13 Temmuz 2013 Cumartesi

Gün 90: Lucca'da pH damlası içen kız!

Tatile kaldı: 26 gün

Günlerdir atlatıyorum tüm arkadaşlarımı. Zira, en yoldan çıkaran yeme içmeler onlarla birlikte gerçekleşiyor. Ödüm kopuyor cebim çalınca. "Çok işim var tatlım, sonra arayacağım seni!". Bunu artık yemeyen can arkadaşlarımdan gelen WhatsApp tacizleri şöyle:

"Neler oldu bir bilsen! Acil buluşmamız lazım!"
"Dünyayı sen mi kurtaracaksın? Bu kadar çalışma olmaz ki?!"
"Kızım, iyi misin? Her şey yolunda mı? Endişeleniyorum! Ara!"
"Sen bir haltlar karıştırıyorsun ya, hadi hayırlısı!"

Ve sonunda Dilara:
"Kızım, onu bunu anlamam! İş çıkışında alıyorum seni! Kapıda seni görmezsem rezalet çıkarırım haberin olsun!!!!!"

Dilara bu, yapar! Telaş bastı beni. Hiç olmazsa yemek olayını atlatayım! Tamam buldum. Benden cevap:
"Çok önemli bir mailim var bugün mutlaka atmam gereken. 21:00'da işim biter!"

Dilara: "Şahane! Sen arabayı bırak, biz taksiyle geçerken seni de alırız! Kızlara da haber verdim! Öptüm!"

Gidişat anlaşıldı: Didem, Çağla, Dilara ve Ben, Klasik bir Lucca akşamı.

Neler içildi artık siz tahmin edin. Bir ara, "Chili Mojito'ma çantamdaki pH damlamı damlatsam işe yarar mı? En iyisi direk bu damlayı içmek!" diye kafamdan geçirmedim değil. Yaptım mı yoksa???!!!!



4 gecedir guruldamalardan uyuyamayan ben, elimde Alkali Su şişemle yatağıma bayılmış kalmışım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...