22 Temmuz 2013 Pazartesi

Haftasonu Kaçamak Coşkusu

Cuma akşamından İzmir'den benim makyajla denize giren Sıska Kokoşum ve kocası geldi. Bizdeler tüm hafta sonu! Eskiden olsa, bir hafta öncesinden dar ederdim hayatımı: "Bunun yanında ne giyilir?","Bunun yanında ne giyilir?",  "Bunun yanında ne giyilir?",  "O olmaz, yok bu olmaz?", "Uffff ya ufffffffff!"..

Hiç de öyle olmadı! Eeee boru değil! Belden tam 9 cm inceldik herhalde! Keşke totoyu falan da ölçseydim! Ama kotumu akşam düğmesini açamadan çıkarabiliyorsam, e kemerin daha önce hiç kullanılmamış olan bir dar deliğine terfi ettiysem, zaten oradan da bir 10 cm gitmiştir! :-)
Şimdilik, Sıska Kokoşum kadar olmasam da, yakındır! ;-)

E arkadaşlarım gelir de yeme içme olmaz mı?! Benim yemek içmek dışında eğlence anlayışı olan bir tane bile arkadaşım yok ki?!

Aldık coşkuyu.. Bardak altı lahmacunlar mı dersin? Şaşlık'tır, Paşa Kebapları' dır! Ballı kaymaklı, tereyağlı, ev yapımı böğürtlen reçellerine, kızarmış köy ekmeği eşliğinde serpme kahvaltılara.. Deniz mahsullü linguini ile yaptım kapanışı!

İlk defa hiç pişmanlık hissetmiyorum! Pazar akşamı, ertesi gün yeniden başlamanın heyecanıyla mışıl mışıl uyudum.

Ha, adımlarımdan vazgeçmedim ama! Farkında değiller de, 10,000'er adım attılar hepsi! Sıska Kokoşum, babet almak zorunda kaldı; tabi ki de zımbalı.

Yürümek güzeldir!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...