23 Temmuz 2013 Salı

Gün 99: Diyetimi Özledim! ;-)

Hafta sonu coşkusunun verdiği huzurla, ama biraz da geç, uyandım. Ne tartılmaya ne de moralimi bozmaya gerek var! Nasılsa yarına, artık üzerime yapışmayan bu fazlalıktan kurtuluveririm. ;-)

Limonlu suyuma zaman kalmadı. İBB Trafik'e bakmamla, evden fırlamam bir oldu. Kahvaltıya zaten gerek yoktu; daha tok sayılırım.

Öğlen en sağlıklısından yemeğimi yedim. Yoğurtlu, pul biberli, zeytinyağı, limonlu, sirkeli..


15:30 gibi bir avuç taze çiğ badem, kavrulmamış taze kaju ve taze cevizimden oluşan atıştırmalığım..

3 bardak yeşil çayım..

17:30 (18:00 olmadan) 2 adet %100 tam tahıllı Wasa Sandwich.


Ve günün incelten Yogası:

Çok çok çok sevdim ben bu Tara Stiles'ı! Her seferinde enden daraldığımı, hem de uzadığımı hissediyorum! Kaslar çalışırken aynı zamanda rahatlıyor sanki. Kemiklerim de açılıyor, geriliyor, ohhhh be.. Ay, günün iş tempo stresi de gitti mi ne?!
Süper diyorum.. ;-)

Buyrunuz:


Ardından 10,000 adımı tamamlayan yürüyüşüm.
Toplamda 3 litre alkali su.
Yarın görüşürüüüüüüüüzzz... Mucksssssss...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...