15 Temmuz 2013 Pazartesi

Gün 92: Kaçamak gecesinden intikamımı aldım!

Tatile kaldı: 24 gün

Cumartesi tüm gün, Cuma akşamı haylazlığının verdiği hipoglisemik dengesizliklerini düzeltmeye çalışmak ile geçti. Tüm gün yattık tabi. Kalkabilsem, birkaç adım atacağım da, ne mümkün?! İçimi temizlemek için tam 5 litre Alkali su içmişim.

Ve bugün, sabah erkenden kalktım. Uzun ve şahane bir yürüyüşe attım kendimi. Tam 5,000 adım.

Öğlene doğru ton balıklı salata ve tam 17:45'te 3 tane haşlanmış yumurta. Toplamda 3 litre Alkali su.




Sonrasında güzellik için kuaföre, saçları boyatmaya. Hakkettiğim kendimi şımarta olarak saçlarıma Kerastase Elixir serisi..



10,000 adımı tamamlamak için bir gece yürüyüşü. Ve.. mission accomplished!



Yatmadan, vücut kremlerim ve organik elma sirkeli dev bardak suyum!
Kahvaltı için muzumu ve limonlu su için limon ve sıkacağını da hazırladım!



Ve notum beni tüm ayartmaya çalışanlara: OĞLUM BAK GİT! :-)



4 yorum:

  1. Bir bardak suya ne kadar sirke koyuyorsun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html ;-)))))))

      Sil
  2. Bikinicim merhaba, şu 10.000 adımı tüm gün boyunca mı atıyorsun yoksa özellikle yürüyüşe çıkıp bütün gün yaptığın adımlara ilave olarak mı ekstra 10.000 adım yürüyorsun. Yani soru biraz karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir:) ben yeni pedometre aldım ve sabah takıyorum ama sanırım gün içinde attığımız adımlara ilave 10.000 adım gerekiyor. bana yardımcı olursan sevinirim canım...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Elvancığım..
      Günlük toplamda 10,000 adım yeterli. ;-)
      İstersen sabah 15 dakika yürü, öğleden sonra bir 15 dakika, derken akşam 30 dakika.. E gün boyunca da evde işte koşturdun mu, tamamdır. ;-)
      Çok öptümmmm..

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...