3 Temmuz 2013 Çarşamba

Gün 80: Bir kereden egzersiz bağımlısı olunur mu?!

Niye beni kimse uyarmadı ama ya?! "Görmemişin egzersizi olmuş, canını çıkarıncaya kadar yapmış!" Ertesi gün, Allah'ım o nasıl bir hamlamadır! Yataktan ancak, yuvarlanıp, kendimi yere bırakarak çıkabildim. İnsanın her kası sızlar mı ya?! Parmaklarım bile ağrıyor. O giyinme faslı yok mu, yok böyle bir şey!! Neyse evden çıktım bir şekilde. Yahu merdiven çıkarken çekeceklerimi biliyordum da inmek de mi işkence olur?! Ofiste Allah bilir ne tür sesler çıkardım. Eve geldiğim gibi koltuğa uzanmam bir oldu. Sabaha kadar, şarjı bitmiş Robocop hesabı, hareketsiz yatmışım.

Ve bu sabah: koltuktan kalktım! Sızlamalar yok gibi! Yürüdükçe bacak kaslarım, totom bana "merhaba" dediler sanki. Dişlerimi fırçalarken kolum ve sırtım "biz de buradayız" diye seslendiler mi ne? Trafikte arabamda karın kaslarım sevgilerini yolladılar. Tüm gün, her biriyle, uzunu kısası, büyüğü küçüğüyle tanıştım. Sohbeti ilerletmek istercesine sık sık dürttüm hepsini. "Bu tanışmayı ilişkiye çevirmeli!"

10 dakikada öğle yemeğiyle, zaten eksiklerimi tamamlamak için koştuğum Kanyon GNC'den sonra, attım kendimi Remzi Kitapevi'ne.. Egzersiz ile ilgili ne dergi varsa hepsini toparladım. Allah'ım heyecandan ölücem. Hangisini yapsam acaba akşam. 18:00'de çıkabilmek için, taktım motoru, hiç olmadığı kadar çok iş bitirdim. Virgin Radio eşliğindeki eve dönüş trafiğim, direksiyonu bir sıkıp bir bırakarak, kol, sırtı -hatta şu aşağıya doğru olan yan kaslar da mı ne?- oynatarak geçti.

Akşam yemeği düşünen mi var?! 10 dakika ısınmadan sonra, bugüne seçtiğim 20 dakikalık Beach Body Pilates ve arkasından 50 dakikalık sıkı bir yürüyüş.


Bu arada, 5 litreden fazla Sassy ve Alkali su içmişim!!! :-)

Durun ben gidiyorum! Gün atlamadan şu 10,000 adımı tamamlamalıyım! ;-)

3 yorum:

  1. Hahha ha!
    Ayni seyleri iki gündür bende cekiyorum.Merdiven inis cikislar,kollarim ..
    Bende Jillian Michaels ile Internette egsersiz yapinca (Uzun aradan sonra)böyle oldu .
    Sassy Suyu deniyorum,tadi degisik gitgide dahada alisiyorum.Tarif icin tesekkürler.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Şuleciğim,
      Robocop misali?!!! :))))))
      Ama sen Jillian ablamıza geçmişsin! Ben o hareketlere girseydim, kafadan "3 gün yatak istirahati" aile doktoru tescilli diyorum. :)))))
      Ben bugün yürüyüşle yetindim! Sen ne yaptın, merak ettim. Beni haberdar et! ;)
      Sassy Su için ne demek! İşe yarayan ne varsa, hepimiz yararlanalım hani! :)
      Çok çok sevgiler...

      Sil
  2. akşam yemeği yemedim demişsin, acık mıyor musun artık???

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...