7 Temmuz 2013 Pazar

Gün 84: I am Killing that Muffin Top!!! ;-)

Kilo: 56.0
Bel oldu -8 cm

Sabah tartılırken ki beni görmeliydiniz. Şu 55.9 görmek için yapmadığım hareket kalmadı. Saçımdaki tokaya kadar çıkardım. Bir ara, "acaba ojeler ağırlık yapmıyor mu?" diye bile düşündüm. Elbette onları da sildim. Ama yok, "Nuh diyor peygamber demiyor arkadaş!"

Bir de belimi ölçeyim dedim. Tartının üstünde uçamadım ama şimdi kanatlandım! -1 cm daha incelmiş, benim bu sevgili totom ile yarışan baş belası, ayy pardon, canım -yani artık canım olmaya aday- belim! 81 cm ile başladık, oldu tam 73 cm! 65'i görürsem olabilecek en büyük, en eğlenceli, en dağıtmalı partiyi vereceğim, şimdiden haberiniz ola! Hepiniz davetlisiniz! ;-)



Ben bu gazla tüm gün spor yapmam mı?!

Kendime pek sevdiğim http://www.blogilates.com 'ın yaratıcısı Cassey Ho 'dan "Kill That Muffin Top" 'ı seçtim.




Off müthiş diyorum. Bu Muffin Top'u gerçekten de yok ettiğini bire bir hissediyorsun vesselam! Süper!

Hemen ardından 40 dakikada 4,000 adım.

"Doyamadım seni yakmaya canım belim" diyip, bir tur daha "Kill That Muffin Top" rutini..

Şahane bir hafta sonu kahvaltısı. Yok yok:
  • Koyun Ezine
  • Keçi Eski Kaşar
  • Trabzon Köy Tereyağı'nda sahanda 3 yumurta
  • 2 dilim Tam Tahıllı Ekmek
  • Köy Biberi
  • Tatlı Kıl Biber
  • Maydanoz ve Taze Nane
  • Baharatlar ile sosladığım Siyah Zeytinim
  • Limonlu Çay

Akşam arkadaşlar vardı. Eh onca harekete "bir kaç" buz gibi "100% malt candır" affedilmez.

4 yorum:

  1. Süper!
    Benimde en cok istedigim belden incelmek.Ramazan süresince bel hareketlerine agirlik vermek istiyorum(kiskandim valla):)
    Yukardaki videoya yarin bakicam .kiloda cok güzel ,boyun kacti bu arada? Iyi aksamlar.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şuleciğim! Boyum 1.63! Pek uzun sayılmam! Öptüm çok! <3

      Sil
  2. simdi kisaca bu -8cm belden.. nasil yaptin?? sussy, gunluk 10000 adim ve evde pilateslemi?? ee tabiki bide diyet?? baska neler yaptin?? boyle basarilar gorup duyunca umutlaniyorum :)) ramazanlik ustune tatil gecsin, hep yazami bomba gibi girilecekbende kisa bomba gibi girecegim insallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şşşşşş -9 cm oldu! :-))))))
      Sevgili Hayatçığım ("boş"'u geçiyorum! ;-)), herşey sağlıklı beslenmeyi keşfetmemle başladı. Senin için uzun uzun anlatacağım ilk fırsatta! Pek bir iş yoğunluğum var da yine bu ara!
      Spor desen daha başlayalı 10 gün olmadı. Bakkala arabayla giden biri olarak, benim için muhteşem büyük adım!
      Keza, şunu öğrendim ki, herşeyin bir sırası var!
      Bundan sonra Bikini Projesi Buddy'sisin unutma! Bayramın ilk günü haberlerini hergün beklicem bilesin! :-)))))))
      Yine öperim kocaman... XOXO

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...