14 Temmuz 2013 Pazar

Turkcell'e "Önerim Var" Mektubu!

Sevgili Turkcell,

Ben, yemek delisi tembel bir kızdan, sağlıklı beslenme ve egzersiz tutkunu olma yolunda büyük adımlar atmış ve belinden tam -9 cm vermiş bir #diyetteyiz üyesiyim. Ve hedefime çok az kaldı.

Ancak bir zaafım var. Eşim, dostum ve arkadaşlarımın, en yoldan çıkaran yeme içme davetlerine, onları kırarım ve kaybederim korkusuyla "hayır" diyemiyorum! Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz? "Bu kız diyette. Onu sevmek, ona destek olmak demek!" mesajını en tatlı şekliyle benim yerime siz söyleyemez misiniz?

Yardımlarınızdan dolayı şimdiden çok teşekkür ederim.

Sevgiler,

Bikini Projesi
http://bikiniprojesi.blogspot.com/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...