimi veriyorrum.. Öğlen yemeklerimi şu an görüyorsun sanırım.. Deli dolu tabaklar.. ;-)))))
      Bu karbonhidrat meselesi pek önemli..
      Sağlıklı yağları eklemek de cabası.. Zeytin ve zeytinyağsız asla olmaz.. Gençleştirir.. İnceltir..
      Ama en en önemlisi yeterince su içmek ki, bunu ilk fırsatta yazıcam.. Günde en az 3 litre alkali su..
      Kocaman öptüm Canımın içicimmmm..
      Muckkksssss....

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...