29 Temmuz 2013 Pazartesi

Gün 105: NIKE ile büsbütün havaya girdim! ;-)

Hiç aklımdan bile geçmezdi, spor markasından üzerime bir şeyler alacağımı. Hayır bakardım ve hastayım da NIKE WOMEN'S'ın da, hani spor mu yapıyordum ki?!! İtiraf ediyorum: BAYILIYORUM! Bunların içine girenlere de KIL oluyordum. Hele şu büstiyer kılıklı üstler ile düşük belli şortlu kombinlere..

Her neyse, e azcık fit olduk ya artık ve "yeni bir NIKE yürüyüş ayakkabısını da hakkettim"'le başladı bu macera. Fenerbahçe Parkı'nda bitirdiğim 10,000 adımımdan sonra dönüşte Meydan Alışveriş Merkezi'nde NIKE STORE'da aldım soluğumu. Daha girişte bana bakıyordu, aşık oldum ayakkabıya. Sergilenen de 6 numara, benim yani, beni al diye bağrıyor hani! Denedim, süper oldu! Üstüne bir de indirim var ki. Heyooooooooo...
Ben bunlarla kaç 10,000 adım atarım artık. Süper ötesiler..

Buyrun sizi yeni adım atma arkadaşımla tanıştırayım:


Nike LunarGlide+ 4 Women's Shoes
241.-TL'den düşmüş 192,80.-TL'ye

Ben kasaya doğru ilerlerken, şortlara takıldı gözüm. "Yahu deneyeyim, ne olacak ki?" derken bir şeyler daha toparlayıp, giyinme odasına girdim. MEDIUM bedenleri denemeye başladım ki; "A" bir daha bir "A", inanmıyorum "Aaaaaa", mağaza çalışanına, "Aaaaaaaa, şey, bunların hepsinin SMALL bedenini alabilir miyim?" diye benden bir haykırma!!! Dakikalar içinde getirdi hepsini! Bir ara "Size aslında XS olur" dediğini duyar gibi oldum ya..

İşte zafer:



Coşarım ben artık. Uçarım. Koşarım. Şu Sahillerde Yapılacaklar Listem'in her türlüsünü yaparım. Yuppppiiiiiiiiiiiii....

Aldıklarımın detayına gireyim: 
  • Nike Women's Reversible Mesh Short: Çift taraflı olan bu süper eğlenceli şortun füme üzerine kavuniçi NIKE yazılısını da aldım: Her biri 66.-TL'den düşmüş 52,80.-TL'ye
  • İçimdeki Nike Women's Dri-FIT Shape Tank Top: 84,80.-TL
  • Üstümdeki: Nike Women's Dri-FIT Sleeve, mor rengini de aldım: Her biri 131.-TL'den düşmüş 104,80.-TL'ye
  • Bir de her daim yürümeye başladığımdan her koşulda uygun bir çantaya da ihtiyacım var diyerekten: NIKE C72: 91.-TL'den düşmüş 72,80.-TL'ye





Ve bugüne dair son sözüm:
  




14 yorum:

  1. Cok harika bir duygu olmali small beden giyebilmek. Azimle ilerledigini gordum blogunun okuynca. Benim gibi su icme ozurlu biri icin alkali su biraz karisik geldi ama sizde iyinise yaramis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinny'cim, ben de hiç su içmeyenlerdendim. Şu Sassy Su'yu keşfettim, içini açıyor sanki.. İstersen bir dene.. ;-)
      http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/04/ince-bir-bel-icin-sassy-su.html
      Kocaman öptüm.. :-)

      Sil
    2. En kisa zamanda deneyecegim. Ilginc bir karisim ama su sevmeyen birinin ictigine gore bende yaparim herhalde. Alkali damlalari nasil kulandigini da merak ettim.

      Sil
    3. Alkali su için seçenek bol:
      -Eczaneden alacağın İngiliz Karbonatını çay ucu kadar 1 litre suya..
      -Limonlu su. Özellikle sabahları seviyorum. Canlandırıyor beni.
      -Elma sirkeli su, ben organik elma sirkesi kullanıyorum, yatmadan bir bardak..
      -Sassy Su da olur.
      -pH damlasını da bunlara ulaşamıyorsam, çantamda taşıyorum. Çaya, kahveye bile birkaç damla..
      Öptüüümmm.. :-)

      Sil
  2. Sen bu isi bitirmissin :)
    Vücudun sahil icin hazir,gayet fit gözüküyorsun.Aldigin ciciler cok güzel güle güle giy.
    Peki hayalindeki bikiniyi aldin mi?
    Onuda görmek isterim :) tatile cikmadan muhakkak yayinla.
    Bu saatte ne mi yapiyorum.Sahur kahvaltisini yaptim.hemen uyuyamadigim icin nette biraz dolasayim dedim.iyi sabahlar sana.
    Diyettekiler icin motive edici oldu posttun.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şuleciğim..
      Bikinimi daha haketmedim ama, 50 olmak lazım.. ;-)
      Mucksssssssss.. :-)

      Sil
  3. Cnm tebrikler süper olmuşsun :) Ben senin boyunu merak ettim :) Hangi boyda bu kilo böyle harika durmuş acep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooooooooook teşekkür ederim Canımcım..
      Boyum 1.63.. Pek uzun değilim hani.. 50 olmak lazım.. ;-)
      Kocaman Sevgiler.. :-)

      Sil
  4. Huff işte şiddetle desteklediğim proje! Projemiz:P
    Ben de başladım, bikini değil belki ama bu kez kesin zayıflıyorum projesine :))
    Sevgilerr...
    Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl sevindim ben ama şimdi!!! E Hoşgeldin o zaman Pin! :-))))
      Ben sana birşey diyeyim mi, galiba artık bu proje hayatımın projesi olacak!
      Artık hep birlikte daha da mı güzelleşiriz, gençleştikçe gençleşir miyiz, Bikini Projesi Buddy'leri defileleri mi yaparız?!!! :-))))))
      Kocaman öptüüüüümmm.. Mucksssssssss...

      Sil
  5. Sassy suyu iyi geldi. Tartilmiyorum son 2 gundur ama kendimi cok daha hafif hissediyorum. Senin nasil gidiyor?

    YanıtlaSil
  6. Hey süper! Benim bel oldu -12 cm bugün!! :-))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikasin sen bayıldım. 1.58 boyum var ve de 63 kilom. daha önce zayıflamaya karar verdim diyetler yaptım ama sonu hüsran. zayıflamaya ve motivasyona cook ihtiyacım var

      Sil
    2. Hello Bensucuğuuummmm..
      İlk iş hemen Sassy Su ile başla! Müthiş bir motivasyon kaynağı..
      Bence bu sefer, sağlıklı beslenme ile, birlikte başaracağız bu işi..
      E hadi.. ;-))))
      Muckkkksssssss...

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...