10 Temmuz 2013 Çarşamba

Gün 88: Victoria's Secret Meleği oluyorum! :-)

Kilo: 55,9
Bel: 2 günde bir -1 cm daha

Güne dikkat! İnce belli 2 tane 88! :-)



Dinner Cancelling: 3. gün
Tatile kaldı: 28 gün

Hiç kolay değilmiş yahu bu saat 18:00'den sonra hiçbir şey yememece durumu! Dün her zamanki sağlık dolu öğle yemeğinden sonra, işten çıkmadan, akşam 6 olmadan, 1 adet 100% tam tahıllı Wasa Sandwich yedim. Trafiği atlatıp daha eve gelip, yarın giyeceklerimi hazırlamadan midem guruldamaya başladı. Allah'ım nasıl olacak ki bu iş? 2 tane Wasa yiyeydim ya! 1 litre alkali suyumu içtim, aldım L-Carnitine, CLA ve Fish Oil'ümü, vurdum kendimi bugüne seçtiğim bel incelten egzersizi yapmaya. Çabuk yoruldum ya, pes etmek yok! Üstüne 4,000 adımlık 40 dakikalık yürüyüşüm. Biraz güçsüz hissettim de, şu akşam yenilen yemeklerin nasıl da yaşlandırdığını hatırladıkça, "YEMEZLER" dedim! Yalnız 4 litreden fazla Alkali Su içmişim. Açlıktan bütün gece uyuyamadım, bir ara dalmışım. Gurultuyla uyandım! Merakla tartıya çıktım. 55'i görmek için Cumartesi ne tür hareketler yaptığımı unutup, hiç de mutlu olmadım. Ben böyle açlık daha önce hiç yaşamadım ki. Bu muydu yani? Mezurayı almam ile çığlık atmam bir oldu! Gözlerime inanamıyorum: Bu gördüğüm gerçekten 72 mi? Daha 3 gün önce 73'tü bu!! Sen bir mutlu ol, bir dans etme hareketleri, bir zıplamalar, bir hoplamalar.. :-)

Bu arada feci açım. Daldım mutfağa, akşamdan masanın üzerine muz hazırlamıştım. Saniye sürmedi. Üzerine limonlu dev bardak suyum. Bende bir süslenmeler.. Topuklu giydim, o derece! ;-)

Yanıma Yeşil Elma'mı alıp çıktım işe. Daha 10:00 olmadan guruldama başladı yine, hemen yedim. Öğlen afiyetle sağlık dolu, bol yoğurtlu yemeğim. 1 litre Alkali Suyum. Ve bu sefer 17:30'da 2 Wasa Sandwich.



Bu 88'e özel bir egzersizi hakettim. Ne de olsa, anladık ki, açken yapılan hareketler, bel yakar! :-)

"Victoria's Secret Meleği Karnına Sahip olmak ister misin?" diye soruyor benim o eğlenceli ve POP Pilates 'in yartıcısı Cassey Ho.

Buyrunuz paylaşıyorum:




Ardından 4,000 adımlık 40 dakika yürüyüş. Ve toplamda 4 litre Alkali Su.

E artık ben yatayayım GÜZELLİK UYKUMA. Rüyamda Victoria's Secret defilesi için podyumda yürüyüş çalışmaları yapıyor olacağım.

4 yorum:

  1. Merhabaa,ben aslında bir süredir böyle sessiz sakin blogunu takip ediyorum. Yazdıklarını ve heyecanını çok motive edici ve samimi buluyorum. Biliyor musun sonunda başaracağına eminim ve bunu takip etmek çok zevkli:))
    Bir bikini projesi için geç kalmış olsam da sanırım ben de başlıyorum artık çalışmalara :)
    Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım, sen beni nasıl duygulandırdın ama şimdi?? Mesajını defalarca okudum. İçim büyüdü de büyüdü, bir anda dökülüverdi o dev sevinç gözlerimden! Bu şimdiye kadar aldığım en muhteşem yorum. Hangi birine teşekkür edeyim? Bana "yürü tatlım" deyişinin güzelliğine mi? Yüreğinin inceliğine mi? Büyümüşüm de, ola ya, bir nebze ilham verebileceğimi bana göstermeni mi? ...
      Çoooooooook teşekkür ederim. Kocaman, hem de en kocamanından öptüm..

      Sil
  2. Al bendende o kadar 28 günün sonunda tamamlanacak bu proje.0 kadar azimlisinki.olacak bu is garanti.
    Bugün mezur aldim,aslinda uzun zamandir istiyordum .Tabii senden heveslenip ölcümleri yaptim.benimde istegim belden incelmek.
    Dün bele ve karina özel egsersizlerden abartmadan yaptim.
    Oruc tuttugum icin aksamlari (on civarinda) yemegimi yemek zorundayim tabii sahur (3 gibi) kahvaltisida yapinca uykusuzluk problemi
    Oluyor.Su tüketimide 3bardak suyla sinirli kaliyor.
    Merak ediyorum ramazan sonu kilomda degisiklik nasil olacak.
    Belin en ince kismi 79 cm.
    Göbek etrafi. 87cm.
    Simdi 90-60-90 ölcülerini dikkate alirsak 20-25 cm incelmesi lazim .....eyvah eyvah..
    Bu arada aksam yemeklerini 18:00 -18:30 da yapmak gercekten ise yariyor ama senin yedigin gercekten az.Hedefine ulasana kadar
    Yapabilirsin ama uzun vadede yedigini biraz artirman gerekir sadece aksamlari karbonhidratlari yemezsen kilo verebilecegin gibi korursunda verdigin kilolari üstelik midedende guruldamaz :))
    Heyecanla yazdiklarini ve yaptiklarini takipteyim.Su siralar diyet bloglari pek güncellenmiyor yazin etkisiyle :) sen aktiflerden birisisin.
    Basarilar.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim,
      Bire bir aynı yerdeyiz seninle hep! Tam bir Bikini Projesi Buddy kardeşliği!! Bir gün bir araya gelip, şöyle güzel bir "ince belli" Ajda bardağında çay keyfiyle uzun sohbetler farz oldu! :-)
      Benimkisi azim mi panik mi bilememdim valla. :-))))
      Şu İstanbul trafiğinde eve gelmek nerdeyse 20:30'yi buluyor. O saatten sonra karbonhidratsız bir akşam yemeği bile işe yaramaz korkusundayım.
      Ama yakında haşlanmış yumurtalarımı işe götürürsem kimse şaşırmasın!!! Manşetleri şimdiden görebiliyorum: "Zayıflama azmi, plazada yumurta yedirtti!" Sonrasında adım çıkıyor "Plazayı yumurta kokutan kız" diye... :-)))))))
      Bu arada, aman diyeyim, canımcım, bak oruç tutuyorsun, hemen de 10'larda açıyorsun! Lütfen dikkat et, aklımı sende bırakma! Allah kabul etsin ve güç kuvvet versin.
      Kocamanından öptüm.

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...